Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim. POtrebujem poradit.... Moj stroj mi nechce nastartovat. Zmes je OK, sviecky su nove,ale sa mi zda,ze nejako casto hadzu iskry. Neviete co s tym?? Diky |
Ako dlho mas DR ku?? Lebo ja som sa moju ucil startovat asi tyzden a iskry by ti nemala casto hadzat, aspon sa to tak zda, pretoze ich hadze aj vtedy ked prave nepali. Musis len spravne kopnut, daj sitic a musi ist!!! |
zdravim, mal som dr- ko 4 rocky...spokojnost bola. nakopavanie nie je hracka,najme ked to nevies, ked to uz vies tak chapes o com hovorim ...ale k veci...tak ako pise Faust...iskru dava stale ked je piest hore (aj XL a dalsie)je to OK, skor ked ju raz ci druhykrat nenakopnes presaje sa..pockaj 5 min, zavri benzin a skusaj znova aj 10x ...sak ona skoci....len nech ti nohu nepolame ,lebo poznam dvoch takych ktorym pokazila nakopavacka pol sezony....zdar |
Hosi, ja som si to s tym nakopavanim uzil. TT350 bola zo zaciatku tiez pekny oriesok, ale nula bodov oproti VORu Este aj to nakopavanie dopredu... Este teraz mam modrinu na pistale |
DR ka by ta nemala kopmut. Aspon som este nepocul o tom, aj ked bratranca jeho DR ka kopala, ale to len tak simbolicky. Problem riesia dva vyvazovacie hriedele dodoKE to DR ka zlomila nohu kamaratom?? |
....prasknuta pistala, prasknuty clenok ci co...proste chodil jeden o barliach zo sadrou a druhy mal dlahu....nejde o vyvazovacie hriadele, tie s tym nemaju nic spolocne asi,nakopne ta akekolvek jednovalcove enduro a to tak,ze ho nespravne odfuknes a nakopovacka sa vrati rychlym a silnym svihom, ide o to ako je nastaveny dekompresor, im tusim ani nefungoval,ked funguje ide to lahko,ale kopnut to moze poriadne tak isto PS: moj nefungoval, ale naucil som sa nakopovat aj bez neho,aj ked trochu bolesti ma to stalo |
dodoKE: preto sa na enduro obuvaju take vysoke pevne topanky zo spevnenym predkom, zadkom, spodkom, bokom Najvacsie trapenie mali chalani s Husqvarnami, to bol fakticky adrenalin. Zlate dvojtakty, to natocis aj rukou... |
ae to su radosti... ja som raz dostal taku pecku, ze mi doslo zle od brucha a nemohol som sa na nu postavit, ae nebola zlomena a po 5min. sa jazdilo s bolestami dalej... treba ju mat pekne v strede nohy a hodne razne do nej... |
roztlacit DR -ku ? teraz?? možno vyjazdenú hajtru v lete , ale teraz ti bude preklzovať zadné kolo aj na 5-ke.skor si davaj zaležať , kedy kopeš - čiže najlepšie je keď je piest pred kopnutím tesne za hornou úvraťou na začiatku expanzného taktu. Na huske (ešte že už je preč) som musel pákou dotlačiť piest do kompresie , zmáčknuť ručný dekompresor , potočiť páku máličko ďalej aby sa piest prehupol , povoliť dekompresor , vráťit páku nazad a potom sa do nej poriadne oprieť. |
tomxx - dobre zoradená VOR-ka ide natočiť aj rukou. najprv mi to ukazoval Katros na jeho a potom sa mi to podarilo aj na mojej. |
karol: daj nejaku inspiraciu! Nastavil som auto-dekompresor podla manualu, dosteloval som karbec, sviecka je ok. Je to o dost lepsie ako ked som ju kupil ale rukou by som ju asi nenatocil |
