Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
ZDRAVIM páni, chcem sa spýtat už na spominanu yamahu xt 660x momentalne mam najazdene 48 000. predchadzajuci majitel ju mal od novoty a nemenil na nej ani rozvody ani nenastavoval ventily chcem sa spýtat ci niekto nema skusenost s nastavovanim ventilov..ake su priznaky ked su ventily neni dobre nastavene??.-. |
U XT 660 Z, čo je ten istý motor, je prvá kontrola/nastavenie ventilov po 40 000 km a jak to kamarátovi robili v servise, neviem, že by mu niečo menili. Na druhú kontrolu/nastavenie je objednaný po 100 000 km. |
Re: satos: Tak uz by bolo aj na case asi...pracujes v servise moto?? |
satos na motocykli XT 660 Z takisto ako na XT 660 X by sa mala nastavovať vôľa ventilov každých 20 tisíc km. Stiahol som si manuál aj na XT 660 X tam píšu takisto ako v mojom manuáli: |
Každých 10 000 dám motorku do Yamahy a poviem nech spravia čo treba. Tuším pri 20 000 ventily nerobili a sám mechanik mi hovoril (keď som mal 10 000) o prvej kontrole pri 40 000. |
Žiadne diely sa pri nastavovaní ventilov nemenia. (pokiaľ viem) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Asfalt (14.10.2015 19:17) |
Zdravím Vás páni. Len taká doplnujuca otázka, aké diely sa menia pri servise rozvodov ? MOmentálne mám doma rozvodovú reťaz a šponovák. Menia sa aj vodiace lišty rozvodovej reťaze? |
Ja sa riadim pri kontrole a nastavovani kombinaciou servisneho manualu a tohoto navodu. |
Re: bubak650: Nie že by som Ti vedel odpovedať, ale skôr sa Ťa spýtam, či máš nejaké info, že po 40 000 km je treba vymeniť rozvodovú reťaz a dokonca aj španovák? |
V jedom z tych linkou je navod na kontrolu rozvodovej retaze odmontovanim sponovaku a spocitanim zubov do ktorych este moze vysuvna cas zapadnut pri sponovani rozvodovej retaze. S tymi 40 000km nemam ziadne info ani to netvrdim. Ja som zatial spravil dve kontroly. Jednu pri 20 000 km tam som mal este okolo 12 zubov a pri 37 000km to som mal tusim 8 alebo 9. V navode radi ze pri 5 zuboch je uz dobre uvazovat o vymene. Nevien ako k tomu cislu prisiel ale tak myslim ze ten postup zmysel ma. Akurat je dobre mat doma nove tesnenie pod sponovak. A ta hlucnost nezda sa Vam vacsia? Viem ze u jednovalov je hlucnost vacsia len nemam s kym porovnat. Kamarati maju len Vcko a 4valec. |
v ziadnom pripade by som sa nespoliehal na stav tacho a na servisny manual . |
Re: Asfalt: AZ teras som pozrel na ten druhy odkaz v prvom prispevku co si dal perfektne pofotene vsetko jak ma byt taký manual ze top!! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 7295 | Včera: 161057