Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Radial / Diagonal - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuRadial / Diagonal - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Pneu.

06.01.2015 20:12

Radial / Diagonal

Feror
 Edvenčr 

Ikona

Na XL700 mam
vpredu 100/90 - 19 57H Bridgestone TW101 (diagonal)
vzadu 130/80 R17 65H Bridgestone TW152 (radial)

Chcem to zmenit za nieco viac OFF, ale stale aby to bolo vhodne na dlhsie presuny.
Trochu mam problem v tom, ze potencialne nahrady (napr. Heidenau K60 Scout)
su vacsinou diagonalne.
Rozdiely v tychto konstrukciach velmi dobre poznam a preto som zarity "radialista"
V tom ma utvrdilo aj momentalne obutie vzadu.
S ON dezenom zvlada stroj v pohode lahsie tereny, aj blato.
Velka zasluha bude v radiale.

Ked vsak zmenim na diagonal, pridem o komfort, aj o velku stycnu plochu.
Diagonal je zrejme nevyhnutnost pre redsie dezeny, aby to vydrzala kostra pneu ...

Otazka:
Bude to razantny rozdiel ?
Alebo na moto je zanedbatelny rozdiel medzi diagonal a radial ???



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 136827 | Včera: 121220