Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
rozhodujem sa medzi novou moto a najhorucejsi kandidati su 690duke vs mt-09.. na dukeu som par desiatok minut jazdil a je to lahka sikovna obratna a hlavne ziva motorka a je pohodlna.. na mt09 som nejazdil ale podla diskusii je to obdobne ako duke... mt09 sa mi dvakrat nepaci to skor mt09tracker ale to je aj ina kategoria... ceny tychto dvoch su +- otazka je do ktorej ist ?dik |
ja hlasujem za duka. ciste kvoli sympatiam. duka si raz kupim |
porovnaj komponenty, ako brzdy, spojka, podvozok, brzdove hadice... co to ti to napovie o tej motorke, ci niekto chcel vyrobit naozaj dobru zabavnu motorku, alebo nejaku rozpoctovku s peknou kapotazou.... |
ked djuka 690, tak eRko. o normálnej ani neuvažuj. je tam ale dost velký výkonový rozdiel. na čo chceš tú motorku? Ďukes je doma na horských priechodoch a motokárových dráhach. na bežnej ceste sa tá motorka doslova nudí a dá ti to poznat. ked nejdeš brzda plyn, tak ju zbytočne derieš.. |
Ak by si chcel aj sem tam pocestovat, tak urcite 09. Ak len mesto a somarinky tak duke. Z tychto dvoch kebyze si mam vybrat ja, tak volba uplne jasna - 09 |
skusal som obycajneho duka a bol som v tom ze vykonovo bol totozny s Erkom.. chester preco vyhodit o 2litr viac za Erko resp. je hodny tento jednoval 10tis? lebo to by som radsej zainvestoval do mt09trackera no este sa citim mlady na turistickejsiu moto.. co som precital na nete tak mt09 je pomer vykon vaha dostatocna konkurencia dukemu a zacinam byt nerozhodny.. moj styl jazdy je to co ponuka dukes a kedze som mt09 nejazdil tak si domyslam ze to bude podobne |
Viezol som sa na vsetkych troch a nezavidim, toto bude tazke rozhodovanie. Duke nehorazne tazi z nizkej hmotnosti, mt09 zase z vyssieho vykonu. Pomer vykon/hmotnost: mt09, versys1000, duke690 a je to citit, aj ked akceleracia dost zavisi aj od sprevodovania, moj versys je na tom najlepsie z nich na 1 a 2. Zabava: duke 690, mt09, versys 1000. Pohodlie: versys 1000, mt09, duke690. Aj ked mne sa na dukovi islo celkom fajn, ziadne neprijemne vibracie som necitil a ruky mi nebrneli ani po takmer hodine (na rozdiel po dukovi 390). Dokonca to bolo tichsie nez to co mam. Ale u tracera zazijes to co u inych motoriek asi nie a to tento zvuk (az som bol prekvapeny ze tento zvuk predsa poznam, da sa docielit pianko jazdou na 6tke pri 50 az 60km/h s velmi jemnym plynom) |
dik peto take porovnania potrebujem.. a po asfaltovomlinku sa viac priklanam k mt09.. musim vybavit skusobnu jazdu bez toho to nepojde... 390duke ma minimalne vibracie na 690 ich citit... diks zatim |
prečo o dva litre viac? lebo si kukni aj iné komponenty. nekukaj len výkon. ten musíš vediet preniest na cestu a aj krotit. dukes ponúka tú pravú zábavu až pri brembo brzdách a WP podvozku. to je iný svet. ako jedinú moto na všetko je blbost ho brat, ale na horskom priesmyku dá ostatné menované ťažko do smútku a vydrží to robit hodiny.. |
Re: akoVanok: a preco vlastne chces menit? Akurat dnes sme sa bavili na pumpe v Norsku s miestnym, co ma v garazi aj MV Agustu, ale on isiel klukatymi cestickami cca 350km na Duke390. A velmi si to uzival... |
chester mne pride posed velmi pohpdlny tak nepochybujem ze turistika mu bude robit alebo jazdcovi problem.. menton na 390ke mi vadi nepohodlny posed tvrde sedadlo a ze to treba tocit aby sa nieco dialo... inak mas pravdu klukate cesty najlepsie do 100km/h sa idu na 390 paradne a silny brzdiaci ucinok motora po ubrani plynu je tiez pozitivum ale ked to ma byt do kopca uz sa motor dost trapi.. trochu som jazdil mt07 a neoslovila ma tak ak sa mi podari mt09 som zvedavi co potom poviem.. diskusiu som zalozil preto aby som pozbieral predpokladam fundovane rady ak by sa mi nahodou mt09 nepodarilo vyskusat |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 78468 | Včera: 128888