Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSuzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
31.08.2015 21:09

Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

Ahojte, za velmi dobrú cenu som kúpil SUZUKI GSXR 1000 K1, je to môj prvý supersport, no nezdá sa mi zvuk motora... dost klepká a rezonuje, aj v klude aj v zábere, ťah ma neskutočne brutálny, štarty, dymivost, všetko OK. napr pri zatalčení spojky jemne ten klepot prejde... ale tak ci tak to klepká aj v tom zábere. spojka zaberá ok. je tu niekto z okresu BR? alebo BB? čo by sa na to vedel kuknut? alebo viete odporucit nejaký dobrý servis ? Vďaka


01.09.2015 7:54

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

ventYl
 Kávičkár 

nechcem moc malovat certa na stenu, ale 15 rokov stary litrovy jogurt za velmi dobru cenu smrdi tym, ze je to vylietana hujda :-)

anglicky sa to vola rattling, po slovensky je to taky seckoidny klepot, ktory ustane, ked vymacknes spojku. je to viac menej normalna vec pre nevybalancovany radovy stvorvalec. v zabere by to ale pocut nemalo byt. ak to klepe aj v zabere, tak treba postelovat ventily (za predpokladu, ze to nema hydrostelovaky).


01.09.2015 10:05

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

barlac
 Jogurťák 

litrova suza hydrostel >:-) a to kde?
tieto stare masinky maju nalietane aj cez 150-200tisic km.velakrat s vymenou oleja az po 15000km. tak sa necuduj ze too nieje ako pradenie macicky.
[ciel]


01.09.2015 12:08

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

mas tam dost oleja? mne nieco podobne robilo na malej CBRe ked som ju kupil, po vymene oleja to prestalo. boli tam asi 2/3 objemu z toho co mali byt.


01.09.2015 22:25

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

Re: Michal27: Re: Michal27: Re: Michal27:

Rozmyslal som aj nad vymenou oleja... aký tam inak ide udavaný vyrobcom? alebo vase skusenosti s olejmi do tejto moto ??? dik


02.09.2015 10:36

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

to najdes v manuali. Ked ho nemas tak pohladaj cez google.
na tvojom mieste by som na tom velmi nejazdil ked si nie si isty aky olej je v motorke a ci vobec >:-)


02.09.2015 10:51

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

brazel
 Kávičkár 

Ikona

A či vôbec , tak to sa hádam dá pozrieť , či nie ?


02.09.2015 11:05

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

Re: brazel:

oleju tam je dostatok, pekný čistý.. len či ten správny...


02.09.2015 11:17

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

blueeyes
 Kávičkár 

vcera som ti poslala spravu s kontaktom


02.09.2015 18:58

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

blueeyes vdaka zajtra tam budem volat,

dnes to videl kamarát mechanik, povedal ze tam je na odchode do večnosti spojkový kôš... je mozné ze to on hrkoce pri akcelerácii ?


09.09.2015 19:36

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

Ahojte mam problém s mojou moto, ráno som nastartoval a s jemným plynom šiel na poštu čo je cca minuta jazdy. tam som motor vypol. po 10 minutach som sa vratil, nastartoval, a moto ide na 3 valce, aspon sa mi zdá.. neviem ako sa dostat k sviečkam... čo sa to mohlo stat ? : P Diik


09.09.2015 22:01

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

ventYl
 Kávičkár 

podla coho sudis, ze ti ide na 3 valce?

ako sa dostat k svieckam zistis zo servisneho manualu.


09.09.2015 22:17

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

Re: ventYl:


no k svieckam som sa dostal.. jedna je velmi čierna... a ostatne su pekne tehlove..
sudim preto lebo nejaky zvlastny smrad ide z vyfuku, akceleracia je strasne biedna a ma to aj taky zvuk blby bublotavý, ako ked ide auto na 3 valce...


10.09.2015 9:35

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

ventYl
 Kávičkár 

budem triafat od boku. palivovy ventil ti mava na odchod, bude potrebovat vymenit, alebo rebuildnut. navyse mas problem s tesnostou plavakovych komor karburatorov. bud ti jeden valec rovno ulialo a mokra sviecka moc dobre nepali, alebo v karburatore prilis vysoku hladinu, alebo nejaky bordel zapchal volnobeznu trysku, alebo je celkove nastavenie karburatora rozosrate az strach, pretoze sa pan predosly majitel snazil "tjuningovat" motor na este vyssi vykon, pripadne ihla v karburatore vymlela dieru v emulznej trubici hlavneho systemu do sisata a zere to tadial benzin. ak budeme uvazovat aj mimo systemu pripravy zmesi, maju sviecky nalietane 3x viac ako je ich interval vymeny a sviecka si proste povedala, ze toho uz ma dost, alebo je zozraty/zostarnuty/nevhodne nasunuty/nevhodne stuningovany kabel, pripadne je v diere okolo sviecky bryndza, lebo su zapchate odtokove kanaly v hlave (az ich liter ma).

tot tvoje obedove menu, je na tebe, co si z neho vyberes.


