Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Prechod do otáčok je zlý !!!! - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPrechod do otáčok je zlý !!!! - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
16.03.2005 22:31

Prechod do otáčok je zlý !!!!

Zdravim

neviete niekto kolko faktorov moze mat vplyv na prechod do otacok na stvortaknej 125.
To ze zrejme nemam dobre nastaveny karbes si myslim tiez, ale mozno este daco ine je chyba. Tiez nechce ist ked na nadrzi otvorim ventil na poziciu plnej nadrze.Ide len ked je rezerva pritom je nadrz plná a ventil je precisteny.

A este mi nejde zaradit neutral ked zastanem napr. na krizovatke.
Vzdy to nejak proskoci do dvojky alebo jednotky. Ked motor vypnem
tak to dam dnu v pohode.
Diky caues

>:-)


16.03.2005 23:21

Re: Prechod do otáčok je zlý !!!!

Nooo, trtkal si sa s tym karbikom? Ak ano, tak ho uz mozes kludne aj rozobrat, vycistit a prefuknut. Vycisti/vymen palivovy filter, rozober/vycisti palivovy ventil. Namaz plynove lanko, vymen sviecku. Ked budes skladat karbec, volnobeh si nastav radsej o chlp vyssie, bohatost zmesi zatiahni na doraz a potom na skusku o 1 otacku naspat. Ked to bude konecne bezat, tak bohatost zmesi dolad na najvyssi otacky na volnobehu a potom zniz volnobeh a este raz over bohatost.

Co sa tyka prevodovky, ak je ta XLka stara (chudak teta, mala, stara) tak by to mohlo byt proste vylagrovane. Moja ex-ex-XL125R bola rok '86 a problemy s radenim nemala. Problem ako popisujes mam aj ja s VORom a dost ma to sere :-((((((


16.03.2005 23:23

Re: Prechod do otáčok je zlý !!!!

A este vycisti vzduchovy filter a pozri ci nemas prasknutu gumu medzi airboxom a karbikom. Ja som mal, tahalo to tade falosny vzduch a netahala.


17.03.2005 19:20

Re: Prechod do otáčok je zlý !!!!

marektm
 Edvenčr 

Ikona

na radenie neutralu má veľký vplyv správne vypínanie spojky. ak ju po stlačení dobre nevypne, možeš mať krivé lamely, plechy , rozdielne unavené struny na spojke, alebo aj rozbité uloženie spojk. koša . ak sa dá, skontroluj, či rovnomerne vysúva vrch spojk. koša a nekríži ho.


17.03.2005 20:57

Re: Prechod do otáčok je zlý !!!!

Diky za rady ;-)


17.03.2005 21:17

Re: Prechod do otáčok je zlý !!!!

tomxx- po pridaní ti najprv na chvilu zavaha a potom sa chyti?


17.03.2005 21:21

Re: Prechod do otáčok je zlý !!!!

Inak moja honda je ´90 ročník.Rychlosti mi idu kazda jedna pekne len ten neutral. Ale skusim popozerat tie veci co mi radite . A prasknuta gumu medzi airboxom a karbikom? to neviem, ale sto percent viem ze je to trosku cele roztiahnute takze moze sať ten falošný vzduch a myslím, že aj ta sviečka bude uz stará. Skontrolujem to a potom sem do fora odpisem ze co ... :-)


17.03.2005 21:31

Re: Prechod do otáčok je zlý !!!!

Karol
tomxx

chytit sa chyti, ale to ju treba riadne zohriat. A niekedy ma aj horuca problemi vysť do otáčok. No nic skusim sa na to zajtra kuknut ...


18.03.2005 0:27

Re: Prechod do otáčok je zlý !!!!

karol: motoricky je uplne v poriadku, dnes som ju konecne poriadne prevetral >:-) Akurat ten neutral ma serie. Za jazdy ho zaradim relativne lahko, ale na mieste ani za svet :-~


20.03.2005 22:10

Re: Prechod do otáčok je zlý !!!!

Uz som daco porobil na motorke.Zacal som skumanim vyfuku , ze ci je vsetko poriadne utesnene a tam bol asi kamen urazu.Na dvoch miestach kde sa spajal prepustal. Vsetko som pekne utesnil nikde nic nepusta a motor zrazu ide perfektne do otacok a co ma prekvapilo ze je aj zrazu o 20Km/h rychlejsia. 8-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 24869 | Včera: 189882