Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim vsetkych,som z KE.Vlastnim Kawu KLR250 4T r.v.1989,ktora je uskrtena na 17 koni,otvorena verzia ma 27.Vie niekto poradit ako ju odskrtim alebo kde sa to dozviem?A este nieco.Neviem na nu zohnat zadne svetlo-prudko som daval na zadne .Dal som sa vyprovokovat (a to mam 37 rokov).Poradte niekoho,kto vie zohnat.Diky |
To svetlo by som original ani nezhanal v motoshopoch maju na enduro svetiel dost. Je to urcite asi lacnejsie.A to odskrtenie: Skus sa informovat na tychto mailoch Karel Kovar Kawasaki [kovar@kawasaki.cz], Robert Pravda [dummotocyklu@kawasaki.cz] su ochotni mne poradili vzdy co sa tyka Kawasaki. Ale ja si myslim ze to bude v karburatore bud je tam z mensim difuzorom alebo je to naschval zmensene nejakym vlozenym plechom pred karburator aj s tym som sa stretol. Ale skus sa aj pozriet na kawasaki.com na parts diagram a porovnaj si to zo svojou. PS: Nenechaj sa provokovat. Ale na zadnom jazdi je to fasa. PS: Kto nepada jazdi pod svoje moznosti. |
Angus: neviem ci ti uz poradili ale kxbibo ide dobrou cestou. Masiny znizuju svoj konsky vykon tym ze sa umiestnia dva okruhle plechy ktore maju v strede dieru aby tak ovplyvnili kolko benzinu ide do karburatora. Tieto plechy potrebujes vybrat. Ak si na to netrufas ( co ja som si tiez nie na prvom , ale druhy som vybrala uz sama ) daj si to niekomu kto vie co robi |
yapi: pozri si moj profil, cast "Nieco o sebe" Mam to tam uz dost dlho |
To o tom padani bolo len tak aby nezacal jazdit pomaly. |
Angus daj potom vediet ako to dopadlo s tym odskrtovanim.Dik. |
Karburator sa bojim rozobrat,lebo co ked ho uz neposkladam... A tu v KE nepoznam odbornika na motorky,len samych fuserov. Nerad by som,aby mi ho rozstelovali a stupla spotreba. |
Neboj sa toho rozobrat karbec. Tak si to kresli ako to patri. pozri sa ci nemas pliesky na difuzore ktory zuzuje difuzor. Skoda ze neviem aky je tam karbec rad by som ti poradil nemas na tom co pokazit ked pojdes na to jemne s rozumom. A s tou spotrebou ked to odskrtis pojde urcite hore. Ale ja by som to nezniesol vozit sa na skrtenej masine. Asi by ma slahlo. |
Ved aj mna to serie.Bol som na kawasaki.com,tam je pri karburatore ako celku cislo suciastky 15001 a v rohu cislo E1611.Neviem,ako sa povie anglicky difuzor.A ako vyzera.Difuzor by mala byt vlastne tryska(myslim si).A na tom nakrese je aspon 100 suciastok,mini pruzinky,ihly,trysky,skrutky a ked mi taka mini pruzinka niekde vystreli,tak som tam kde Hitler v r.1945 |
manana: |
Difuzor nieje tryska. Difuzor ta diera v karburatore kadial prudi vzduch a kde potom strhava palivo zo sebou tak jednoducho povedane. Tryska je v podstate vacsinou mosadzna skrutka ktora ma dierky ale hlavna je ta na konci skrutky v smere jej osi je presne kalibrovana a cislo na tryske vacsinou znamena jej priemer takze velkost trysky. Ale karburator ma vacsinou dve trysky volnobeznu a hlavnu ta hlavna je vzdy vacsia. Pozri co je napisane na karbeci aky je to typ ak je tam aj cislo napr. MIKUNI 38 TX tak to cislo znamena priemer difuzora. |
Karburator je tam KEIHIN CVK 34,hlavna dyza 120,volnobezna dyza 35.Ako vlastne zistim,ci je to naozaj skrtena verzia?Len podla toho,ze ci su v karburatore tie plechy?Je to dovoz z Talianska a mam papiere len z colnice.Velky technicak nemam a tieto motory sa vyrabali v troch verziach:17,23 a 27 koni.Inac dakujem za vsetky rady. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45091 | Včera: 227230