Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
čavte všetci. Upravené 1 krát. Naposledy upravil sism000 (06.04.2016 18:21) |
Kamoč mal vadnú tú žltú zapalovaciu cievku na magnete, Po zahriatí zmenila odpor a robilo mu to presne to isté. Skús zmerať za tepla a za studena odpor a budeš múdrejší. |
Nad tou cievkou som tiež rozmýšľal. |
Mne toto na Simsone robil zlý kábel a fajka na sviečke. |
Skúšal som aj ten kábel a stále to isté Skontrolovaná celá el. čo súvisí zo zapaľovaním. Všetko zapojené podľa schémy , dobré ukostrenia a prespájkovaný stator.Keď ho podržím aj za státia na štvrť plynu tak po chvíľke otáčky začnú kolísať . Ako keby tahal falošný vzduch. Na plný plyn za jazdy ide super. Takže zajtra kúpim pre istotu obe guferá + objednal som stator zo snímačom otáčiek a cievkou Upravené 1 krát. Naposledy upravil sism000 (10.04.2016 14:22) |
Dnes som vymenil indukčku , sviečku Brisk N15C a stator s tým snímačom . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 194913 | Včera: 240633