Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zaujimalo by ma ci majitelom spominanych modelov chyba vykon alebo maximalka. |
Ahoj, no mne na zaciatku rozhodne nechybal. Kedze je to moja prva motorka. |
- som na CB500X jazdil stvrt dna po okreskach, na prijemne - nenarocne povozenie mi to vykonovo celkom stacilo, pokial clovek hnal motor do otacok tak sa ako tak dalo drzat tempo zo stvorvalcami, motor mal otacky v celku rad... |
pre mna ma hociaky jogurt okrem 2valcov malo vykonu. ked nie je vo vysokych otackach tak pridam plyn a nic sa poriadne nedeje az kym nema otacky. 1 a 2 valce rozhodne lepsie reguju v celom pasme otacok. |
Ďakujeme Vám za odpoveď pre prieskum možného trhu a záverom si vám dovolíme ponuknuť kit na zvýšenie výkonu . |
Brazel |
www.facebook.com/288217777799/photos/a.1015262280588280... |
pekný nárast. Aké úpravy to má za sebou? |
Podla grafu podla mna doraz plynu alebo nejaky restriktor vo vzduchovom filty |
doraz nie |
Ok, berem spät, preco je ten spodok tam kde je? |
fakt uctihodny narast |
aky spodok? |
Merania myslim Upravené 4 krát. Naposledy upravil jogcar (09.12.2014 17:02) |
Jogcar: aj mna to napadlo, ale zle sa na to pozeras. Modre pred, cervene lo. Ten plochy graf je krutak, ten strmy je vykon. |
Toco si zakruzkoval teda ten horny graf je krutiaci moment od 3000 do 6000 otacok , podla mojho nazoru je velmi slusny drzi sa okolo 40Nm co je na 500ccm velmi Ok vsimni si ze vykon v tom istom rozmedzi stale linearne rastie. |
Pozri obrázok |
salat , veď nie sme úplne blbí , aby sme nevedeli , že ide o ponuku úpravy . |
na grafje sa mi to zdá téš pjekné, ale číselňe to je 5 koňí, že... |
brazel, zase netreba pliest jablka s hruskami - motor zo starej CB500 je uplne iny ako tieto nove (uplne ine vrtanie, iny zdvih, karbec vs vstrek, atd..). takze to sa porovnavat neda. Stary motor asi velmi tazko splna dnesne emisie, atd... Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (10.12.2014 9:08) |
Unika mi zmysel upravy vykonu na 500-ovke. |
Chlapci |
Sili |
salat: já to chápem, že to je poznať. Teda dúfam, že to je poznať ale téš mňa napaduo, že kolko stojí tích pjet koňí naviše. |
zavisi ake si tam das veci |
Veľmi laicky, bez grafov a tabuliek: |
ZlatyOrol:salatto dobre odôvodnil, o to pokoj:"ked idete dvaja nalozeny po ceste a potrebujes predbehnut a zaradit sa potocis plynom... nemusíš pretekať, skôr pri tej motorke ide o toto. Je pružnejšia bez zbytočného kvaltovania a vytáčania... ale tak 800€ je sakra dosť podľa mňa za 5 koní |
Jo jo, to je ok, skôr som reagoval na Slap-a: |
|Zlaty orol |
ja to nikomu neberiem, že dá také prachy za niečo a bla bla....každý máme vlastné úchylky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (10.12.2014 14:31) |
osobne si myslim, ze daleko viac ako na maximalnych hodnotach zalezi na priebehu krutiaceho momentu a vykonu... lebo ano, 5 koni je relativne malo za cca 800 eur, cize radovo desiatky % k obstaravacej cene novej moto, ale pre samotnu jazdu na tej moto to moze mat zasadny vplyv... ked porovnam napriklad R1200GS OHC a DOHC (pred 2010 a po) tak tam je tiez rozdiel len par koni a Nm, ale celkova agilita motora hlavne v nizkych otackach je niekde uplne inde... |
