Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Dobry den, hladam cloveka co sa fakt vyzna v rovnotlakych karburatoroch. *tecie mi benzin do oleja ale iba ked idem ustalenou rychlostou. prisiel som na to ze mi to robi popri ihlach supatok. Nastavim plyn na 3500 otaciek a zacne popri ihlach vzlinat benzin a tecie do valca a zvysuje sa mi hladina oleja v motore. Hladina ma byt 13 +- 2mm. Nastavil som 15 a aj tak nepomohlo. |
bandit 600 mk. 1 alebo nieco podobne stare ('90s) ? pozri sa lupou / mikroskopom na stav mosadznych sediel plavakovych ihiel, ci v nich nahodou nie su praskliny. videl som jednu sadu karbov, ktore sa chovali presne takto a tie sedla sa doslova rozpadli. povypadali z nich supinky a netesnilo to ani bohovi. |
To mi pride ako hovadina... Preca za behu motora benzin zhory...... |
toman hladam odbornika nie amatera. Pre Teba objasnenie. benzin ked vzliny jemne tecie do valca po stene valca narusuje olejovy film na stene valca a nezotru ho tym padom ani kruzky a nema sancu zhoriet. zakladny predpoklad pre horenie benzinu v motore je ze musi byt v aerosolovej podobe zmiesany zo vzduchom - hmla pre teba. |
ventyl. nepredpokladam ze su vsetky 4 popraskane, tie ihly aj tak nesedia uplne v tych sedlach, je tam vola aj ked su dole, kontroloval som to z druhou sadou karbuatorou. Raz mi to robilo ale bol netesny ihlovy ventil a a ked som ho vymenil nastavil som hladiny na 15 mm a bolo ok. teraz som menil ihly za nove nove priruby a air jet a za boha to nechce ist. nerozumiem preco to robi iba pri konstantnych otackach ked sa hybu membrany a chodi supatko tak mi to tam netecie. je tam nejaky prepoj kde by mohol ist tlak vzduchu a dvihat hladinu k ihle? nepredpokladam ze by boli tam praskliny je tazke tam pozriet |
neviem ventyl ci hovorime o tom istom ja mam na misli ihly ktore dviha supatko. ihlove ventily dole som vymenil. ako celok aj vnutorny aj vonkajsi kus. ale podla toho co pises moze byt ze prepustaju ihlove ventili? moze byt ze cerpadla davaju slaby tlak a neuzavrie ich? aj ked som do nich fukal cez privod benzinu a drzali. |
ano presne takto hovadsky sa to chovalo. ked to sedelo na mieste, tak sa nic nedialo, namontoval si to do masiny, dal do o 0,0001 stupna ineho uhla a uz to chcalo. v servise si na to vyrobili pripravok a zabrusili tie sedla, potom to poslali na ultrazvukove cistenie a popraskali znova, tak to zabrusovali druhy krat. po druhom zabruseni to ale aj tak bolo schopne za 2 minuty (jedna ciga) odstavenia motora nachcat do motora tolko benzinu, ze to uz starter skoro nedal (nastastie ten stroj mal aj kruhy v tahu, takze benzin prepasirovalo do kartra). |
spravne rozumiem ze pises o privode benzinu- ihlovom ventile? ja tam mam moznost vymenit vonkajsi kus ktory je utesneny medzi karburatorom a nim o kruzkom a donho ide ihla z gumovym vrchom co uzatvara privod paliva. Mne to tiez neda raz to robi skoro nic a raz to tecie ako jeble. pri tych otackach su najvacsie vybracie a ihli kmitaju nepatrne tie na supatku a lezie po nich hore benzin. Kazdy mechanik vravi ze to nie je mozne, ale je. myslis si ze by som ti moj´hol zavolat? skor to vybavime. napis mi suktŕomnu spravu z cislom ak suhlasis. zatial dakujem. |
a nenechal si to na zimu odstavene v polohe "PRI" |
Toman Ti ked das to stoji za to - PRI funkciu kawasaki nema ma cerpadla - , poprosim ta ako funkcia pri ovlivnuje za jazdy benzin? nie je nahodou na praplavenie karburatoru? a ozaj asi ako pozeram do difuzora kem mam nasadenu nadrz a airbox aby som zapol funkciu PRI? |
