Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

KTM 690 ENDURO - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKTM 690 ENDURO - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Karburátor.

05.04.2016 11:35

KTM 690 ENDURO

edott
 Edvenčr 

Ikona

Nazdar jazdci, táto mašina tu nemá žiadnu poriadnu tému, tak jej tu niečo vytvoríme. Som zvedavý na vychytavky, upravi a pod. Dám nejaké prvé dojmy.
Oproti starej je oveľa silnejšia, ľahšia.... a ucukanejšia, kvôli vstrekovaču. Riešil niekto inú mapu? Pri plynulej jazde napr. dedinou to strašne skáče, prechod medzi on-off plynom je jak na žabe, rieši to nejaká mapa? Prepnuté to mam na slabšiu ale aj tak.Podvozok je dosť tvrdý hlavne na malých hroboch, dosť to drbe do rúk, svetlo sa nedá vypnúť, jedine spínač od poistky urobiť ale nepôjde ani brzdové a to nechcem, z nepochopiteľného dôvodu nemá ani diaľkové blikanie, iba prepínač. Hrdlo palivovej nádrže treba zabezpečiť proti padaniu bordelu, to som vyriešil profesionálne :-) . Brzdy sú bez výhrad, všetko je prístupné, ale po chvíľkovom státí alebo jazde v piesku ide stále ventilátor, dosť sa to hreje, má to málo oleja aj vody. Budem meniť račej častejšie. Vadí mi že na tom strašne fúka, som zvyknutí na štít, to budem musieť riešiť, tak isto aj papierový filter asi nevymyslel normálny človek. Dajte nejaké rady čo máte upravené a čo treba spraviť [ciel]

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil edott (05.04.2016 11:37)


05.04.2016 11:54

Re: KTM 690 ENDURO

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Dôvod úpravy: SS

Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (05.04.2016 12:07)


05.04.2016 13:55

Re: KTM 690 ENDURO

matus- žiadne SS, práskajte to veru sem ;-)

A jeden veľmi zaujímavý blog o vážnych vychytávkach na:
therollinghobo.com/adventurizing-the-ktm-690-enduro-r


05.04.2016 14:17

Re: KTM 690 ENDURO

jogcar
 Edvenčr 

Edott, 690 ma po vsetkych strankach potencial o ktorych si pisal. Vsetko zalezi od mnozstva uprav a konieckoncov aj investicie. Samozrejme mapy vyskusane mam, zatial som skoncil na EVO1 mape, priame sanie, seria zvod, otvoreny vyfuk, velky penovy filter, samozrejme bez lambdy a bez Šašo ventilu a pcm5. V seriovej mape mas na prepinaci standart a performance krivku klapky. Pokial chces, da sa vselico, najlepsie zavolaj.


05.04.2016 14:21

Re: KTM 690 ENDURO

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Ešte je tu potom samozrejme možnosť, nedrbať strašné prachy do takmer dokonalej motorky, nevenovať X-hodín práci na tom, ale venovať to učeniu sa jazdy na tom a snahe vyťažiť aspoň 30% z jej sériového potenciálu...

Ja len tak, aby som si rýpol... ;-) >:-)


05.04.2016 14:26

Re: KTM 690 ENDURO

jogcar
 Edvenčr 

Lando, dam sa ti previezt a uvidis dokonalost :-) kazdopadne da sa omnoho lacnejsie spravit, treba len chciet(a vediet :-)))


05.04.2016 15:10

Re: KTM 690 ENDURO

Landal
 Edvenčr 

Ikona

Ja som sa v piliscseve vozil na Vladovej Oboňovej 690-ke, on tam mal slušné podvozkové zmey urobené. A áno, bola to dokonalosť. A o to viac ma teší, čo zajazdím na mojej dôchodkyni z roku ´98 ;-)


05.04.2016 21:14

Re: KTM 690 ENDURO

Tibess
 Motarďák 

Ikona

vela spravi ladeny vyfuku plus naladenie na brzde mam tiez 690 ale supermoto lepšie ide od spodku a necuká pri nižších otáčkach, ten prechod medzi plynom on-off jak popisujes tam ale je hlavne pri nizsích prevodoch, predsa len je to 690ccm citit tam každe odstrelenie piestu


