Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Palivové čerpadlo Yamaha R1 2001 originál/neoriginál - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPalivové čerpadlo Yamaha R1 2001 originál/neoriginál - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Problém.

16.05.2016 20:34

Palivové čerpadlo Yamaha R1 2001 originál/neoriginál

Piratt
 Jogurťák 

Zdravím, chcem sa informovať či má niekto skúsenosti s nízkotlakými palivovými čerpadlami pre Yamaha R1 2001, originál sa predáva draho, originál použité od 50€ po 100€, ale našiel som na ebay a alibabe (aliexpress) za cca 30€ nové pre Yamahu a za 10€ univerzálne (Fuel Pump HEP-02A), skúšal ich niekto ? Výstupné hodnoty tlaku z pumpy mi nevedeli zistiť ani v originál Yamahe, tie nesmú byť vraj iné len štandardné, a štandardné hodnoty mi povedať (napísať) nevedeli (alebo nechceli tak kvázi nevedeli), aby som nahodil nové aj iné čerpadlo, ak niekto má skúsenosť dajte echo; vďaka.

Fuel Pump For Yamaha YZF-R6 YZF R6 YZFR6 1999-2002 2000 2001, R1 YZF-R1 YZFR1 1998-2001 1999 2000, YZF 1000 1997

www.aliexpress.com/item/Fuel-Pump-For-Yamaha-YZF-R6-YZF...

12V Universal Gas Diesel Inline Low Pressure Electric Fuel Pump HEP-02A

link: www.aliexpress.com/item/12V-Universal-Gas-Diesel-Inline...


16.05.2016 22:11

Re: Palivové čerpadlo Yamaha R1 2001 originál/neoriginál

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

vyhoveju obe cerpadla, to lacnejsie uplne v poho.
Da sa to obabrat aj podtlakovou pumpou neelektrickou, ale je to komplikovanejsie riesenie.
Tlak tam musi byt maximalne taky, aby ti nepretlacil ventily plavakov v karburatoroch.
Da sa to zistit tak, ze ak mas manometer do 2ATM, tak pomocou striekacky injekcnej zatlacis, a asi pri pri 1,1 ATM, ti tie ventily pustia.
To cerpadlo "klap-klap pumpa" by nemala mat vyssi tlak, ako 0,3 ATM.
Je to len dopravna prumpa, ziaden vysoko tlaky system pre striekacku, kde cerpadlo, musi davat cez 2,5 ATM vyssie..



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 165564 | Včera: 179564