Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte, za velmi dobrú cenu som kúpil SUZUKI GSXR 1000 K1, je to môj prvý supersport, no nezdá sa mi zvuk motora... dost klepká a rezonuje, aj v klude aj v zábere, ťah ma neskutočne brutálny, štarty, dymivost, všetko OK. napr pri zatalčení spojky jemne ten klepot prejde... ale tak ci tak to klepká aj v tom zábere. spojka zaberá ok. je tu niekto z okresu BR? alebo BB? čo by sa na to vedel kuknut? alebo viete odporucit nejaký dobrý servis ? Vďaka |
nechcem moc malovat certa na stenu, ale 15 rokov stary litrovy jogurt za velmi dobru cenu smrdi tym, ze je to vylietana hujda |
litrova suza hydrostel a to kde? |
mas tam dost oleja? mne nieco podobne robilo na malej CBRe ked som ju kupil, po vymene oleja to prestalo. boli tam asi 2/3 objemu z toho co mali byt. |
Re: Michal27: Re: Michal27: Re: Michal27: |
to najdes v manuali. Ked ho nemas tak pohladaj cez google. |
A či vôbec , tak to sa hádam dá pozrieť , či nie ? |
Re: brazel: |
blueeyes vdaka zajtra tam budem volat, |
Ahojte mam problém s mojou moto, ráno som nastartoval a s jemným plynom šiel na poštu čo je cca minuta jazdy. tam som motor vypol. po 10 minutach som sa vratil, nastartoval, a moto ide na 3 valce, aspon sa mi zdá.. neviem ako sa dostat k sviečkam... čo sa to mohlo stat ? : P Diik |
podla coho sudis, ze ti ide na 3 valce? |
Re: ventYl: |
budem triafat od boku. palivovy ventil ti mava na odchod, bude potrebovat vymenit, alebo rebuildnut. navyse mas problem s tesnostou plavakovych komor karburatorov. bud ti jeden valec rovno ulialo a mokra sviecka moc dobre nepali, alebo v karburatore prilis vysoku hladinu, alebo nejaky bordel zapchal volnobeznu trysku, alebo je celkove nastavenie karburatora rozosrate az strach, pretoze sa pan predosly majitel snazil "tjuningovat" motor na este vyssi vykon, pripadne ihla v karburatore vymlela dieru v emulznej trubici hlavneho systemu do sisata a zere to tadial benzin. ak budeme uvazovat aj mimo systemu pripravy zmesi, maju sviecky nalietane 3x viac ako je ich interval vymeny a sviecka si proste povedala, ze toho uz ma dost, alebo je zozraty/zostarnuty/nevhodne nasunuty/nevhodne stuningovany kabel, pripadne je v diere okolo sviecky bryndza, lebo su zapchate odtokove kanaly v hlave (az ich liter ma). |
Re: ventYl: Upravené 1 krát. Naposledy upravil 2kip2 (10.09.2015 10:28) |
Re: 2kip2: |
partsdepot |
Re: ventYl: Re: ventYl: |
toto mozno pojde zohnat aj neoriginalne, ale googlovanie necham na teba ;) |
Re: ventYl: |
Juraj a ak ti moto nahodou pojde na plny plyn slabsie-pomalsie ako na mierne ubraty na 6-ke tak prefukaj kompresorom vystupny a vstupny filter na palivovom cerpadle. Tieto stare GSX-R 1000 suzi s tym maju bezny problem a moto ma potom slaby vykon lebo ma motor chudobnu zmes. |
ahojte,tak najprv k tým sviečkam |
to ze spojka / prevodovka pri nevytlacenej spojke na volnobehu klepota je cca normalish pre nie nove komponenty. su tam vole (v ramci normalu), ktore ked sa nascitaju, tak cely ten mechanizmus vibruje a pri tom klepe. ak je to moc hlasne znamena to u karburatorovych motoriek, ze nemaju vybalancovane karby. predpokladam, ze vstrekovacka carovne nevyriesila problem podtlaku v sani a tie treba balancovat tiez. |
ahojte . tak vymenil sa spojkový kôš aj s ložiskom za nový... cenu nejdem radsej ani pisat.... a klepe to stále... este som totizto nemenil olej najivne si myslim ze ked ho vymením tak to prejde... inak uz fakt neviem čo robit.. kde zistím aka norma a viskozita tam má ist ? vdaka Upravené 1 krát. Naposledy upravil 2kip2 (21.10.2015 18:41) |
Kukni manual. Alebo google. |