05.04.2016 22:07

Re: KTM 690 ENDURO

edott
 Edvenčr 

Ikona

lanďo šak aj pravdu máš ale už neni na výber, musím si zas volačo upraviť :-D dokonalá neni ale som spokojný, aj ked ma predbehneš.....
jogcar, ten šašo ventil ma zaujma a tie mapy tiež a aj ostatné, vobec sa v tejto elektronike nevyznám, ani netušim jak taká mapa vypadá :-D ak platí číslo z tvojho profilu, tak najdem čas a zavolam ti. Čo výde také prepalenie mapy, zatial výfuk necham asi na pokoji trochu sa zahojím, aj my to vyhovuje, nechcem z tým hulákať, aj ladák by som asi jazdil z decibelom. K tým svetlám, nevie niekto kde to cviknúť aby neišli iba svetlá, ale brzdové by fungovali?


05.04.2016 22:12

Re: KTM 690 ENDURO

josip
 Bahniak 

Ikona

Re: Landal: ty si kedy przdnil uz moju devuchu??

Ale je to nadhera, iba strucny vypis z inzeratu pri kupe :D

Rok výroby jún 2013
km cca 8000km - z toho cca 4000 v teréne
motorka je komplet prestavaná na Rally a mám ku nej ND na prestavbu na turistiku (prerobenie kokpitu)
má nádrže na 21l paliva - na ceste dojazd cca 400km v teréne pri plnej palbe min 200km
sú vymenené tlmiče - najvyššia rada Tractive extreme s PDS (progresívne - nekonečný zdvih pri skokoch (smile) - oproti sérii je zdvihnutá na 300mm vpredu aj vzadu - sú ku nej aj sériové skoro nejazdené tlmiče 250mm
vymenený snímač teploty pre ventilátor - spína o 20 st C skôr ako originál - originál priložený
náhradný chladič (nenamontovaný) - pôvodný som lepil ale je 100% - prešiel som s ním teraz Serrez rally
2x výfuk: akrapovič + sériový
otvorené sanie vzduchu na penové filtre + originál na papierové
3x spodný kryt motora: Heavy Duty na RALLY+ touratech kryt ľahký na trať + originál plastový
hliníkový kryt primárneho náhonu - ochrana kartera pri roztrhnutí reťaze
2x sada kolies - 1x originál + 1x race
všetky pôvodné diely sú ku nej - dá sa prerobiť späť na originál
softwarovo je odblokovaná na 1. a 2. rýchlostmom stupni - z výroby tam bol obmedzený výkon
nahraná akrapovič mapa v jednotke - dá sa prepnúť na sériu
vyblokovaný el. vypínač na bočnom stojane, aby pri skokoch alebo v teréne nevypol motor
vymontovaná spínacia skrinka kvôli prašnosti - prerobené na vypínač - originál v príbale
chránič chladiča nerezový + plastový originál
plasty kokpitu od Rallyraidproducts - štít a bočnice som dal okopírovať a vyrobiť nové lebo stáli za hovno - praskali pri pohľade
- takže kamarát má formu nie je problém vyrobiť za 1/3 ceny originálu s 1/2 váhy originálu - mne sa ich ešte nepodarilo dolámať
2x sedlo 1x kožené 1x originál - ale obidve zospodu popraskané, lebo toto KTM nedomyslela - dali strašne krehký plast - uvažujem tiež vyrobiť kópiu
2x páka brzdy 1x kovaná 1x originál
skrinka na náradie Rally raid
prídavná poistková skrinka 10x slot
vymenená reťaz + primárne kolečko + obidve rozety na kolesách
Pozri obrázok


Som skromny a najlepsí :-)

Dôvod úpravy: zmena

Upravené 1 krát. Naposledy upravil josip (05.04.2016 22:13)


05.04.2016 22:16

Re: KTM 690 ENDURO

edott
 Edvenčr 

Ikona

tu sú foto ako som poriešil nádrž, nikde po svete som nenašiel nič "normálne" , všade dávaju niečo podobné ale na šrobovacie výčko, lesklé pre debilov, aby ti tam niečo nasypali kým si na zmrzline.

Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Pozri obrázok


05.04.2016 22:21

Re: KTM 690 ENDURO

edott
 Edvenčr 

Ikona

josip, teraz nechápem či predávaš alebo to bol inzerát, cez ktorý si ty kúpil?


05.04.2016 22:22

Re: KTM 690 ENDURO

josip
 Bahniak 

Ikona

Re: edott: iba sa chvalim :D
ale pekne riesenie tej zatky...


05.04.2016 22:31

Re: KTM 690 ENDURO

edott
 Edvenčr 

Ikona

:-D :-D

díki. Na ten bočný stojan si použil tú zázračnú krabičku od ktm?
tak ale zdvihy 30000000000 mm, tolko mám po krk, ja mám aj tuto problém
ten filter máte ako poriešený, v origo diere molitanový, alebo airbox preč a šíšu rovno na hrdlo?
tú páčku brzdy nepustíš ? :-)


05.04.2016 22:52

Re: KTM 690 ENDURO

josip
 Bahniak 

Ikona

Re: edott: ano je tam krabicka..ale da sa to odrbkat nejakym presnym odporom alebo aj magnetom.
filter je na origo spodku nasilikonovany Rallyraidacky penovy z 690 Rally replicy a nahrana EVO1 mapa..trosku hlucne ale ucinne.
KN sa mi zda prilis mala plocha na nejake prachove orgie a tam treba davat tusim EVO2 mapu.
Ale mapy nie su problem s TuneEcu a kablom...aj cez mobil to tam nadrvis.
packu nosim ako rezervu

Dôvod úpravy: uprava

Upravené 1 krát. Naposledy upravil josip (05.04.2016 22:54)


05.04.2016 23:00

Re: KTM 690 ENDURO

edott
 Edvenčr 

Ikona

díki za info, to nahravanie nechám asi na druhých, (KN nechcem) , dík


05.04.2016 23:13

Re: KTM 690 ENDURO

josip
 Bahniak 

Ikona

Re: edott: je to jednoducha vec. Mam to doma a trosku sa s tym zabavam. Je o tom kopa clankov na nete, tak je z coho cerpat info. Keby nieco, ozvi sa


31.05.2017 3:14

Re: KTM 690 ENDURO

Skalaaa
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

Re: josip: a ja že len strihnem/spojím kábliky
čo je vám lenivá? ja som dal origo mapu na 2. a hneď je živšia na MX trati


08.05.2019 22:33

Re: KTM 690 ENDURO

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Môj čisto subjektívny ,mierne naštvatý a stredne sklamaný pohľad na enduro kačicu LC4 690 r.v. 2015.
Najprv ako som sa k nej dostal. Cez Vianoce mi došli z úrazovej poistky celkom slušné peniaze a tak som sa rozhodol, že ich „investujem do náradia vhodného na tvorbu ďaľších príjmov“. Vo výbere boli ľahšie wr 450 či EXC 450, no tie som po chvíli zamietol, lebo som jednak chcel ostať v 1V600 kategórii na našich srandapretekoch a potom som chcel moto s menej častou údržbou. Takže výber sa zúžil na AJP PR7 a KTM 690. AJPčky som však videl len v cenách okolo 10 000 eur, čo za motorku do terénu nie som ochotný dať.
Takže o to ľahšie som podľahol reklamno mainstremovej až davovej psychóze, že aj ja som vhodný kandidát pre túto motorku. Pár krát som sa na nej odviezol a mal som pocit, že je to zbytočne vysoká a tvrdá koza, no bolo to vždy po pretekoch, keď som bol stuhnutý a pripisoval som to tomu.
Kým začnem popisovať čím ma nasiera, spomeniem jej klady v porovnaní s TT600.
Som milo prekvapený ako sa dá v teréne ustáť šmyk zadného kolesa a to aj na obdratých Metzeler Sahara. Je jedno či ten šmyk nastal z prehnanej akcelerácie, či len stratou adhézie, skrátka na skorigovanie stačí volant ani netreba moc riešiť čo s plynom. To ak mi na TT600 ustrelilo zadné koleso, opravný manéver mal šancu na úspech tak každý tretí raz. Predpokladám, že tento plus je spôsobený vačším rázvorom. Ďalej to o čosi lepšie a s menšou ovládacou silou brzdí. No a spojka to je krása tú ľahkosť chodu mi závidí aj syn čo používa pionier. Na TT som len poctivo radil so spojkou a nespojkoval, lebo na to by bol potrebný výcvik a výdrž valacha čo podojí dvakrát denne aspoň 200 oviec.
Čo ma najviac vytáča je podvozok. Bez zveličovania ked som to prezul na štople a ako tak si zvykol na výkon motora, zistil som, že na vačšom zmetku som ešte nesedel, to aj reinkarnovaný zombii Tenere 660 má v sérii lepší podvozok a TT600E-S je oproti tomu Pán podvozok. Už chápem prečo sa mnohí čudovali, že jazdím prakticky posediačky – nebol dôvod vstať, rovnako ako teraz s KTM 690 chápem prečo mnohí stoja!
No nechápem, prečo to nikdo nespomína v recenziách či diskusiách, to som iba ja taký rozmaznaný, alebo vačšina z majiteľov si v tichosti vymenila či prestavala podvozok?
V takejto konštelácii tvrdý podvozok naháča a vysoký posed, je táto motorka ako enduro úplne zmätočná, pripadá mi to skôr ako motard. Veľa nechýbalo a do týždňa po kúpe by bola znovu zavesená na bazoši. Jediné čo ju zachránilo je, že predok pozitívne zareagoval na prvú zmenu v jeho vnútornostiach. No je to ešte dlhá cesta aby sa tá slávna Biela Sila I-GRR vyrovnala starej Kayabe.

