Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim, potreboval by som poradit s tou mojou mrchou.Je to suzuki dr 600 presny rok vyroby neviem, je to moja prva 4t motorka. Kupil som ju nepojazdnú kvoli oblamanym skrutkam na pravom dekli motora, aj ked som ratal stym ze to nebudu jedine chyby. No dekel som nahodil naspat a pustil som sa do startovania. Po par kopoch som dostal taku spatnu do nohy ze mi napoli vyzulo cizmu, cižma v haji a mislel som ze mam zlomenu nohu |
600vka mala automaticky fekompresor? Lebo 650 nie. Asi na to startovanie ides zle. |
Ano ma to dva dekompresori. Ten manualny funguje spravne ale ten automaticky sa mi nezda. Neviem presne ako ma ten automat fungovat. Ked zacnem tlacit do nakopavacky tak hned na vrchu mi ho zapne a hned ho aj vypne tak si niesom isty. Tu vacku z vahadlami teda skusim zohnat nejaku zachovalu pouzitu, novu som na nete ani nenasiel |
Prave som zistil ze na vacke bol iba jeden taky istiaci kruzok, ako podlozka prepilena na poli a mislim ze by tam mali byt dva. Tak ten klepot je mozno vyrieseny. |
Pozri obrázok |
karol1- ak je to pan kormoczy z lovcice trubin tak ho poznam kedysi som mu dal urobit vybrus na pincla |
Aha tak prave mi kamarat povedal ze tam iny ako kovany ani nesmie ist lebo ze je to 4t. |
Piest moze byt aj novy. Ten motor je citlivy na hladinu oleja. Ked je ho tam malo, tak ako prva sa priderie vacka. A vzduchac si vzdy nieco cucne. |
Re: Milandr600: piest si meral sublerov? A podľa toho ideš posúdiť opotrebenie...hm |
Viem ze sa to nemeria sublerou ale mikrometrom. to som odmeral len tak na rychlo Upravené 1 krát. Naposledy upravil Milandr600 (30.12.2015 18:24) |
Horšie by bolo keby si ich vymenil ale neodstráni dôvod prečo odišli staré. Nad tým rozmýšľajú V prvom rade! |
Jediny dovod ktory vidim je ze bolo malo oleja. |
Ak sa milim tak ma oprav som este mlady a rad sa naucim |
Ďakujem za dôveru bude mi cťou. |
Teraz mozno trepnem capinu, tak si to over este v manualoch. 600vku som nikdy nemal, tak mozno si to zle pamatam. Ale tusim, ze u DR600vky olej na vacku tahala len rozvodova retaz. U 650tky tam bol kanalik od cerpadla. |
Ok ďakujem. A ak niekto mate prosim vas vacku a vahadla na tuto moto alebo ak niekoho poznate co ich možno ma tak mi napište. |
Skus danimoto.sk alebo motoone.sk. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (31.12.2015 18:33) |
Tu zacala drazba. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (31.12.2015 18:39) |
Nooo. takze vačku a vahadlá stále zháňam. Aspoň som zatiaľ zohnal gufera na ventily, tesnenie pod hlavu, a zabrusil som ventily. Len začínam rozmýšlať aj nad piestnou sadou že by som tam šupol novú. Čo hovoríte na piestnu sadu OMP?? stojí cca 90e. Máte niekto skúsenosti?? oproti wisecu je to o dost menej(150e). Dúfam že to neni len tak na jednu jazdu a finito Upravené 1 krát. Naposledy upravil Milandr600 (14.01.2016 17:53) |
uz to mas rozhodene? podla toho, co o DRke viem, tak problem je v rozvode a nie pieste, takze aj ked bude problem s rozvodom, piestna sada by mala zostat neposkodena. ak je neposkodena, bude mat vole v tolerancii, *MOZNO* by som to prekruzkoval, ak uz budem mat hlavu dole a rozobraty valec, ale v takom pripade jedine originalnymi prvovyrobnymi kruhmi (ratam, ze tam by cena za originalne kruhy mohla byt niekde podobna tomu neoriginalnemu piestu, ktory by si aj tak musel prekruzkovat - ak ta sada kruhy uz neobsahuje). |
Tú piestnu sadu som samozrejme rátal aj s výbrusom. Krúžky som zháňal ale tie vraj už samostatne nedostanem, len piestnu sadu. Valec má jemný zúbok v HU, ale skoro ho ani necítiť. Zatiaľ to teda nechám tak keď zoženiem vačku a vahadlá tak to poskladám a natočím. Nooo a uvidím či nebude dymiť a žrať olej. Zatiaľ teda nejdem špekulovať |
Zaloz kruzky bez piestu do valca a pomeraj strbinu ako sa "spajaju" konce krozkov. V manuale by si mal najst hodnoty a tolerancie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (15.01.2016 15:38) |
Re: Milandr600: janoval dobre radi. |
Noooooo. uz som konecne zohnal vsetky diely, poskladal som ju a asi na stvrty kop trosku blafla, asi dva alebo tri krat odpalila a zdochla. Viac uz nechitila iba ma kopala naspat ako kôň. po asi 15. kope som pretacal motor len cez manualny dekompresor tak raz odpalila do výfuku celkom dobru mordu. plamen z vyfuku a zalahnute v usiach. Tak si mislim že ju možno zachlastalo skusim teda nastavit vysku plavaka v komore a dám vedieť ako som dopadol. Ak má niekto nejakú radu sem s ňou. |
Ono to stale vyzera na zle nastaveny automaticky dekompresor. Inak to nema preco kopat. Pozri ako mas nastaveny volnobeh. Na xr600 ked pridam plyn pri nakopavani tak je to tiez riadna supa do nohy. Inak chyta pekne a vzdy. Ak si myslis ze si ju prechlastal, skus stlacit dekompresor, daj plny plyn a 10x prekopni. |
No tym automatickym si niesom isty. Nastavil som ho tak aby mal kusok volu aby netlacil v zakladnom stave na vahadlo. Ale niesom si isty ci funguje spravne. Ked zacnem tlacit nakopavacku tak otvori ventili a hned ked len kusok potlacim paku tak ho vrati naspet(cvakne). |
ved ho skus odpojit, alebo dat vacsiu volu na lanku a uvidis |
No zdravím páni. Prenastavil som karburator podla manualu, všetko v ňom skontroloval, skontroloval rozvod-Ok, dekompresory nastavené presne. Vymenil som stator alternatora lebo to tam bolo kadejako letovane, tuningovane a cievky do okola boli viditelne vyhorene+k statoru som dostal aj snimac polohy kluky tak aj ten som vymenil. No a pri vymene tohto statora som si všimol že na rotore čo je na konci kluky mám dva signálové výbežky pre snimac |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 35382 | Včera: 230998