Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar kamarati, kamaratky, |
Som ties o takom RS rozmislal.... Odradilo ma pocet dalsich investicii ohladom na najazd a vek a najmi ich cena... |
ja by som asi radsej zvolil tu yamahu xj ...ale zalezi na co to chces ...a ta kawa co mas neni dobra? |
vymenis svoju za staru yamahu.zistis ze sice mas silnejsiu moto ale aj tazsiu .yamaha stary drziak cestovatel.ale podvozkovo si myslim ze to bude zastarale.mal som hondu cb 750 .stroj perfektny pre mna ale podvozok slaby na taku tazku masinu.v zákrutách som tomu neveril. |
XJ čka mali,že vraj v ráme zavarených hadov,tak sa to trošku krútilo v zákrutách (teda moja xj 600 ) sa krútila statočne, bávo by malo byť v tomto smere viac v pohode a aj čo sa do pohodlia týka tak je niekde inde. No záleží na konkrétnych kúskoch ,čo si našiel .km ber ako doplňujúci údaj,vychádzaj z reálneho stavu tej ktorej motorky aby ťa nezruinovala snaha dať to do vyhovujúceho tech.stavu. |
Mám pocit, že to o tom krútiacom ráme je len fáma, šíria to mnohí, ktorí na XJčke možno ani nikdy nejazdili, len to počuli. Mám na nej vyše 80 tis., s kuframi i so spolujazdcom, aj bez, kochačkovo aj športovo, kedy ako si zmyslím a nikdy som nepociťoval nestabilitu rámu. Mal som aj 600-ku, 900-ka je čosi iné... XJ odporúčam. |
Písal som o xj600 84 ročník a tá sa pri športovej jazde v zákrutách krútila,nemám to z čítania moto článkov ,ale vlastnej skúsenosti. XJ 900 ,alebo novšie ročníky XJ 600 viek som nemal tak neviem porovnať. |
dade121, prepáč, to som absolútne nemyslel ako reakciu na Tvoj príspevok. Toto sa totiž všeobecne o ixjéčkach traduje, ale ja mám na to svoj názor |
nechapem aky to ma zmysel menit hentaku kawasaki 2002 za o nikolko rokov starsiu motorku |
tibikee, podla vsetkeho potrebujes turistu, mozno aj na cestovanie vo dvojici... podla popisu figury si vysoky dost, aj statny a tym predpokladam aj dostatocne silny. Upravené 1 krát. Naposledy upravil GaST (16.03.2015 6:02) |
felika ja som sa neurazil,to je v pohode,je zaujímavé ,že keby som nemal možnosť porovnania jazdy v jeden deň ( s gsx-r 750), tak by my to možno tiež neprišlo mäkké , netvrdil som ,že xj je ,zlé ,len viac určené na dohodovú jazdu, toť vsjo ,môj názor, peace |
Tak uz je vsetko vyriesene chlapci. Ale aby to nebolo take rychle - Pan-a som zvazoval hned na uvod, ale kedze som turista bez ladvinky a mam rad aj zakruty, tak som ho nakoniec vyskrtol zo zoznamu, aj ked nepochybujem, ze je to skvela masina. |
Ano, vybral som BMW. Pre mna lepsi posed, lepsie riadenie v nizsich rychlostiach a je pre mna krajsia, co je ale absolutne subjektivne. Uvidime, ci bude aj spolahliva.. Ale mat trosku inu postavu, tak aj Diversionka ma co ponuknut, je to pekny a dobry stroj. |
my mame diversiona 900vku uz asi 8-9 rokov a je to vyborny stroj. Ten tah je naozaj velmi plynuly, celkovo sa na tej moto jazdi pohodlne. A je to fakt skoro bezudrzbovy stroj, natocenych ma uz 70k. Nevyhody su pre mna tri: 1. rajdy su take, ze mi uz po pol hodke trpnu ruky. 2. na prevodovku si treba poriadne zvyknut, z vyssich otacok sa dalsia rychlost radi dost tazko a paka zvykne kopnut. 3. baterka sa vytahuje extremne tazko, polku motorky treba rozobrat. Inak nemam vyhrady. |
Ako som už vyššie spomenul, mám diversiona 900 už pár rokov a vyše 80 tis. km na nej. K tým trom bodom: |
no len ty mas rocnik 2002 a ja 99, takze je mozne ze prevodovka moze byt trosku odlisna. Nehovorim ze je to nejaky problem, len si treba zvyknut a naucit sa kedy a ako spravne radit. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 282685 | Včera: 218215