Robili ste niekdo niečo zo sériovým podvozkom 2014 -2017 ?

Ďalej neviem či je to podvozkom, či geometriou, no dosť často sa mi stáva, že mi to chce vytrhnúť riadenie zrúk.

To je tiež vlastnosť tejto kačice? Nie je iné riešenie ako tlmič riadenia?

Mám rád ked si motorku upravím na svoj obraz a tá mi potom dlhé roky slúži bez poruchy, preto mám obavu z nedostatočného chladenia motora a chcem to riešiť. Viem, že ju mnohí požívali aj na Sahare, no o následkoch možno radšej mlčia rovnako ako o sračkovom podvozku. Ide o to, že umiestenie ABS asi navrhol nejaký integrovaný konštruktér. Je nalepené na zadnej strane chladiča čo spôsobuje, že 1/3 až ½ chladiča je nefunkčná. Prečo KTM nedokázala vtesnať ABS za valec ako je dobrým zvykom a prečo hadica chladenia z pravej strany motora ide na ľavú stranu chladiča a druhá naopak je mi záhadou. Pri sledovaní teploty som zbadal toto : Pri rýchlosti cca 70kmh a vyššie sa teplota drží v strede poľa. Pri jazde v teréne ešte na Saharách, takže som moc nepridával vonkajšia teplota do 20 st. bol ukazovateľ dve políčka od maxima a pri zastavení sa sem tam pustil vetrák. A pri jazde v teréne na štoploch pri priemernej rýchlosti 45 kmh a teplote cca 6-7 st. sa teplota tiež nedokázala udržať v strede ale bola tri políčka od maxima. Neviem aká je to konkrétna teplota, no mám obavu, že v lete a ťažších pasážach bude voda vyvierať. Kedže sa KTM snažila o úzku stavbu sú plasty okolí chladiča navrhnuté tak, že tiež dobrému chladeniu nepomáhajú, ked sa pusti vetrák prakticky nie je cítiť kadiaľ vzduch vystupuje zo zadebnenej kapotáže. Preto som skúsil jazdu bez bočných panelov čo pri rovnakej jazde zdvihlo teplotu iba o jeden dielik zo stredu.

Ako sa Vám pohybuje teplota na ukazovateli?
Vie niekto, pri akej teplote spína originál čidlo vetráka?


09.05.2019 0:51

Re: KTM 690 ENDURO

Skalaaa
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

teplotu nerieš, keď som ju kupoval v BA len sme prešli 19.5. k fízlom, už zaplo verák ale doteraz mi vevyvrela voda len keď som spadol dole kopcom... teraz po 2r. pred Tokodom som dolial G11/48 zelenú ale ako som padal dole kopcom opät sa vyliala :-D tlmiče riešim s Dobišovcami, viac správa...


