Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Cau, |
Ak vymenis filter tak vstrekovanie zostava nezmenene.Trochu pocitis ze ide lepsie.K&N sa oplati dat lebo ho mozes vycistit a nemusis kupovat dalsi.K&N dava zaruku 1 000 000km.Ak budes mat zaujem tak mam doma jeden filter do Tvojej Suzi na ktorom je asi 50km nabehanych-cize novy.Dam Ti ho za polovicnu cenu,mozno aj menej. |
peter RS955i Neregistrovaný |
Motor zo vstrekovanim nebude mat s tym ziaden problem.Podla mnozstva vzduchu co prejde cez prietokomer si upravy aj davku paliva.Ale nemaj velke oci, urcite to neprida+10koni |
odkial mate informacie, ze vstrekovacka si dostatocne upravi davkovanie??? Lebo ja mam zase informacie, ze vstrekovacka si vie davkovanie upravit len v istom malom rozsahu. Neviem, ci prechod na KN nie je mimo jej prisposobivost. Merali ste niekedy splodiny alebo vykon po takejto "malej" zmene??? |
Na stranke www.ambi-bike.de rozlisuju KN filtre a zavodne KN filtre. Pri "normalnych" celozivotnych KN filtroch netreba nic nastavovat, priechod vzduchu bude optimalny. Pri zavodnych by sa ochudobnila zmes a stratil vykon. Neviem presne, co je to ten zavodny. Ale ak tomu dobre chapem, ak nepouzijes zavodny, ale len normalny umyvatelny KN, asi netreba ani na vstrekovacne nic prenastavovat... |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 42560 | Včera: 154610