salat ... alebo napriklad 25kw tovarensky blokovany Hornet som otvoril na 100koni ako ma neblokovana seria a stalo to nejakych 500eur |
Brazel |
Ukáž továrensky škrtený Hornet !!! Kde ešte , okrem Európy , by takýto Hornet kto potreboval ??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (10.12.2014 22:45) |
Vazeny Brazel |
brazel, zas a znova nemas pravdu, respektive nie celkom |
pitaz a čo som napísal hore ? CDI , čí ? CDI = pre teba RJ |
Brazel |
Pekna "diskusia", salat tu nepochodis - ani ja najskor, |
spyke: kolko by uVas vo FasBikes stalo vycistenie a naladenie karburatorov na Transalpa napriklad? |
Pôvodne som chcel na motorku pridať iba výfuk, pretože továrenský znie hrozne. Neskôr sa k tomu pridal aj filter a keď už tam dávať filter a koncovku je blbosť neupraviť aj mapy. Nárast výkonu je značný, netreba toľko podraďovať a na 100 zrýchlim o 1-2 sek rýchlejšie + to konečne znie ako motorka. |
skusim v tejto teme, iked neviem, či dostanem odpoved.. |
Počuj risko90 , dementné sa správal niekto iný a to vtedy , keď si kúpil takú slabú motorku , že ju musel za ďaľšie horibilné peniaze túúúniť . |
Som rad ze si to Riso90 vyskusal a je spokojny. |
Po case sa znovu zapajam do temy , rad by som sa podelil o vysledok testu nasich novych sacich hrdiel ktore v sa ni odblokuju tovarensky blok vykonu. |
Tato uprava bude stat niekde okolo 100 Eur a da vykon a krutak a samozrejme top speed od strednych otacok. |
karol II. |
vykon sa rovna zivotnost vyssi vykon menej zivotnosti. mensi vykon viac zivotnosti |
No , takže sme sa predsalen dostali na sacie hrdlá . |
Barlac Upravené 1 krát. Naposledy upravil salat (23.05.2015 13:33) |
Tuning je osemetna vec, najspokojnejsi s nim su ti, ktory pridany vykon nevyuzivaju. Napriklad diesle, kto z majitelov ich pocas kazdej jazdy vytoci po obmedzovac ? Vacsina sa klepe ako ratlik pred emisiami na STK, ked sa ich otackomer mozno konecne po 2 rokoch pozrie nad 4.000. Tunit prepisanim mapy diesel pri prebytku vzduchu je vcelku jednoduche, pri vyblokovani EGR je k dispozicii este dalsi kyslik pre dalsiu naftu a dalsi vykon. Z toho vyjde vyssi tlak vo valci, na spalinovej strane turba, tym aj vyssi plniaci tlak a viac vzduchu vo valci. Ale na ake sily je pocitana ojnica ? Medzi tlakom a vzperom je vacsinou mala rezerva, takze ked vyprovokujete niekoho s tunenym dieslom k preteku v sprinte, obcas z toho pozera ojnica z bloku ...je dobre taky pretek trosku natiahnut, par sekund je malo, ale zopar zakrut.. Tlaky medzi loziskami a capmi ojnice a kluky sa ozvu same Upravené 1 krát. Naposledy upravil kamikaze (23.05.2015 14:30) |
ono sem tam pri tuningu moze ist o celkovu zmenu priebehu vykonu bez toho, aby nejako zasadne boli pozmenene parametre v hranicnych situaciach. napr. u mojej motorky sa casto vyrazne saha do nastavenia kvoli tomu, aby sa eliminovalo trocha blbe fabricke nastavenie (ofc emisie), ktore sposobuje, ze motor je okolo 6000 trocha mdly a v chladnom pocasi ma celkovo chudobnu zmes. |
za smiesnych 15e navodim pocit a nielen pocit, ze vasa motorka bude na tom lepsie . |
Barlac |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 225050 | Včera: 132419