Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Intruder vl 1500 r.v99 . Ked podradim alebo brzdim motorom tak to dava take "šupy" do vyfuku ze dochodci sa na chodnikoch otacaju ze co sa deje . Vyfuki nie su original a karburatori boli synchro. minuly rok. Poradi mi niekto co tam treba nastavit . Dakujem |
No ja mam taku skusenost, ze asi kazda motorka co som mal, tak si pri zatvoreni plynu a vyssich otackach obcas odbafla do vyfuku. Ci karburator, ci striekacka. Len som mal tiche koncovky, tak to bolo take slabe puff. |
janoval radí dobre. Skús sa pohrať s bohatosťou zmesi (ale zase aby ti otáčky nerozhodilo). Akurát, že keď nie sú originál výfuky a nemáš k nim ani killer, tak je možné, že to proste robiť bude. Potom možno pomôže len výmena výfukov za origo, abo nejaké s db killerom. To sú len také moje postrehy, snáď tu poradí niekto fundovanejší... bo ja sú amatér |
v-twin musí mať na druhom válci vždy bohatšiu zmes. Je to kvôli chladeniu, keďže ho ofukuje horúci vzduch z predného válca. Aspoň tak to má byť na dvojkarburátorových japoncoch, čož 15ka VLko je. Takže moc by som sa s tou zmesou nehral.Tá strielačka tam bude vždy, akurát keďže tam máš lešenárske trubky miesto výfuku, tak je to rachot. |
plazivec má recht. druhý valec musí íst na bohato, ináč ho uvaríš. benzínom chladí piest aj vlastne všetko vo valci vrátane valca. takže pri bohatej zmesi bude dohorievat vo výfuku a preto tie šupy. moja osobná rada, spátky origo výfuky, ked je to stielanie príliš hlučné |
Nie vzdy to plati ze to je bohate , ak tam mas ine vyfuky treba ist s tryskami hore ale pri holych rurach to bude asi takmer vzdy strielat.Kukni sviecky tie ti napovedia ku zmesi.Niekedy to moze byt aj chudobne , ja som mal tu cest na KTM. |
Strielat ti moze aj z uplne jednoducheho dovotu: |
Benzinom sa nechladi, ved si zoberte ze na 1 prejdeny km, co je niekolko tisic pracovnych cyklov, tam toho benzinu natecie menej ako za poldecak na valec. Ale bohatsia zmes hori pomalsie, menej vybusne, to sposobuje nizsie ohriatie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 180328 | Včera: 121620