10.09.2015 10:18

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

Re: ventYl:


ale ja mam vstrek...
sviecku som vycistil a ide opat pekne na 4 valce.
nad kablami rozmylam aj ja.... lebo su kadejaké pokrkvané.
je pravda ze sa to stalo, ked som mal v nadrzi asi 3dcl benzínu cize bordel nejaky niedke nevylucujem.
a bryndza v otvore a v okoli sviecky nieje to som prezrel.
sviecky vypadaju ze su jazdene minimalne desat rokov takze ich vymením vsetky za nové... uvidíme či sa časom zas niečo bude serinkať... lebo toto sa stalo prvý krat za niekolko 1000km. len tak z ničoho nič.


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil 2kip2 (10.09.2015 10:28)


11.09.2015 11:36

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

Re: 2kip2:


ludia, nikde neviem nájst spojkový kôš na GSXR 2001 K1 1000 original suzuki... alebo orientačne aspon cenu... vie mi niekto pomôcť? dík


11.09.2015 13:52

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

ventYl
 Kávičkár 

partsdepot

partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Suzuki...

cast spojka

na zostavnom vykrese komponent cislo 1, obj. cislo 21200-40860, cena 10496Kc ako pre teba.


11.09.2015 16:26

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

Re: ventYl: Re: ventYl:

som cakal menej :D ale dík (:


11.09.2015 17:27

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

ventYl
 Kávičkár 

toto mozno pojde zohnat aj neoriginalne, ale googlovanie necham na teba ;)


18.09.2015 21:17

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

Re: ventYl:

vďaka, no buď zle guuglim, alebo neorigo neexistuje :D


18.09.2015 22:15

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

Juraj a ak ti moto nahodou pojde na plny plyn slabsie-pomalsie ako na mierne ubraty na 6-ke tak prefukaj kompresorom vystupny a vstupny filter na palivovom cerpadle. Tieto stare GSX-R 1000 suzi s tym maju bezny problem a moto ma potom slaby vykon lebo ma motor chudobnu zmes.


03.10.2015 13:45

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

ahojte,tak najprv k tým sviečkam

svičky,- vymenil som ich za nové, a žiaden problem všetko fachá tak ako má a už som na nich čo to najazdil. tak ze sviecky uzavreté (:

servis spojkovy kôš: tak nakoniec som sa pustil do toho servisu- spojkový kôš .. zložil som to na komplet, spojkový kôš má na oske vôľu, síce velmi malu ale citit ze ten kôš tam nieje na pevno a ma tam jemny loker. 3 pružinky na spojkovom koši majú vôlu minimalne po 2mm kazdá, ostatné su v pohode. kôš po obvode nieje velmi po odskerovany ani dosekaný je to v pohode. Môže to byť aj tými pruzinkami alebo tou vôlou loziska na oske? bojím sa ešte ze môzu byt na xuja loziská v prevodovke a tam uz treba rozobrat motor, neviem kedy zvykli odchádzať tie.. :-( moto má 40 000km.../symptómy/- pri nevytlačenej spojke na neutrali pravidelné buchotanie/klepanie, pri vytlačení spojky sa tei hrozné zvuky z 85%vytratili., za jazdy pri akcelerácii chrapot a štrngot a klepot od spojky, po jazde bez plynu alebo s velmi jemným plynom alebo pri jazde z kopca vsetko OK bez skaredých zvukov.

za každú radu dík :-}


04.10.2015 9:41

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

ventYl
 Kávičkár 

to ze spojka / prevodovka pri nevytlacenej spojke na volnobehu klepota je cca normalish pre nie nove komponenty. su tam vole (v ramci normalu), ktore ked sa nascitaju, tak cely ten mechanizmus vibruje a pri tom klepe. ak je to moc hlasne znamena to u karburatorovych motoriek, ze nemaju vybalancovane karby. predpokladam, ze vstrekovacka carovne nevyriesila problem podtlaku v sani a tie treba balancovat tiez.

ten zvysok si neviem predstavit, takze sa k nemu nevyjadrim. samozrejme nevylucujem, ze ked fixnes spojku tak, ze nebude mat vole, nestichne aj na volnobehu.


21.10.2015 18:33

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

ahojte . tak vymenil sa spojkový kôš aj s ložiskom za nový... cenu nejdem radsej ani pisat.... a klepe to stále... este som totizto nemenil olej najivne si myslim ze ked ho vymením tak to prejde... inak uz fakt neviem čo robit.. :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( kde zistím aka norma a viskozita tam má ist ? vdaka

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil 2kip2 (21.10.2015 18:41)


21.10.2015 21:33

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Kukni manual. Alebo google.