tomxx mna tiez spociatku hnevala a to statocne , uz som myslel ze ju zapalim. no a potom som pri jednom cistení a prefukovaní karbíku zistil , že mi to fúka a tečie aj tade , kde nema. bola tam záslepka , ktorá netesnila a karbík si k volnobežnej tryske prisával falošný vzduch. Na stelovanie podla manualu sa vykasli. vzduchový srobik značne ovplyvňuje štart, tak treba odskúšať koľko má byť otvorený . ináč ja mám už karbík z husqvarny, lebo na pôvodnom s plochým šupátkom už šupátko lietalo 1 mm vpred a vzad . Len tak mimochodom životnosť ihly a komínka v ktorom behá je 100 hodín. a na svojej 2-ročnej som zistil, že sacie ventily boli utopené v sedlách , takže prvý milimeter zdvihu prakticky nič nepustili.... |
karol: dik za infos, mohli by sme v tejto debate pokracovat na ICQ alebo mejlom, nech to tu zbytocne nezasierame... |
roztlacit? neni problem,je to tag isto ako s nakopavanim, mozes sa narobit a mozes sa do toho jemne opret... nemohol som roztlacit biga, tag sme ho stale roztahovali a pustali z kopca s dvomi,aby som sa nakoniec dozvedel, ze sa to da na dvojke... tag ked ide 797ccm na jeden valec s tenkou gumou musi ist 600... |
987654321: BIGa mal Miro, jeden kamos, teraz ma Gileru RC600. Asi to predaval on, ineho BIGa som tu nevidel. |
387654321 - zabudas na jeden maly technický detail- a totiz na automatický dekompresor v hlave valca . pokiaľ tam je , tak to roztlačíš , ale jaksi som ho na DR 600 nikdy nepobadal . tá ma len od start páky , takže by si ju musel pri roztláčaní držať v určitej polohe a je to dosť nepohodlné. |
kua, xlr ma dva dekompresory, jeden ide z nakopavacky na sacie druhy je manualny na vyfukovych ventiloch, ako je potom mozne, ze som to roztlacal milion krat, este ked povies, ze stara vyhulena moto pojde resp moja ex 550xt,tag okey, ae ide aj totog a taha to ako sproste... posledne sme ju roztlacali ked sme zistovali preco zhasina ked je tepla a bolo to na mokrej vozovke,miestami lad... ae moze byt, ze dr je proste ina, ae nece sa mi verit, ze to nejde, zas a znova, ked sa da roztlacit 797ccm musi ist 600. raz som pozeral motorbike na dsf a manici tam robili vernerov stroj, proste brutus, hardtail, sedanka z lopaty drevene predne vydli, kolesa z traktora snad24ky... aj motor bol robeny podomacky buhvi z coho a bol to jednobuch o objeme 1440 (respekt) a tiez im to neslo najpred roztlacit a potom im to skocilo... tagze sa da secko... |
karol: ok , tak to tu rozbeheneme |
tomxx: uz som take topanky videl ale v case ked som DR kupil som bool rad ze mam 100-vku na benzin.... |
tomxx - po VOR -ke som pásol hlavne kvoli dobrým vzťahom s Katrošom , ako aj kvoli jeho ochotnému prístupu k zákazníkom . Nechcel som staršiu ako 2002 , kvoli tlakovemu mazaniu a filtru oleja. staršie modely majú fakt len sitko podobne ako huska a to sa mi nepozdávalo hlavne preto , že som od Husky TE 400-vky ušiel. jedným s dovodov bol aj olej . Huska píše - výmena po každej jazde .myslím , že podobne to bude s každým štvortaktom , čo nemá seriozny filter.. v huske sa mi olej strasne zasieral , ale mohlo to byť aj blbým materiálom spojkových lamiel. Bol u mňa aj chlapík , čo to robil fikane a dávalo mi to logiku - olej po jazde vypustil a nalial do flasky z ktorej ten olej cez filter tiekol do druhej flase no a v pohode ho vrátil do motora .takto ho tam držal 15 hodín , tak ako VOR - píše na novších modeloch .ináč olej momentálne dávam Repsol 10W 40 API-SJ - má odobrenie od Hondy čiže to nie je šunt a je za prijatelnu cenu cca 230/liter |
