Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
nazdar pani, kupil som si gixxera a mal by som par otazok, nakolko som mal doteraz iba motocrossove motorky. motorka dost spapa. cca 10l/100km pri normalnom vozeni. vzduchac objednany a asi pojde na zostelovanie karburatorov. mozu to robit iba karburatori a ten vzduchac? ci mam ocakavat nieco viac. ked som to ponahanal na spotreba bola 10l/70km. pozrel som sviecky a dve su pekne a dve cierne. a motorka ma max otacky 13000 |
To ti glgá dobre , to bola kúpa ako hrom , niekde udávajú tak 6-7 litrov . |
Re: brazel: no spapa pekne ale pri kupe nic zvlastne nebolo. motor ide pekne, nic nebucha neklepe. a ked je zohriata tak ani nedymi. neviem ako by som to zistil pri kupe. papat papa a poriadne. ale cim by to mohlo byt??? |
dymi? nema co dymit, nie je to dvojtakt. ak dymi na cierno, tak mas rozhasenu zmes, ak na modro, tak piestne kruzky / simeringy ventilov alebo nejake ine miesto, ktore pusta olej do spalovaku po smrti. velmi zhruba diagnostika od kompu. |
Re: ventYl: ano je tam este karburator. mam v plane ich dat zostelovat. ja len ci to moze az tolko navysovat spotrebu alebo sa mam tesit na nieco horsie |
Re: ventYl: nema co dymit? nieje to dvojtakt?? ako potom ma dymit na cierno alebo na modro? ved aj stvortakt moze dymit nie? |
nema dymit. na karburatoroch moze za istych okolnosti zadymit na cierno pri akceleracii na plny kotol, moze zadymit niekedy pri starte na sytic (ale pokial nie je vonku pod 10 stupnov, tak na sytic motorka do par sekund vyleti s otackami tak vysoko, ze ho zacnes stiahovat), ale za normalnych okolnosti by z nej nemalo ist bud vobec nic, alebo len velmi neznatelne svetlosivy dym, v chladnejsom pocasi, nez sa zohreje tlmic, tak pojde aj vodna para. |
Re: ventYl: toto vsetko sedi. mas pravdu. a ked nastartujem v garazi motorku a necham chvylku povrcak kym ju dam von tak cely barak smrdi benzinom. motorky co som mal predtym smrdely ale normalne ako splodiny. toto smrdi ako benzin. a ked som to nastartoval bez filtra (samozrejme v neprasnǒ prostredi a iba na chvylu) tak motor uplne ozil. bol to velky rozdiel a to iba na volnobehu. takze asi vela benzinu a bez filtru asi islo viac vzduchu a tym sa to niako vyrovnalo. podla mna. v pondelok nahodim novy filter a skusim ako sa to bude chovat. a zmeram spotrebu. zatial diky za rady. este keby mal niekto skusenost s tym startovanim a elektrikou. diky |
no, ked filter nikto 15 rokov nevymenil, tak jeho priepustnost klesa, tym padom je za filtrom v karburatoroch vacsi podtlak a kedze karburatory su podtlakove zariadenia, vacsi podtlak pri rovnakom nastaveni = viac vycucaneho benzinu. ty tam mas SRAD sanie, co veci este komplikuje, pretoze sa napr. nemozu karby odvetravat do atmosfery, lebo by ich v rychlosti preplachlo. |
nemate nikto skusenost s tym starterom a s tou elektrikou??? |
inak dnes pri startovani trochu potocilo a potom tam nieco buchlo. nie moc ale buchlo. som myslel ze uz ani nenastartujem. ale starter funguje normalne. nema niekto skusenosti ohladom toho startera? ci tam je niake relatko alebo bude chybny starter alebo kde hladat chybu. diky |
zozen si multimeter (cinsky digitalny za 5 korun bude v tomto pripade dostacujuci) a schemy elektrickeho zapojenia (idealne aj s tym, kade je ktory drot tahany, aby si ich aj realne vedel najst. a potom meraj. od stola ti nikto nic fundovane nepovie! |
Re: ventYl: no to buchnutie nebolo ako ked strely vo vyfuku. skor nieco pri starteri. ked buchlo tak starter zastavyl. ale ked som stlacil zase startovanie tak normalne tocilo a motorka ide normalne |
Re: ventYl: no diky teda. inak trochu som sa pozrel na ten starter. rozobral som ho a pozeral som ci nie je niaka chyba na ozubenych. ale je to tam vsetko v poriadku. ziadne znamky opotrebovania. ked tak rozmyslam, je mozne aby benzin svojvolne natiekol do jedneho z valcov? potom by to vysvetlovalo vela. aj by to pasovalo lebo robi to iba ked moto postoji. staci aj hodinu. a uz sa mu nechce tocit. niekedy aj trochu potoci a potom zastavy. to by mohlo byt ked v tom plnom valci ide piest najskor dole. a ked zacne ist hore tak zastavy lebo je vo valci vela benzinu. a vzdy ked to zastavy tak parkrat cukne a potom toci normalne. a skusal som vypnut a nastartovat hned za sebou asi 20krat a startovala normalne. spravy to az ked trochu dlhsie stoji. a voda sa nestraca. meze sa niako dostat teda benzin do valca pri vypnutom motore? |