Ta motorka nebude mat najazdene 40 ani vo sne. Bude to vydojene, daj to pozriet niekomu co sa tomu fakt rozumie, lebo budes do nej liat prachy jedna radost. A zarucene dobra kupa sa ti zmeni na zly sen.


22.10.2015 8:41

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

karol1
 Bahniak 

Ikona

juraj pobis - nehnevaj sa na mňa , ale presne takto rieši veci amatér, bez skúseností. Povymieňa kopu zbytočných vecí za ťažké prachy a keď už je koncoch , tak to konečne donesie niekam , kde tomu rozumejú s tým , že opravte mi to , ale aby to nestálo veľa , lebo už som do toho kopec peňazí vrazil. A servis má za pár šupov robiť zázraky.
Ten spojkový kôš si si mohol na 95% ušetriť , lebo to čo popisuješ vyzerá skôr na poškodené alebo voľné ložisko v kartroch pod spojkou , prípadne poškodené zuby primárneho prevodu.
Ale hádať sa tu s nikým nemienim , koniec koncov práve kvôli podaktorých caťročným s "bohovskými" skúsenosťami som na MR prestal prakticky chodiť.

Kalupko - motorka sa v zlých rukách dá zničiť aj oveľa skôr ako za 40tisíc km


22.10.2015 10:21

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

Re: karol1: bol som aj v servisocj v BB s tým a všade povedali ze to bude spojkový kôš, nesiel som do toho len preto lebo mi to tu niekto poradil ale dik v pohode, som rad ze si aspon poradil ;-)


22.10.2015 11:44

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

richard74
 Turista 

ked si uz bol v bb tak do Lovčice ku Kariolovi si to nemal daleko. Je svojsky chlapik, ale ked mu dopredu zavolaš a povieš o čo ide, stiahne si manual a zahrnie ta detailami a vecami o ktorych ani netusis. Ale k Veci, zmera ti komponenty, vole a povie co s tim je a ci je to v tolerancii. Ja som si takto presne ako ty kupil spojkovy kos a vsetky creva nove a bolo to presne na hovno ako v tvojom pripade. Karol zmeral a stary kos bol na tom lepsie ako novy. poparoval som locźiska, nabojku a kos a zistil som ze vole su v tolerancii ale cele sa to kyve. Vysral som sa na to a uz mam najazdene cez 20 000km a v pohode. Keby som nedal na super mechanikov a isiel ku Karolovy mam usetrenych 500 €. Sice pricina nezistena ale 500 euro mam n apol sezony na benzin - :-) [ciel]


22.10.2015 14:10

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

Re: richard74: /keby som skor vedel o nejakom karolovi :/ /super, ale si aj tak nakoniec ten problém nevyriešil? Vela znamych ma tu istu moto ako ja, no im to pekne pradie len mne to buchoce ako šalene.... a nekupoval som motorku na rok na dva.. tak by som to chcel nejak vyriešit :/

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil 2kip2 (22.10.2015 14:12)


22.10.2015 16:19

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

Re: richard74: este najivne verim v to ze ked vymenim olej tak to prejde, lebo za studena par sekund je ten zvuk OK, pokial nepridam plyn alebo sa neohreje... a za tepla ked sa chcem strmšie pohnut tak mi koleso nezhrabne na asfalte, alebo ma nezdvihne, ale ako keby nieco o nieco suchlo a motorku mi pridusí.... ako keby lameli, alebo nejake kolieska ozubené v prevodovke... no ja neviem, hod mi sem kontakt an toho týpka prosim ta


23.10.2015 9:47

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

ventYl
 Kávičkár 

Re: 2kip2: sorry, ale ak si si nekupoval motorku na rok - dva, tak v takom pripade sa nerobi citujem: "za velmi dobrú cenu som kúpil SUZUKI GSXR 1000 K1". 15 rocna litrova gixera je ako 15rocna nymfomanka z Petrzalky co zere piko. Kazdy z okolia ju riadne opichal kym bola v rausi a presne to iste dost pravdepodone spravili v minulosti tvojej motorke. A posledny predosly majitel bud vie, co tej motorke je a vie ze to bude drahe opravit. Alebo naopak vobec nevie co jej je ale toho rachotu sa bal, tak ti predal macku vo vreci.

To su tie take magicke formulky "horsie to staruje za studena, ale v servise mi povedali, ze staci vymenit palivovy filter a spravi sa to", "staci dat nastavit volnobeh", "staci vymenit olej", atd. :-) preto to predavam za polovicnu cenu oproti beznej cene takychto vojetin. pre 10 eurovu polozku a 2 hodiny v servise.

