Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte, |
ahoj, bez ohladu na rovnaku cenu, myslim ze 250 ccm jednovalec bude uspornejsi pre chodenie do prace, a typ stroja enduro velmi obratny v meste, ale urcite ti neposkytne tolko vykonu ako 600ccm, podla toho co pises, by som si ja zobral radsej novu 250tku. A potom si mozno kupis este jednu masinku k tomu |
PCX vyzera, ze ma nejaku tu ochranu pred vetrom, CRF ziadnu. Zvaz aj tento aspekt pri vybere. Upravené 5 krát. Naposledy upravil mcsdodo (16.04.2015 13:25) |
Sam pises, ze jediny nedostatok PCX bol slaby vykon, tak ries to. Lebo skutrovat je podstatne pohodlnejsie na dochadzanie. Ochrana pred vetrom, ulozny priestor, pohodlny posed, automat su v zapchach na nezaplatenie. Pozri sa po objeme 250-400, vykonu to ma dost, spotreba stale rozumna a v tvojom rozpocte najdes nove, aj skoro nove kusky... A nezabudni na ABS... |
- tu trasu jazdim skoro denne, ked som mal skuter tak ma to bavilo, ked som presiel na velku motorku z manualom tak ma to taka zabava nebola... najme ak mas po ceste vela semaforou |
Re: KillFrenzy: |
ta 250tka tiez nebude nejaky trhac asfaltu. Mozno ani nepocitis rozdiel medzi 125kou s variatorom, ktory ide v podstate stale v optimalnych otackach, kedy ten motor vladze a 250tkou s manualnou prevodovkou, kedy vacsinu casu ides mimo pasma, kde ma ten motor max vykon. |
FZ6 |
Dik za tipy, ale odkial mate pls tie ceny? V cenniku je MT07 5,490, DUKE 390 za 4,000??? |
Jazdil som aj PCX a CRF250L a vobec ma nenapada v com by si si polepsil. Jede to asi rovnako a PCX je rozhodne pohodlnejsie. Ak s tym neplanujes na hriby, alebo na ryby, tak je to nezmysel. Ale kedze pises ze nejazdis pre zabavu tak si kup vacsi skuter. |
"nejazdim pre zabavu, ziadne vylety cez vikendy, ziadna turistika, ziadne vyventilovanie a vybalznenie sa a pod" |
to sú dve ale úplne odlišné motorky.Ako sa môžeš rozhodovať medzi slabým endurkom a cestnou FZ 6 kou.Tak buď chcem blato,alebo asfalt.Alebo potom hľadám strednú cestu a tou nieje ani jedna tebou spomenutá varianta... |
duke je skoro funbike takze rozhodne je idealny do mesta |
CRF pre to, lebo maxi skuter nechcem, stredne skutre do 300 ccm mi pridu mierne predrazene a lahke uzke enduro mi pride do mesta vhodnejsie ako Duke napr. Dohodnem si skusobnu jazdu v Honde, aby som sa presvedcil, ci to ozaj dava zmysel ist z PCX na CRF alebo nie, ako tu bolo povedane. |
Gutenaabend - na to, čo popisujes ideálna voľba, kufor, vyhrievane rukovate, ABS, velke kolesa 16" : |
Zober si fz6....do mesta nema chyby ajdialnica sc-BA pohoda |
KillFrenzy: Síce odjazdené niečo máš a podľa popisu ťa to moc nechytilo. Ide o to, že keby si odjazdené nemal, tak poviem, že ťa to chytí a ber silnejšiu moto /lebo časom uvidíš, že treba výkon, možno na dovolenky, turistikovanie/. Ale aj tak som za FZ6, univerzálna motorka aj na naháňačky, aj na turistiku, spotreba 4,5l, ja osobne som za Fazer /polokapotáž/. |
z toho co pises sa mi zda, rovnako ako mentonovi, najlepsia volba vacsi skuter a presne nieco take ako nasiel aapa. |
Crf-ku som skúšal, síce veľmi málo a limitovane, ale nič mi to nepovedalo. Výkon veľmi nízky, ochrana nulová, ale je pravda, že bola obratná. |
Crf250M (l je predpokladam to iste len s inymi kolesami) je taky maly vibrator. Alebo skor riadny. Takze podla chuti. Ale mna vibracie az v ramenach za jazdy a mravencenie v dlaniach este minutu po zosadnuti velmi nebavia . |
napisem k fazerovi...mam ho uz 7 rokov bez poruchy, zatial vymeny samozrejme gum, menil som retaz,sviecky a baterku...39 000 km... plus dobra ochrana proti vetru a vykon mi staci aj dnes |
CRF momentalne jediny kus v PH Konzulte...vsetci cakaju na nove dodavky, ale nevedia kedy... |
Práve FZ bola robená do mestskej premávky.Chyba bude asi niekde inde.Keď Ti to nejde kvaltovať,resp.radiť,potom si kúp naozaj len skútrik.Tam otočíš šulcom a ideš... |
Kill - AK ti mozem teda do toho vstupit, ziadna, naozaj ziadna moto(okrem honda nc dct), nebude v mestskej premavke to prave orechove, co sa tyka ovladania. Su lidi, ktori budu tvrdit, ze nemam pravdu, ale ruku na srdce, ti ktori sa potrebuju v klude niekam dopravit, nic nie je lepsie ako automat na prepletanie v meste a kochanie sa. |
jogcar , omyl , omyl , omyl ,... Aprilia Mana 850 Automatík , dvesto to jazdí , takže aj po diaľnici , váha slušná ... Dôvod úpravy: Priame porovnanie , síce v nemčine , ale gúgel preloží : www.motorradonline.de/vergleichstest/aprilia-na-850-man... Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (18.04.2015 14:50) |
Brazel, ty rypák jeden |
jogcar , v mojej cenovej relácii , či autora témy ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (18.04.2015 15:34) |
Re: brazel: v cenovej relacii autora. Urcite mas pravdu, vo vsetkych ohladoch sa nc porovnat neda. Ale predsa len prevodovka je spickova a spotreba tiez. |
jogcar iste , udávaná spotreba je u tej Hondy o vyše liter nižšia , ale moja voľba by predsa len bola tá Aprilia , o 60% vyšší výkon nemôže jazdiť za tie isté litre a dynamika a výkonová rezerva to všetko nahradí , motor si pri 70% záťaže pradie , lenže 70% pri tej Aprilii je diaľničných 140 a u tej Hondy 112 , tak keď bude tá Hondička mať stíhať za Manou , tak rozdiel v spotrebe sa asi dosť zníži . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 141848 | Včera: 244092