Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

vynechavanie motora babetty 210 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuvynechavanie motora babetty 210 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
28.05.2016 18:21

vynechavanie motora babetty 210

mam problem ze minule som isiel na babette a odvazil som sa ist na plny plyn a babetta vynechavala a sama sa vypla potom som ju musel druhykrat nastartovat mam na nej novy valec piestna sada a uz som presiel 100km neviete čo to moze robyt to vynechavanie.


28.05.2016 19:24

Re: vynechavanie motora babetty 210

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

No tak v prvom rade, si podcenil rezim zabehu.
Na plny plyn sa po vybruse, alebo vymene piestu a valca, nechodi ani po 500km.
V prvom rade, na zabeh, treba davat do zmesi benzin/olej, viac oleja a podla moznosti kvalitneho. Prvych 500km, je dolezite chodit opatrne, max na 3/4 plynu.
Pokial si pamatam, tak olej sa daval az 1:20, pripadne prvych 100km aj 1:15.
Dalsie dolezite veci, ktore kazdy 2T motor po podobnej oprave musi mat 100% spravene, je vycisteny vyfuk, nastaveny karburator, vycistena nadrz, sitko palivoveho ventilu atd..
Ak ti to zacalo pridierat, mozes z kludnym svedomim opat spravit vybrus, a vymenit piest a kruzky. Ked to len vysmirglujes a vylapujes, nikdy ten motor, nebude uz dobre chodit v danej zostave nikdy, ak sa pridrel.
Dolezite je nastavit pri zabehu karburator na malicko bohatsiu zmes, sviecka nemusi byt tehlova, ale mala by byt aspon prvych 100km troska cierna.
Chudobna zmes, ked vyberes sviecku, nesmie byt biela, opalujuci sa hlinik, nadmerne opotrebovava aj zabehnuty motor a pri motore, ktory je v zabehu, vzdy hrozi pridretie, nadmernym teplom, pri chudobnej zmesi.
Druha vec je, ak je spina v nadrzi a po odstavke sa ti nahle pocas jazdy prestane zasobovat karburator, zmes sa postupne ochudobnuje a opat hrozi pridretie.
Vyfuk vycisteny, najma koleno, je dolezite preto, ked ten motor nastavis, bude sa v zabehu trapit, najma z dovodu, ze pri zabehu je nutne pridat do zmesi viac oleja a usady sa na stare zakarbonovane koleno, nachytaju este rychlejsie.
Vsetko zo vsetkym suvisi. Podla toho, ako si ten motor poctivo zabehnes, tak ti bude potom aj sluzit.



Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Merlin00 (28.05.2016 19:27)


28.05.2016 19:33

Re: vynechavanie motora babetty 210

TOYO
 Bahniak 

Ikona

Až tak by som to u babety nepreháňal s tým zábehom.Jedna nádrž pojazdiť s citom , a viac oleja a je to.Ak vynecháva , tak mrkni tu sviečku , aj keď je motor čerstvo zložený , musí isť na plný výkon bez vynechávania , myslíš že nové motory sa takto netestujú ?


28.05.2016 19:52

Re: vynechavanie motora babetty 210

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

No podla mna, babetta, je dost vtipny stroj, motor ma v prvom rade, restrikciu samotny karburator a koleno, nastavit ho, je celkom niekedy o nervy.
Zalezi, ako je spraveny ten novy valec a ako v nom ma volu piest, aj ake vole maju kruzky v zamkoch.
Ked je to prilis na tesno, vie sa to lahko pridriet.
No a vyfuk, to je tiez premenna.
Ked nieje vycisteny, dusi ten motor, prehrieva sa a ak je to este "cerstve" rado sa to kusne.
Ked sa dba na urcite zasady, tak to potom sluzi uplne nekonecne.
Od vyroby, nove babetty, mali obvykle vatsiu volu na pieste, aby sa tieto problemy, aj pri blbom zabehu, ciastocne eliminovali. Dnes je to loteria, malokto, napriek dobe ajfounovej a plnej informacnych technologii, si dohlada nejake informacie, okolo zabehu 2t strojov. Niektore veci, prichadzaju z vekom.


28.05.2016 20:48

Re: vynechavanie motora babetty 210

TOYO
 Bahniak 

Ikona

Výfuk beriem , je to malý objem preto treba dbať na také drobnosti.
Pokiaľ je tam výbrus a je dodaný origo vybrusovi piest tak by nemal byť problem , hej staré motory sa zvykli kusať , predsa iný material ako dnes atď ,,,, no ja som nikdy problem nemal. Každopádne motor musí ísť aj po čerstvom zložení na max výkon , hoc krátko dobo na skúšku iba ale musí ísť. Toť môj názor.


28.05.2016 20:55

Re: vynechavanie motora babetty 210

tak som prisiel nato ze problem bude predsa s predstihom o nastavovani zapalovania mam ho zle nastaveny teraz raz chytne raz nie a ked sa zase pohram zo zapalovanim tak zas chytne chvilu postoji a zase blbne ze nechce nastartovat čo to moze byt.


29.05.2016 11:13

Re: vynechavanie motora babetty 210

djhp
 Kávičkár 

Ikona

babetta pojde takmer s akymkolvek predstihom bez vynechavania avsak s roznym vykonom,klepanim, prehrievanim.... treba skusit pozicat od niekoho tyristor (tu ciernu kocku) , pripadne je biedna cievka ktora ma napajkovany kablik - zdrojova.


29.05.2016 11:33

Re: vynechavanie motora babetty 210

TOYO
 Bahniak 

Ikona

Tak to nastav ako má byť babeta má tušim predstih 1,6mm pred HÚ.


29.05.2016 12:34

Re: vynechavanie motora babetty 210

Michal Puch - en500
 Edvenčr 

Ikona

Asi bude najrychlejšim riešením kúpiť tu čiernu kocku /zapalovanie/ namontovať a ak ma sviečka svoj zenit už za sebou tak aj tu vymeniť potom vyskúšať.


29.05.2016 17:10

Re: vynechavanie motora babetty 210

tu čiernu kocku tyristor menil este predosli majitel je nova teraz mi profik nastavoval predstih a raz odpali raz nie aj ked ide tak nema tah a do dvojky zaradi len do prudkeho kopca.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil stan156 (29.05.2016 17:11)


29.05.2016 19:24

Re: vynechavanie motora babetty 210

može to byt tim olejom v benzine ze som ho tam dal privela ako obvikle lebo to strasne dymi a olej tecie zo sania mam dellorto karburator.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 97315 | Včera: 224905