Neojebuj sam seba a nedufaj, ze nejake brutalne klepotanie z motora sa strati, ked vymenis olej. Specifikacie pre tvoj motor ta nejako velmi nepustia v tom, aky olej tam smies naliat, takze zahustovaciu kuru spravit nemozes.


23.10.2015 14:55

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

jawa555
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

2kip2: par prispevkov na tebou je spomínaný karol z lovčice je to člen karol1 a tu máš jeho stránku aj s kontaktami prípadne v profile www.motoservispetra.sk/ zájdi a daj si poradiť nebudeš banovať ;-)


24.10.2015 8:39

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

karol1
 Bahniak 

Ikona


Video: www.youtube.com/watch?v=AN54oG73KeU

čo sa dá nájsť v motore s jemným nepravidelným cinkaním..........


02.11.2015 21:17

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

tu je video ako to hrkoce,
Video: www.youtube.com/watch?v=YvLzB8CDKr4


05.11.2015 11:48

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

ventYl
 Kávičkár 

dovolim si tvrdit, ze ten motor nejde poriadne na vsetky 4 valce. neviem, ci v case natacania toho videa bol studeny, alebo teply, ale ak bol studeny, ocakaval by som vyssie volnobezne otacky (toto zneje tak na 900/min) a ak teply, ocakaval by som rovnomerny volnobeh, nie taketo cukotave dvojvalcove prevalovanie sa.

za takych okolnosti je proste uplne normalne, ze spojka a prevodovka sramotia a hrkotaju. nie su stavane na to, aby sa s klukou takto vyrazne lomcovalo.


05.11.2015 12:27

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

Re: ventYl: Re: ventYl:

na videu je studená, zamyslal som sa nad tym aj ja nad tymi otackami, za studena startujem bez sytica, je pravda ze pri o nieco vyssich otackach to tak vyrazne nepocut...


05.11.2015 12:54

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

skôr sa drží hned po naštartovaní za studena na tých 1000 otáčok, a tak aj za tepla.


05.11.2015 14:16

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

ventYl
 Kávičkár 

toto je radovy stvorvalec, ten motor ma generovat uplne sterilny hukot, nie taketo klepotanie. ak moja motorka takto streckuje, viem, ze je nieco niekde v prdeli (ale ja uz mam sviecky po limite a rozhodene karby, len nebol cas).

do diagnostiky vstrekovackovych motoriek sa nevyznam ani tolko, co do diagnostiky karburatorovych motoriek, takze ti neviem poradit viac nez uplne obligatne zistenie stavu zapalovania obecne (kable, konektory, cievky / zaplovacie moduly, fajfky, sviecky). vyssie predtym si pisal, ze ti zahadzalo sviecku na cierno. neviem ci si odvtedy mal sviecky vonku, ale asi by sa patrilo ich znova vybrat. ak budes mat sviecku znova zahadzanu, mas niekde nejaky problem, pretoze aby vstrekovacka zahadzala sviecku, to sa len tak bezne nedeje. nie je to karburator. najmenej problematicke bude, ak je priprava zmesi v poriadku a na rit je nieco v zapalovani (ma to moduly na svieckach, alebo dve cievky v tandemovom zapojeni?).

osobne to na to, ze bude sviecka mierne zahadzana celkom tipujem.

na to, ze ti sramoti spojka sa nateraz vyser, to je zrejme dosledok, nie pricina.

edit: take kutilske, nie velmi presne, ale stale pomerne dost vypovedajuce je zmerat v roznych rezimoch teplotu vyfukovych kolien co najblizsie pri hlave. bezkontaktny infracerveny teplomer v tomto pomoze (ale pozor na jeho zorne pole, aby nemeral aj okolie zvodu!). da sa to sice aj naslinenym prstom, ale tak sa vacsinou da spoznat len fakt brutalny rozdiel teplot - vynechavajuci valec, atd.

rozdiely v jednotkach stupnov sa neriesia, ale o desiatky stupnov konstantne chladnejsi vyfuk, ktory sa navyse pri pridani zrovna znaci problem.

Dôvod úpravy: edit hore

Upravené 1 krát. Naposledy upravil ventYl (05.11.2015 14:19)


05.11.2015 15:13

Re: Suzuki GSXR K1 1000 mechanik BR, BB

2kip2
 Jogurťák 

Re: ventYl:

nebudem sa hádať... môže byť. No sviečky som menil, presiel som cca 800km, znova som ich pozrel a boli krasne tehlové, tie staré tam boli od výroby predpokladám... Sám si s tým neporadím, teraz bude trocha času, asi to odveziem do žiaru...ale Ď :-}



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 109868 | Včera: 191230