zdravim chalani,nechcem zakladat novu temu, a aj ked trosku mimom temu ale vidim ze TOMAN pise ze sa cez zimu ma davat do polohy PRIM...ja mam ZR750 / 2002 a cital som ze do PRIM sa dava ak motorka dlho stoji, myslim teda DLHO,teda aj zimny oddych...mylim sa?ak ano co moze sposobit ze budem mat celu zimu na PRIM? |
Re: richard74: mam dve VF ky jedna má Kehiny takže som si s nimi užil...Na druhú som dal Mikuny s nimi problémy nie sú. |
Step, nie, PRI sa nepouziva sa na odstavenie cez zimu...., ale na zaplavenie karburatora.... |
Nastavim plyn na 3500 otaciek a zacne popri ihlach vzlinat.... a v com je chyba? |
nedokazem pochopit ako moze do oleja natiec 1liter benzinu za 90 minut... aku mas farbu sviecok? ak tvrdis ze by to malo pretekat za jazdy cez piestne kruzky mal by si strasne bohatu zmes, a zastate sviecky a bochvie ci by to vobec jazdilo.... a pri tolkom objeme benzin musi ist von zo spalovacej komory najlachsou cestou, teda by ti chcal rovno z vyfukou.... ak ti naozaj tecie to motora tak to bude inou cestou, cez nejake odvetranie..... ale cez spalovaci priestor to nebude.... |
Re: Toman: keby si bol odbornik,tak to pochopíš! |
Benzin do oleja sa dostane aj mne a to mam striekacku, nevybehanu, robi to od nova. Nie tolko aby som videl zmenu hladiny, ale ked ho po 500km vypustim, tak olej smrdi po benzine. |
pisal za: tlaky vo valcoch su od 170 do 182 kpa (ale asi mislel v PSI, lebo v kPa je ten udaj hovadina....) a ak je to v "PSI" tak je tlak vyborny.... a nedokokazem pochopit ako pri takej dobrej kompresii dokazalo 20-30% zmesi prejst cez kruzky a potom z nej skondenzuje benzin v motore... to by mu muselo z odvetrania motora unikat strasne vela plinu.... |
Toman to je nastrel asi viem priblizne ako dlha trva cesta po dialnici do ba a asi kolko je rozdiel medzi stredom oka na olej a vrchom. A ano Toman nie je to kpa ale psi. a tlak je dobry. |
akutny nedostatok benzinu riesi membrana pri pridani, ale to si myslim ze uz staci pre teba. |
R: a neni ti blbe davat sem kontrolne otazky? |
Kokso , si to roztočil (rozjel) na všetkých zrozumiteľných stránkach , sa neserieš . |
B: a tu to v lete zacalo: |
Toman , o tej téme som nevedel (viem síce , že tam onanuje veľa slovenských borcov , ktorí si neustále budú myslieť , že tu ich nikto nechápe (lebo úroveň Motoride-u už prekonali) a už sa nemôžu dozvedieť také veci ako v zahraničí (hned vedle) , ale pekné , že ... trvalo to ale je to už vyriešene. ... a punktum . A je to tam , paní Nováková , môžeme si tykať . Alebo aj "Trafil si klinec po hlavičke ." |
Tu bude este veselo "bezguliaci".... Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (23.12.2015 23:59) |
Re: richard74: Keď si naštuduješ funkciu rovnotlakého karburátora vo všetkých režimoch, tak možno pochopíš že tu zo seba snažíš urobiť niekoho kým niesi. Píšeš tu do neba volajúce drísty, pritom tomu vôbec nerozumieš a dokonca sa ešte aj snažíš zhadzovať ľudí čo ti dali najrelevantnejšie rady, ktoré si očividne v svojej zaslepenosti nevážiš. S takýmto správaním rady od skúsenejších nečakaj. |
PS: dakujem za manualy hlavne ten servisny. Podarilo sa mi ho z PDF prelozit cez programovy prekladač. |
odkazy na motorkari.cz to je fakt dobre čítanie |
R: ja ma relativne obdobny motor ako mas ty, a umna je rozdiel medzi vyskou "uplne prazdne oko a plne oko" tak max 3 deci naplne..... V takej vyske hladiny oleja je znacna cast objemu vane tvory uz motor...... Tak mi vychadza ze aj u teba nebude ten rozdiel "pol oka" viac ako 2 deci a nie liter. |
bacao myslim si ze Ti si jediny kdo pochopil kontrolnu otazku, |
