Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
dá sa utopením ihly na maximum znížit spotreba bez toho aby neutrpel výkon u TDM 850 alebo 4tak všeobecne |
brazel |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Nevhodný príspevok do motoporadne. |
brazel povim ti to po nitránsky.. "ty si nelubis davat servitek pred papulu" |
jasne, klesne spotreba, stupne vykon, tak funguje zakon zachovania energie predsa. |
ahoj brazel viem že u dvojtaktov sme to robili bežne len neviem ako zareaguje štvortakt kedže má ventily stým nemám skúsenost ty máš? |
mňe je jedno kolko žere či motorka lebo auto. Dokonca mi je aj u prdele kolko stojí nafta či benzín. Dicki tankujem za deset... |
M; tak to ti zavidim... ja mam veliku nadrz, a musim tankovat vzdy za 20E... |
za 20 € to mam tak viac ako pol nadrze, a nie takto ten karburator urcite nefunguje, pozri si diskusiu ako vyrobit podtlakovy merač a na strane 2 je super video mozna to potom das |
spotrebu mam 5L, sviecky mam ukaskove, akurat mam 22L nadrz.... tam viem natankovat aj za 30E.... |
z 5 -6 litrama netreba špekulovat ale 8 a viac to už je vela ked píšu 5.5 takže pánové píšte len tí ktorí máte stým skúsennosti ked je na ihle najvyššia drážka a nebude to strielat do výfuku chudobná zmes velmi sa prehrieva spalovací priestor možnost prepálenia piesta čo sa mi už stalo na dvojtakte alebo pridretie krúžkov tak by malo byt všetko všetko OK len vyzvedám či to už niekto takto nastavil ako sa motor choval a či sa znížila spotreba niesom zvedavý kto za kokko tankuje bolo by dobré keby sa vyjadril motomechanik |
vilmon: ono s karburatorom to nie je take jednoduchge, ze spustis ihlu a vsetky tvoje problemy sa vyriesia. Ako som ti vravel, pozri najprv sviecky. Tie ti napovedia ci mas naozaj bohatu zmes. Vtedy mozes zacat nieco robit s karburatorom, vzduchovym filtrom, vyfukom.... |
ahoj janoval to mi je všetko jasné chcem vediet či to už má niekto odskúšané |
ale co ci ma odskusane? |
Este ti predsa jednu vec poradim. Ked sa rozhodnes rozoberat karburatory, tak si daj poriadny pozor na membrany, aby si ich neposkodil. Vedia byt kurevsky drahe a na yamahu obzvlast. |
janko dakujem ti za informácie iste pravdu hovoríš je to premna na dlhšie lakte lebo idem kupovat tdm 850 poslal som tam kamoša aby išiel preverit skutočný stav motorky takže po techn stránke je vraj vporiadku len akosi viac papá takže túto tému som nadhodil len preto aby som dostal čím najširšie informácie o možnostiach nápravy takže tie ihly sú posledná z možností ako poriešt prípadnú spotrebu ešte raz vdaka |
Zaujmalo by ma ako kamarat zistil vysoku spotrebu na skusobnej jazde. Len som zvedavy aby som bol do buducna aj ja mudrejsi |
To by aj mna zaujimalo ako zistil vyssiu spotrebu. Predpokladam, ze mu to predavajuci nepovedal. Ked je tecchnicky stav ok a tebe sa paci, cena je tiez ok, tak neviem co sa tu riesi. 850tka je fajn strojovna. Kup ju a daj ju pozret do servisu kde ti ju pozru kompletne (nie len teoreticky) a nehladaj spasu na fore. Snad kupis dobre |
kedysi som riesil podobnu vec na karboratorovom varadere , pokial mas podtlakove karbece tak ak sa daju spustit nizsie ihly dole s nimi ale nie velmi bo to dieru dostane najviac toho spravis hlavnymi tryskami ,ich zmensenim ovplyvnis spotrebu v celom pasme a nie iba vo vrchu ako je to trebarz u klasickych supatkovych ,no treba ist dole nie po velkych skokoch ,chce to trochu trpezlivosti laborovania a casu ja som to riesil tak ze som ich zacinoval a postupne vrtakmi roznych priemerov zvacsoval kym to ostalo zive a sviecky ostavali bledo hnede ,nech nemusim kupovat za tacky trysiek .vysledok bol ze varadero oproti 8 zralo 6 a pokles vykonu iba mierny |
??z 5 -6 litrama netreba špekulovat ale 8 a viac to už je vela ked píšu 5.5 ??? |
takže motorka je už doma počúval som pozorne aj motor aj spojku rýchlosti sa radia lahko aj spojka ide hladko nič netrhá ani necuká v motore či v porevodovke chytil a studená našup takže šas ukáže ako je natom pri takej spotzrebe si musel počut ten motor že musí trochu klepat netreba ho prehrievat novčie nemajú teplomer ale palivomer čo nieje dobre lebo sa pohýnaš so studeným a ked sa to opakuje viac krát je zle otázkou času ked ho poškodíš tiež nemáš prehlad o prehriatí ak sa tak stane okamžite musíš nastavit ventili dám nato bacha zatial mám prednou rešpekt ved presadám so skútra dúfam že stihnem nanej objavit všetko dopredu a nenarobit škodu obom haha aj mne aj motorke všetko dobré dakujem za radu a poznatky všetkým motorkárom hodne pohodových bezbolestných km |
keď budeš mať teplomer, tak sa budeš až pri akej teplote rozbiehať? Koľko krát prehreješ bežnou jazdou normálny zdravý motor? |
Jednoznačne sa to dá , ale treba naliať do nádrže letecký benzín alebo také dačo, viac výbušné |
vilmon ale ked Tvoja motorka bude zrat, tolko ako ty ciarok a bodiek, tak budes mat PERPETUM MOBILE. |
Základ je mať dobrý technický stav, lebo môže sa stať že ti žerie len kvôli opotrebovaným súčiastkam . |
... a pri normálnom cestovaní mi zoberie cca 4 litre na 100km ... , bez straty výkonu . |
brazelko normálne cestovanie v okresnej premávke cca 100km/h +-20 |
marecek750 , ale autor témy nie je na to zvedavý , aké spotreby tu kto dosahuje v rôznych prevádzkových podmienkach , ani či pred , alebo po údržbe motora , pýtal sa , či sa dá ... utopením ihly na maximum znížit spotreba bez toho aby neutrpel výkon ... Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (13.12.2014 20:12) |
Autor témy sa dozvedel ,že spotreba mu klesne keď bude mať mašinu dobre nastavenú . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 130582 | Včera: 230062