09.05.2019 7:41

Re: KTM 690 ENDURO

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Tryskac> teplota bola na Sahare problem iba vtedy ked nam fukalo do chrbta a isiel som v hlbokom piesku na jednotke (cestopis z Maroka) - ale nikdy nevyvrela.
Inak nikdy problem s prehrievanim celkovo.
Ano KTM spravila chybu, ale tu, ze ukazovatel teploty ma prilis vela policok a vidis kazdu zmenu teploty, t.j. si nervozny.
Na inych motorkach je celkovo 4-5 dielikov a tam medzi 70 a 100st nevidis ziadnu zmenu, takze si spokojny - KTM je uprimna a tu sa zmenia 4 dieliky :-)
Napriek tomu som aj ja podlahol psychoze a mam tam vymenene cidlo, ktore spusta vetrak asi o 5st skor - ak chces, dodam link.

S pruzenim som mal najvacsi problem ten, ze predok a zadok mali rozdielnu tvrdost, t.j. predok prilis tvrdy a zadok prilis makky. Predok som mal na servise v Motomaxxe a neviem co s tym Boris urobil, ale odvtedy som sa toho nedotkol, som s tym spokojny. Je pravda, ze stale mam niekedy pocit, ze to kope, ale ked vidim video ako idem po terene, tak je vidiet, ze vidlica pracuje citlivo a spravne.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (09.05.2019 7:42)


09.05.2019 18:20

Re: KTM 690 ENDURO

edott
 Edvenčr 

Ikona

Teplotu by som fakt neriešil, v zime dve paličky od vrchu, v lete v piesku dve paličky od vrchu.
Ten motor vydrží strašne veľa, ja som teraz zložil dole piest preventívne a iba som očistil karbón, žiadne ryhy, ani škrabance, nič. Jediné čo sa niektorým stalo, ložiská vahadiel sa niekedy pokazia, to je hneď pod vekom, za chvíľu opravené.
Tie tlmiče boli sklamanie, ale už sme sa bavili o tom, dá sa to trochu pohladiť, zmena oleja, strún, hladiny...
Treba si uvedomiť na čo sú dnešné stroje stavané, musí to byť tvrdšie a ty na tom musíš štáť a pracovať telom. V časoch devedesiatych to bolo ako si mal ty, mohol si sedieť aj po schodoch, plávalo to, keď si chcel zavodit, všetko si musel upraviť, pritvrdiť. Dnes to nerobia na vozenie ale na jazdenie, to je rozdiel. Ponúkajú hneď"závodné" náradie. A zvlášť KTM, lebo to všetci chcú. Je pravda že pri neaktivnej jazde si vytraseny ale keď sa do toho obuješ, začneš pruziť telom, žmýchať rúčky a spojiš sa v jedno telo, tá motorka si pýta závodné tempo. Bol si zvyknutý na gumenny prejav od motora po podvozok. Tu musíš držať opraty aktívne, je to únavné keď chces ísť len tak v kľude. Koľko dáš plynu, toľko pridáš, koľko dáš brzdy, toľko sált urobíš.
Som išiel z ruku v bok po meste, jak som si kýchol som sa skoro vyj*bál. Viem jak "reagujú" japonci na plyn