Ja viem preco.... Akurat nemam potrebu ti nieco dokazovat.... |
Re: richard74: fakty a riešenia máš udané aj v tejto téme aj v témach na motorkári.cz, a vysvetlené dopodrobna. Lenže ty ich vo svojej namyslenosti, arogantnosti a zaslepenosti nechceš akceptovať lebo si myslíš že všetci sú j*bnutý len ty jediný si lietadlo. |
"po vyrovnani tlakov ide membrana dole." To je blud. Blud ktory dokazuje, ze namas paru ani o tom ako spalovaci moror funguje a nie to este o principe fungovania karburayora. Preto ani nedokazes pochopit rady ktore si dostal tu ale aj u beatov cechov. Keby sa ti tie tlaky naozaj vyrovnali, tak by si si benzin z komory musec cucat slamkou. |
janoval kludne sa mozem na teba dotazat tim istym sposobom ako ty. napisal som ti napis fakty zatial pises iba omacky a oblatky. daj fakty |
Ja som tu o radu neziadal. Nemusim nikomu nic dokazovat a dakujem ale tvojich 100e nechcem. Snazili sme sa ti tu poradit, ale ty si tie rady nevazis, cize ani nezasluzis. Nie je take lahke niekomu poradit cez internet, ked tu tvoju motorku nikto nevidel. A hlavne ked je vysoko pravdepodobne, ze ten problem hladas na zlom mieste. |
membrana ovladajuca supatko neriesi dôsledok ale pricinu.Takze nepridava žiadny benzín navyše ako akceleracna pumpa, ked NÁHLYM otvorenim supatka alebo klapky v saní dôjde k ochudobneniu zmesy. |
janoval povedat nieco konkretne a stat si za tim aj ked to mozna je zle na to treba charakter, takze si ma neprekvapil. |
Mládenci je to márne! |
richard, ja tu uvediem niekoľko nemenných faktov |
Re: richard74: flame mam u prdele. k tvojej otazke: Upravené 1 krát. Naposledy upravil ventYl (25.12.2015 13:58) |
To je divné ventyl, všade doteraz čítam, že na chladenie zadného válca u v-twinu, ktorý je horšie chladený náporom, sa dáva bohatšia zmes a ty tu napíšeš takú kravinu? |
ok. prehodil som to. vytratila sa podstata? imho nie. |
Kedže sú vianoce skúsim uveriť názvu témy " vzlína okolo ihiel" , lebo väčšinou je tadiaľ benzín vysávaný podtlakom. |
Plazivec čitaj a nebudes pisat od veci. Ventyl ma pravdu jedna sa o radovy stvorvalec. pozri nazov motorky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil richard74 (25.12.2015 20:58) |
pocuj, pre uplnost, mozes popisat meracie podmienky? |
ventyl ono tá moto má asi už čosi nabehané, to by mohlo pridať nejaké vibrácie + nové ihly neviem ako pružne sú uložené. |
Maroš baví sa tu o R4 ktorý má relatívne hladkučký chod a malé vibrácie. Kam až by potom "našľahalo" benzín na každom jednovalci s CV karburátorom? |
Re: richard74: Ty citas zle, jedna sa o chladenie valca zmesou a je fuk, aky je to motor. Chudobna zmes sa spaluje pri vysich teplotach. |
Ondro ono je práve možné, že vibrácie s menšou amplitúdou a vyššou frekvenciou by to mohli spôsobovať. A ktoho vie ako to zvládajú plaváky. |
tryskac a ventYl. Dakujem. ti ostatny bohuzial nestoja ani za zmienku. |
Maroš pravdepodobnosť takejto teórie je naozaj veľmi, veľmi malá. |
Re: bacaono: a to kde sa da kupit za furik trpezlivosti? |
Sledoval som obe temy, sk i cz, a priznam sa, neslo mi do hlavy to vzlinanie, ale reku ma ine karbce, nez ja, takze som radsej nic nepisal. Ak je benzin v oleji, co pochybujem, potom musi byt zapchaty prepad plavakovych komor do sania, ak to tam ma, ja tam mam na to take hadice, inak sa benzin nema ako dostat do oleja, ale za chodu motora mi to pride mierne utopicke. Vo valci je taka vysoka teplota, ze benzin nema sancu zostat v kvapalnom stave a mimochodom, keby tam tak bol, cast ho bude vyhadzovat do vyfuku a bude strelba. Nic take nebolo pisane v dotaze. |