juraj pobis - nehnevaj sa na mňa , ale presne takto rieši veci amatér, bez skúseností. Povymieňa kopu zbytočných vecí za ťažké prachy a keď už je koncoch , tak to konečne donesie niekam , kde tomu rozumejú s tým , že opravte mi to , ale aby to nestálo veľa , lebo už som do toho kopec peňazí vrazil. A servis má za pár šupov robiť zázraky. |
Re: karol1: bol som aj v servisocj v BB s tým a všade povedali ze to bude spojkový kôš, nesiel som do toho len preto lebo mi to tu niekto poradil ale dik v pohode, som rad ze si aspon poradil |
ked si uz bol v bb tak do Lovčice ku Kariolovi si to nemal daleko. Je svojsky chlapik, ale ked mu dopredu zavolaš a povieš o čo ide, stiahne si manual a zahrnie ta detailami a vecami o ktorych ani netusis. Ale k Veci, zmera ti komponenty, vole a povie co s tim je a ci je to v tolerancii. Ja som si takto presne ako ty kupil spojkovy kos a vsetky creva nove a bolo to presne na hovno ako v tvojom pripade. Karol zmeral a stary kos bol na tom lepsie ako novy. poparoval som locźiska, nabojku a kos a zistil som ze vole su v tolerancii ale cele sa to kyve. Vysral som sa na to a uz mam najazdene cez 20 000km a v pohode. Keby som nedal na super mechanikov a isiel ku Karolovy mam usetrenych 500 €. Sice pricina nezistena ale 500 euro mam n apol sezony na benzin - |
Re: richard74: /keby som skor vedel o nejakom karolovi :/ /super, ale si aj tak nakoniec ten problém nevyriešil? Vela znamych ma tu istu moto ako ja, no im to pekne pradie len mne to buchoce ako šalene.... a nekupoval som motorku na rok na dva.. tak by som to chcel nejak vyriešit :/ Upravené 1 krát. Naposledy upravil 2kip2 (22.10.2015 14:12) |
Re: richard74: este najivne verim v to ze ked vymenim olej tak to prejde, lebo za studena par sekund je ten zvuk OK, pokial nepridam plyn alebo sa neohreje... a za tepla ked sa chcem strmšie pohnut tak mi koleso nezhrabne na asfalte, alebo ma nezdvihne, ale ako keby nieco o nieco suchlo a motorku mi pridusí.... ako keby lameli, alebo nejake kolieska ozubené v prevodovke... no ja neviem, hod mi sem kontakt an toho týpka prosim ta |
Re: 2kip2: sorry, ale ak si si nekupoval motorku na rok - dva, tak v takom pripade sa nerobi citujem: "za velmi dobrú cenu som kúpil SUZUKI GSXR 1000 K1". 15 rocna litrova gixera je ako 15rocna nymfomanka z Petrzalky co zere piko. Kazdy z okolia ju riadne opichal kym bola v rausi a presne to iste dost pravdepodone spravili v minulosti tvojej motorke. A posledny predosly majitel bud vie, co tej motorke je a vie ze to bude drahe opravit. Alebo naopak vobec nevie co jej je ale toho rachotu sa bal, tak ti predal macku vo vreci. |
2kip2: par prispevkov na tebou je spomínaný karol z lovčice je to člen karol1 a tu máš jeho stránku aj s kontaktami prípadne v profile www.motoservispetra.sk/ zájdi a daj si poradiť nebudeš banovať |
|
tu je video ako to hrkoce, |
dovolim si tvrdit, ze ten motor nejde poriadne na vsetky 4 valce. neviem, ci v case natacania toho videa bol studeny, alebo teply, ale ak bol studeny, ocakaval by som vyssie volnobezne otacky (toto zneje tak na 900/min) a ak teply, ocakaval by som rovnomerny volnobeh, nie taketo cukotave dvojvalcove prevalovanie sa. |
Re: ventYl: Re: ventYl: |
skôr sa drží hned po naštartovaní za studena na tých 1000 otáčok, a tak aj za tepla. |
toto je radovy stvorvalec, ten motor ma generovat uplne sterilny hukot, nie taketo klepotanie. ak moja motorka takto streckuje, viem, ze je nieco niekde v prdeli (ale ja uz mam sviecky po limite a rozhodene karby, len nebol cas). Upravené 1 krát. Naposledy upravil ventYl (05.11.2015 14:19) |
Re: ventYl: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 109868 | Včera: 191230