mohlo. pri tomto rocniku a tomto motore kludne. bola by to pre teba velmi zla sprava. hned z dvoch dovodov: Upravené 1 krát. Naposledy upravil ventYl (17.08.2015 14:04) |
Re: ventYl: urobil som ako si pisal. starter zastavyl, vybral som sviecky dal handru, a nic. handra bola uplne sucha. olej som pozeral cca pred. 300 km. bol na max. a teraz je stale na max. akurat ked som vytiahol ten srob kade sa nalieva olej tak bolo citit aj benzin. to neviem ci je to normalne ale oleja je stale rovnako. ale vravym ze po cca 300 km. ale pokial by zaplavovalo valec tak asi by bolo oleja o poznanie viac, nie? a na tom ventile na nadrzi som zhodil hadicku co ide do karburatorov. benzin netiekol tak som dal hadicku a tahal ustamy. benzinu som sa nenapil a podtlak drzal asi minutu a potom ma to prestalo bavyt. tak to vyzera ze aj ten ventil je ok. teraz zase neviem co hladat. ale si ma vystrasil s tymi prognozami. jedna lepsia ako druha. nenapada ta este niaky dovod preco ten starter strajkuje. diky moc |
600 ccm / 4 = cca 1,5 deci max, ale nemusi sa motor nacucat uplne. na zastavenie v podstate staci aj poldeco v spalovaku. ak benzinu ujde tak akurat, este ho pojde pretlacit medzi kruhmi, ale moze bloknut starter. tam by ale asi aj tak vysplechol benzin do handry. |
dal som novy vzduchac a motorka ozila. ale aj tak nejde podla mna do otacok ako by mala. na konci videa je pocut ze isla uplne do otaciek. ale pred tym nechcela. a video je zamerane na dymivost hlavne |
nevidim zial na tom ziaden dym. na volnobehu moze byt problem otvorenim plneho kotla motor vytocit, pretoze sa razom bud uchlasta, alebo pride o benzin, ked ma plny kotol z volnobehu, ak ho nejde vytocit po obmedzovac ani postupnym pridavanim plynu, treba sa kuknut na zmes. |
Re: ventYl: no dym ani ja nevidim. bola zohriata. trosku zadymi ked je studensia. takze tie kruzky by mohli byt ok aj ventily. ci? na konci to islo do obmedzovaca koli tomu ze mi dochadzal benzin. takze asi ta zmes bude isto zla. diky za rady. |
Ono ak motor dymi kvoli kruhom, uz to musi byt dost extremne. Dymil by na modro a ovela skor nez by zacal takto intenzivne dymit by bolo citit smrad spaleneho oleja, ktory by mizol a hladina by klesala. Vela benzinu v zmesi by zasa sposobovalo, ze pri akceleracii by motorka dymila na cierno ako lahko tuningovane TDIcko. Nie som si uplne celkom isty, ze by dymila aj pri letmom pretacani motora v neutrali, ale v zabere urcite. |
Re: ventYl: vymenil som vzduchac a skusil spotrebu. na 5l som spravyl 90 km takou normalnou jazdou. ten vzduchac nevypadal byt spinavy ale asi uz neprepustal tolko vzduchu kolko mal. inak starter to uz dost dlho neurobil. moze byt zeby to robil koli to u ze moto stala cca pol roka? no a karbose dam zostelovat az ked sa vratim z usa. potom dam vediet ako to ide. teraz moto ide pekne. akurat co tak otacky nejdu vzdy az po obmedzovac. nieked idu a niekedy trochu menej |
tak uz som naspet z usa. nemal som moc casu takze som to este nedal zostelovat. po cca 500 km som vytiahol sviecky. neboli cierne ale ani take tehlove. boli sede. ale co ma zarazilo je ze z airboxu ako je napojeny na karburatori na tom spoji je to mokre. a neni to benzin. skor to je olej. pozeral som hladinu oleja ale je ho tam stale rovnako. moze sa do vzduchacu dostavat olej ?a kade? dakujem za odpovede |
Re: tomassrad600: neviem ako na sradoch, ale u normalnych motoriek je bezne, ze je odvetravanie klukovej skrine vedene do airboxu. malo by byt vedene za vzduchovy filter, ale ako sa tam vzduch viri, je mozne, ze to ochliasta aj vzduchovy filter. kazdpadne mala olejova mlacka v airboxe by nemala byt nic nenormalne. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 68102 | Včera: 214662