bacao. citaj druhy prispevok to ze to nezvladaju ihlove ventily bolo myslene tak ze tecie aj ked motor nebezi, volal som z dotycnim - a co uz k tebe povedat? asi si nenasiel ziadne porno ze sa tu onanujes? 0,5 mm je malo, ale pravdepodobne to bola ta hranica kedy vybracie a hladina uz su v pohode. co keby si prestal ignorovat fakty? to ze som mal plny olejoznak a ze smrdel z nalievacieho otvoru benzin videlo viacej ludi a dokonca jeden mechanik a krutil hlavou. ako som napisal mam 10 dovodov prečo nie ale iba jeden prečo ano. |
Fyzika je pichovina, lebo niektore veci funguju, aj keby nemali... to ze ty tomu nerozumies, este neznamena, ze to tak nie je. |
Re: richard74: Srdénko moje tu je už šecko zbytečné...... ja už sa len bavím. Veď ty si lepší jak porno a onania dohromady. |
- Je hovadina aby sa ti z defakto uzavreteho motora odparil liter benzinu..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Toman (28.12.2015 17:32) |
chlapci, skuste si prečitat vase prispevky, ci je tam jedna jedina vec ktoru ste jasne opisali a stojite si za nou, alebo pisete iba same nepresneformulovane veci? zeby preto ked date nejaky fakt ktory nahodou nemusi byt po vôli ostatnemu osadenstvu tak sa do vas pusti? ja sa za svoj nazor nehambim, nevravim ze som najmudrejsi ani sa nehambim ze sa milim, ja tiez neviem vsetko preto som sa pytal a hladal odbornika na cv keihin a co som nasiel? no predsa vas. rozmyslam kde sa medzi textom co som napisal, vasim okom, vasim mozgom zmenila informacia z hladam niekoho na to neexistuje a dokazme mu to? - mna ako som pisal nenaserete, mam teraz uz kopec casu a pohodu tak si popisem s vami- Upravené 1 krát. Naposledy upravil richard74 (28.12.2015 19:55) |
Re: richard74: Ak by sa ti dostalo decko benzinu do oleja, moze byt, ze mas plne oko. Podla mna ale ti ten benzin presiel cez prepad plavakovky, pretoze mas nefunkcne, alebo neexistujuce odsavanie prepadu plavakovky. benzin sa tam teda dostal cez nefunkcny-netesny mechanizmus plavakovej ihly. Neviem, ako mas palivovu sustavu, v klude sa to deje len pri otvorenom kohute PRI a otvorenom sacom ventile. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (28.12.2015 20:21) |
PRi kawasaki zzr 1200 nema, bohuzial, liter bol odhad, dakujem za info. Ak si prispevky prestudujes zistis ze dotycni namiesto toho aby reagovali na na fakt, vzlinanie benzinu tak si kazdy nieco nasiel, ale to vychadza z toho ako je na tom clovek emocne a inteligencne, nemam na mysli IQ - to pre tych co poznaju iba IQ. |
Spomenul som si ze v garazi mam stary benzin s m2t, v pollitrovej sklenenej ledabolo privretej flaske snat 5 rokou.... Je vypusteny z nejakej starej nadrze, nemal som ho kam vyliat tak mi tam zostal doteraz.... |
Re: richard74: Mne islo o to, ze keby si ma nesplietol, tak ti tiez napisem, kde je problem, ale takto to vyzeralo nejak uplne divotvorne a i ked ma to napadlo, tak ten liter benzinu v oleji mi nedaval zmysel. Neva, hlavne ze si poriesil. Ostatnych si nevsimaj. |
- motor mas studeny za hodinku.... |
R: zajtra zbehni do zvolena do laboratorbich potrieb, kup 10mL odmerny valec+striekacku, vytiahni troska olaja s benzinom a presne odneraj kolko sa ti z oleja odpary toho benzinu. A budeme vseci spokojny s vysledkom. A ak nedajboze nameras aj to 20% odparebie z oleja tak ti kazdy bez reci uzna. |
Re: Toman: Pisal som, ze prakticke skusenosti pri odparovani z oleja nemam, ale ak mi zostane spinavy benzin - pouzivam ho aj na hrube cistenie suciastok - tak ho vylievam do takej modrej debnicky a cuduj sa svete, za jeden dva dni je v lete fuc, komplet a nezahrievam ho na 160 stupnov C. Takze pre odmerny valec zbehni ty. |