98654321 - ten automaticky dekompresor v hlave valca , ktorý dovolí aj obludný stroj , uvidíš len ked to otvoríš . má ho každý jednovalec so štartrom niektoré aj bez štartra . momentalne ma napadajú nasledovne-BMW 650 , XR ,xlr , KLR 600 , crf 250 , VOR EN,husabergy , novšie modely husky, myslím od 2000 atď. spoločným znakom je , že ked sa pozrieš do manualu , tak najdeš od výrobcu udávané nízke kompresné tlaky pri kopaní - tak v rozpätí 3,5-4,8 atm.posledne sme to rozoberali s kamosom ked kupil novu CRF250 a nesiel mu do hlavy taký nízky kompresný tlak . Ten automatický na vačke pracuje v závislosti od otáčok , ked sa zdvihnu tak sa preklopi a je out. takze roztlacit - bez problemov . ale ak tam nie je hm... |
karol: ked 2002+ maju pisanu vymenu oleja po 15 hod, tak ja budem po kazdej jazde? Myslim ze po kazdej jazde ho fakt prelejem cez filter a po 15 hodinach moze ist novy... Kua, to som si ale na seba usil budu |
tomxx - Vor-ka to este myslim vykryje ale na huske som sa na olej vyflakol , že do prcic kto sa s tym bude po kazdej jazde srat . no a po 15-tich hodinach bez filtrovania som olej menil spolu aj s rozvodovou retazou . skoro ma vystrelo .rocne som dal 5fikov za retiazky. he ale VOR- ka ma kola |
karol: s tym olejom urobim teda nejaky rozumny kompromis No a este ma zaujima kontrola/nastavovanie ventilov - tipujem ze to bude rozumne spojit s vymenou oleja Ak nejazdim zavodne, bude to treba aj dostelovat alebo viacmenej len skontrolovat...? |
co ten vor vydrzi? kua, z tym olejom je to dost navtaka, ja mam interval 3000km a uz to sa mi zda moc malo... |
nastavenie ventilov na VOR- ke dost dobre drzi .ja som nastavoval zatial 2 x .V juli , ked som kupil a teraz . su tam take ciapocky na ventiloch , ktore maju roznu hrubku . hi ale zobral som si do ruk manual a tam fakt pisu kontrolu ventilov kazdych 15 hodin.ale podla neho sa aj sviecka ma menit kazdych 30 hodin. z toho mi vyplyva , ze som na svieckach zatial usetril par tisic |
karol: pokial je sviecka OK tak podla mna netreba vela spekulovat... Zima dlha, pozrem aj na tie ventily, vola 0,15 a 0,20 - to je tusim ako skodofka |
Nechce a nechce chytat,úpotvora. Pred zimou sa mi to podarilo vacsinou na taky treti stvrty krat za studena. A teraz kopem,kopem a nic... A to som chcel len tak prestartovat. Asi mi to chyba |
janso - na vojne som zazil ako chalanisko z vedlajsej roty pontonakov dobehol za velitelom s krikom ze im chytil čln . na otazku - no a ? - doplnil - ale on hori plamenom ! (Horní Počáply 88/89) Takže :požičiam Ti zápalky? |
My sme mali na vojne (ne)jedneho madara a ten sa raz spytal "ci sa moze ist zapalit" a potom "ci sa moze ist vyfajcit" |
moja XL-R chytala počas sezony na 1-4 drbu, minuly tyzden nechcela nakopnút po 3 mesiacoch - naštelované je to dobre bo som s tým nič nerobil, takže chyba mohla byt jedine v zmesi - vypustil som karboše, aby sa odplavila prípadná kondenzovaná voda, znova napustil potom chytila na cca 20drbu...to bol zvuk , myslim ze chyba bola v starom benzine a nizkej teplote. Samozrejme je potrebný aj správny postup pri kopani |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 191966 | Včera: 154420