10.05.2019 1:10

Re: KTM 690 ENDURO

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

ďakujem za odpovede. S tou teplotou ste ma potešili, takže mohlo by byť pravdepodobné, že ktm len čudne zvolila stupnicu? A to že normálna prevádzková teplota nie je v strede ako je dobrým zvykom ale 2,3 dieliky odvrchu? Aj návod píše, že normál teplota 5 až 11 paličiek.
No tak či tak som na skúšku dnes namontoval digiteplomer, hádam sa aspoň približne dozviem aké teploty odpovedajú 5 či 11 dielikom. Meranie som narýchlo umiestnil do diery pod sacím hrdlom takže reálny údaj bude asi o 5-10 st. vyššie.
Skalaaa správu Ti napíšem.
Matúš ktorý máš ročník a koľko vážiš ak to nie je tajné? :-D Tiež vnímam zadok ako akceptovateľný aj ked na moju váhu by mala byť tvrdšia pružina a potom by možno bol zadok makší a viac dráhy by ostalo na jeho robotu. Áno predok bol strašne tvrdý, teraz je to lepšie, no Tétečko to stále nie je.
Edo v tomto s Tebou nesúhlasím, závodné náradie? ready to race? :-O Ved 690 je predsa síce výkonovo najsilnejšia, no inak len bežná duálna /terén- cesta/ motorka.
A hádam mi nechceš povedať, že výsledok vývoja od devedesiatych rokov všetky tie dvoj, troj, štvor komory, vzduchy, cone vavle sa vyvýjali preto aby motorky boli protivnejšie?
Ja si myslím, že ide o to aby motorka bola čo najpríjemnešia a čo najmenej unavovala na malých nerovnostiach, roletách, na kameňoch a aj na skokoch.
No si technicky zdatný minimálne tak ako ja a tak z nasledovného pochopíš, že to čo je namontované v 2014 a vyššie asi navrhol nejaký veterinár.
V prednej teleskopoch je namontovaných 8 slovom OSEM planžetových ventilov cez 4 znich sa musí pretláčať olej pri kompresii, 3 sú len ako jednosmerné záklopky a iba jeden riadi odskok. Ked ho nastavím na 15 klikov a prepružím, tak piští a syčí ako jedovatý had.
Žeby kavitácia? >:-)
A ak máš ročník 2013, tak oproti Tvojej je v mojej priemer vnútorného tlmiča o min. 4 mm menší, takže prietokové plochy cez otvory v piestoch sú o cca 30% nižšie okrem toho planžeta priemeru 20 mm je tvrdšia ako planžeta priemeru 24 mm.
Takže kačena má čo robiť aby som si na ňu zvykol. :-D


10.05.2019 7:33

Re: KTM 690 ENDURO

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

2015, 83kg.
S tymi teleskopmi to prosim rozved, rad sa naucim nieco nove. K tomu velkemu poctu planziet na kompresiu a nizkemu na odskok - beries do uvahy aj to, ze jedna trubica riadi iba kompresiu a druha iba odskok?


11.05.2019 1:22

Re: KTM 690 ENDURO

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

hmm, 83 kg, a je zadok makký? nemáš vzadu statický sag viacej ako 20 mm?
Nepíšem, že je tam veľa planžiet, ale že tam je 8 ventilov, niektoré majú viac tenkých planžiet a niektoré iba jednu hrubšiu planžetu-spatnú klapku. Ich zostavy si môžeš pozrieť tu:Pozri obrázok
Bassevavle je ventil na spodku vidly na jedom ventilovom telese je odspodu zostava kompresných planžiet a zvrchu spatná klapka odskoku, býva tam aj ihlový /baypasový/ ventil na doladenie útlmu kompresie no 2014 a vyššie ho už nemá. tieto sú rovnaké v obidvoch tlmičoch. Poskladané vyzerajú zhruba taktoPozri obrázok
a rozobraté takto, pričom od ventilového telesa naľavo sú planžety kompresie, sú stiahnuté skrutkou a ich otváracia charakteristika je daná ich priehybom ktorý je závislý na ich hrúbke počte priemere a tvare. Od ventilového telesa vpravo je spatná klapka odskoku. Jej hrubý plech nie je stiahnutý skrutkou, ale na dosadaciu plochu telesa je pritláčaný pružinkou. Takže pri kompresii je tento ventil zavretý, no pri odskoku sa pružinka ľahko stlačí a umožní prudenie oleja do trubice.Pozri obrázok
Neviem či to píšem dosť zrozumiteľne a či to nie sú veci ktoré poznáš. Ak to má význam, tak popíšem aj stredné ventily aj stým asymetrickým zaťažením jednotlivých tlmičov


13.05.2019 9:15

Re: KTM 690 ENDURO

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

sag mam v poriadku, meral som to - kazdopadne meral som dynamicky sag.
Najhorsie to so zadkom je, ked som na dovolenke a mam tam 20kg veci. Na dlhych vlnach vo vacsej rychlosti idem takmer na doraz.

dakujem za vysvetlenie, uz toto je na mna vela :-) Takto hlboko sa ja zatial nedostanem.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 222623 | Včera: 235074