Hm... Jo..... V kazdom pripade zmerat, nech vieme presne. |
Re: Toman: Nemusime vediet presne, vieme, ze pri zohriatom motore sa benzin odparuje a kluka je odsavana, kazda kvapka zmesi oleja s benzinom prejde cez cerpadlo a kanalkami na steny valca mazanie kluky a ineho, zmes je teda riadne prehrievana a premiesava sa, vypary su intenzivne odsavane a spalovane, co sa od tvojich odmerkovych merani znacne lisi. |
Re: richard74: Takže dnes mám dobrú náladu, obrnil som sa trpezlivosťou a hrozne sa nudím, takže môžeme prejsť na fakty ktoré tak hľadáš. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (29.12.2015 15:11) |
bacao, je mi to luto ale miesas dve temy, asi niekde medzi okom a myslou je chyba. ked pocitas zistis. ano vopchal som tam savy papier, ak chces mozes prist ako som pisal ukazem ti. Upravené 1 krát. Naposledy upravil richard74 (29.12.2015 17:33) |
FARBO za minuly rok cez 11000 km a to som nebol mimo sr. zodral som sadu na jar ju menim. je nejaky vztah medzi jazdenim a robenim moto? ak Ti to pomoze tak motor som si vybral aj namontoval do motorky sam a spojku a spojkovy kos si vyberem a vlozim bez vypustania motoroveho oleja |
ODPOVED OD CLOVEKA A PO LUDSKY |
Tak už sa mi minul aj ten druhý fúrik trpezlivosti a mám na klávesnici strašnú kopu naozaj sprostých slov, ..........................................ale kašlem na to a končím. |
Re: bacaono: este o 15:02 to vyzeralo, ze mas tolko sil, ze mozes aj buky valat.... |
Re: bacaono: Inac jakoze dost dobre nechapem, o co tebe tutok ide. Ved neopravoval tvoju motorku, ale svoju. Ze mozno zle odhadoval iste veci, to je bezna vec a preto aj sem pisal, aby dostal radu, nie? Fakt nechapem, voco tebe gou. |
Janoval to tu už napisal: U nas na vychode sa hovori: "Hutor s chujom, sam si chuj!" |
Re: Plazivec: mne už o nič. ....a tebe? |
Re: bacaono: No ja nemam na klavesnici kopu sprostych slov. |
Re: Plazivec: Niekedy sa to inak nedá. Chcel som byť len ohľaduplnejší. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (30.12.2015 2:06) |
Ach jaj kde sa môže dostať technická téma Upravené 2 krát. Naposledy upravil tryskac (30.12.2015 2:29) |
Re: bacaono: Podla toho ceskeho fora by som nesudil nikoho, tam je spusta chorych ludi a expertov, co sa absolutne k teme nevyjadruju, su to frustrovani debilkovia, co si chcu vybijat svoje komplexy tym, ze dodrbavaju tazatela, hladaju si najmensie zamienky. Richardova veta, ze chce skutocnych odbornikov, je len voda na mlyn takych uboziakov. |
Re: richard74: Koľko má najazdené celkovo tvoja ZZR 1200? Odkedy máš tento problém? Pred pádom, alebo po páde? |
mili tryskac, v navode nemoze byt napisane 13mm +- iba pri nastaveni vysky plavaku voci rovine karburatoru. pri kontrole cez hadicku a nastartovani to ukazalo vysie ako ma byt - vonkajsia ryska - 3,5 az 5,5 mm. to pre odbornika ked napises 13 +- 2 znamena plavak voci karburatoru, preto mam v teme hladam odbornika. |
Tak ja to skusim este raz. |
janoval, prepač, napis mi odkial ide tlak pred a za supatkom a kadial sa dostava podtlak aby zdvihol membranu, technicky |
[ |
[ |
Richard na to zober jed, že si Ťa nemýlim s bacaono |
Richard na to zober jed, že si Ťa nemýlim s bacaono |
@richard74 |
Richard toto si napísal Ty a nie ja : |
palciatko mam vazne obavy ze mas asi dost problem citat text a identifikovat kdo co pise: |
Re: tryskac: Už si pochopil že je to zbytočné? |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 49997 | Včera: 238717