Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Cafte kolegovia vie mi niekto poradiť mám nasledúci problém: Mám suzuki gs500E R.V. 1993 a z niakeho dovodu ide len na jeden válec, mašina bola u dvoch mechanikov a ti tvrdili dijagnozu bud je pridreti motor alebo rozladené karbece. má niekdo s tim skusenosti? dik za radu. |
A iskru to hádže na oboch? |
iskra je v poriadku to aj mna napadlo ako prve ze to moze bit svieckami alebo zlou zmesou sviecky su uplne nove a bez zmenyale sa na nich usadzuje taki olejovi povlak tak mam strach ci tonrni nieco vazne |
Olejový nemôže byť, to nie je 2T. Jedine, že sú mokre od benzínu, tak potom zle nastavené karburátory a sa to prechlastáva. |
no, ak vylucime extremny pripad, ze mas podpaleny alebo ohnuty ventil, tak ti ostavaju len karburatory. motor ma vole na ventiloch vymedzene podlozkami a o tych pochybujem, ze by sa len tak zo dna na den rozhodili. skor vydrzia bez nastavovania aj pol storocia. zmeraj si kompresne tlaky motora. netreba presne cisla, ale porovnaj tlak vo valcoch, ci je podobny +- povedzme 5%. ak hej, tak sa mozes presunut k palivu. |
Diki ludia za radi uvidim co s tiím poriešim radil som sa aj s jedným mechanikom a ten hovoril nieco o tom že v lavom válci je chybný tlak ale nebol si tím istý (moc sa mu nechcelo v tom vŕtať) čo bi to znamenalo v mojom prípade? Čo ja mám skúsenosti od aut tak viem že je to velký problém s válcom niekde to netesný. |
Typujem, ze ked rozhodis karbce najdes tam moje vcerajsie cestoviny bolognese ktore som hodil na chodnik |
No ked je nizky tlak vo valci,tak bud netesnia ventily,vydraty valec, pridrety piest. |
Re: ssdd: ako nic proti, ale co je to sakra za mechanika, ze nema po ruke kompresmeter, ale nie je si isty, ci to nahodou nie je kompres alebo aj nieco ine? zhodit dole sviecky (obivsetky!!!) strcit dnu kompresmeter, otocit plynom a pretocit starterom, to je nech nezerem robota na 5 minut. tolko nad tym spiritizujete pre 5 minut roboty? |
Presne tak,moze to vela vecii robit,kamos na gpz 500 mal tiez problem podobny a bola to membrana na karbeci prasklaa |
takže ked videme s toho že bi to mohol biť pridretý válec nevie niekdo čo bi sas tím dalo robiť ? respektive kolko bi asi tak stalo to dať do poriadku alebo kdoto robí okolie BA? dik |
keby to bol pridraty valec, tak mozes motor viac menej zahodit, pretoze potrebujes spravit vybrus, zohnat abnormalny piest, kruzky, nechat to nasadit na klukovy mechanizmus, pri demontazi treba menit tesnenie pod hlavou a bude treba nanovo nastavit ventilove vole = kupovanie podloziek, ktore tiez nie su zrovna lacne a nie kazdy ma sersam na ich vymenu (menej debilske riesenie je nechat vybrusit oba valce, cize nahradne diely x2). pri cene OEM ND suzuki sa na to mozes vysrat, pretoze to bude stat viac ako je zostatkova cena motorky + ta caka zabeh. |
Pocitam prasknuta membrana na karbci. Skus ich navzajom prehodit a uvidis, ci pojde. Je to len odhad, ked nemas ako merat tlak valca a chces este sam laborovat... |
kvoli prasknutej membrane nieco prehadzovat? ved to ide po demontazi dvoch skrutiek cele vybrakovat z karburatora a obzriet. len si na par veci treba dat pozor. pod deklom je O-kruzok, ktory ak sa strati (alebo tam nie je), bude to mat mozno nahovno volnobeh, zadalsie japonci lubia pouzivat JISkove krizove skrutky, ktore moc nepasuju do nasich (DIN) skrutkovacov a potom sa na skrutkach strhavaju 4-hrany. |
Píše že olej na sviečkach. Tak asi netesnosť valca nie? Začal by som zmeraním tlakov. Ak sú nevyhovujúce, tak z ekonomických dôvodov aj skončil. Zastav sa v servise na zmeranie tlakov a zistíš čo ďalej. Ale tam kde majú merák na tlaky. |
tak ale tuto pan merat tlaky nepotrebuje, on si proste vycuca z prsta, ze dobre no, mame netesny valec, co vcul? |
co ho strasite, aj pridrety motor sa da spravit a nie je to na vymenu motora |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 174204 | Včera: 241735