Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím všetkých, kúpil som si Apriliu Pegaso 650 ccm, ročník 2000 s karburátorom a tým sa začali moje starosti. Bolo to pred rokom, Najprv odišla voľnobežka - to sa podarilo opraviť. Popri tom ma, ale stále trápila vysoká spotreba(až 8,5L/100Km) a černejúca sviečka. Sviečka po 1tisíc kilometroch čierna ako z komína, až prestala páliť. Viem, treba nastaviť karburátor, v Košiciach v servise sa odmietli s tým zaoberať, že veľa roboty a výsledok neistý... Teraz už blbne aj elektrika, na novej sviečke motor vynecháva... Ja si viem opraviť tak svojho veterána, v týchto moderných strojoch som zatiaľ amatér. Potrebujem typ na človeka, čo sa vyzná v Apriliach, je z Košíc alebo okolia, vedel by nastaviť karburátor alebo aj niečo iné, možno by poskytol nejaké rady, niečo ma naučil... Nechcem to zadarmo! Komentáre typu Nemal si kupovať Apriliu, je to naj-blbšia motorka na svete, si prosím odpusťte. |
Tam sú hádam dva karburátory , či ? Čo tak začať čistením a kontrolou mebrán ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (17.08.2015 9:16) |
ako tak pozeram na fotky na nete, tak to vyzera na dvojicu mojich "milovanych" drobcekov Mikuni BST33/36SS. Nevidel som sice vsetky varianty a mutacie, ale karby su to relativne spolahlive. Maju par caveatov, ale je celkom dobra sanca, ze pojdu rozchodit, ak k nim existuje aspon par riadkov technickej dokumentacie (OEM velkosti trysiek a nastavenie pilot jetu). O tom, ze zaslepky na pilot jetoch budu uz strhnute a ze do nich niekto pchal prsty nepochybujem. |
BST33 veru . |
na tychto karburatoroch sa v podstate generalnu opravu neoplati robit, lebo nie je co. membrana prasknut moze, ale videl som 20+ rocne karburatory s najazdom od 20 do 60t km a membrany boli ok (neviem ale kolko krat menene). trysky, pokial niekto neadditivoval benzin jemnym pieskom mozu byt zasrate, ale nie znicene. vzdusnik hlavneho kanalu zvykne ihla sem-tam ozut, najma ak je nejakym sposobom stuningovana, pripadne stuzingovana. |
Milan poslal som ti email.Ja to tu tak neviem dať fotky, bo vtedy som v škole chýbal.Daj vedieť či ti prišiel.www.pegasoclub.cz/sklad/Karburator_MIKUNI_BST40.pdf |
v zasade je ten navod dobry, mam k nemu len tu pripomienku, ze jazycek nastavenia hladiny sa nastavuje tak, aby pri rovnobeznej rovine spoja plavaku a rovine dna tela karburatora boli pliesky NA DOTYK s ihlami. nesmie byt pruzinka v ihle zasunuta ani trocha. ked sa to robi pri tele karburatora hore nohami plavaky na ihlu tlacia a vysledna hladina je nizsia, nez sa zda. |
Nuž , ja som spomínal nie GO , ale komplet karburátory (teda dvojica karburátorov) po akejsi GO (vraj hlavné trysky , ihly , plast na sytiči + nejaké tesnenia) , teda vymeniť/prehodť a staré zahodiť za psom . |
ja viem, ja som tomu aj porozumel. ale tuto pan ma asi snahu sa aj nieco naucit, kedze spravuje veteranov, nebude lavy. je sanca ze teda snaha padne na urodnu zem, pan sa nieco nauci a da spotrebu do cajchu. v takom pripade je kupovanie zrepasovanych karbov kontraproduktivne. repas sa da podomacky spravit za zlomkovu cenu. ako poctivo bude spraveny, tak poctivo bude fungovat. |
|
Zdravím páni hruso25, ventYL a brazel, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 101259 | Včera: 113376