Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Vsimol som si ze plny plyn (plne otocenie rukovate) nema taky vykon ako mierne ubraty. |
vravi ti nieco pribeh vykonu motora, alebo vykonostna krivka? ... Upravené 2 krát. Naposledy upravil datadive (06.11.2014 22:35) |
datadive ale z jeho opisu to chapem tak, ze ked da plny kotol, tak motor nevladze tolko, ako ked ma povedzme pol plynu. |
Ale ja sa k tym 10 800 RPM ani nedopracujem ked dam plyn hned naplno este pri nizsich otackach. Akoby tam bolo nieco zle v snimani skutocnej urovne plynu t.j. otocenia pravej rukovate. |
kilix ten filter je tam naozaj racingovy od K&N. Vcera som ho pred jazdou cistil. |
kilix ale ten efekt "objavenia" sa vykonu je dost poznatelny pri ubrati plynu. |
A strelbu do vyfuku nepocujem. |
daj tam papier ... a uvidis .. nemas tym co pokazit a ak to je v tom ako pise kilix ... tak to mas zaroven aj najlacnejsie odstranenie problemu ... |
Vyskusam vymenit ten filter ak nenapadne nikoho nic ine. |
Tak som silno studoval manual a mozno ze blbne TPS snimac alebo je zle nastaveny. |
Máš to na špici chudobné. |
Minuly tyzden si riesil motorku pre zaciatocnika a teraz sa ti zda ze ti GSX-R 1000 slabo taha na plny plyn? |
uhm pozeram, ze som spravil zo seba blbca s tymi karburatormi.ked ich tvoja moto ani nema. co uz, princip je ten isty v podstate. najlacnejsie co mozes spravit je vymena filtra za origo. a najlepsie riesenie je dat si to nastavit na brzde. je dost mozne, ze je tam aj iny problem, nez len ten filter. teda podla toho opisu skoro urcite. tps, vaha vzduchu, map, cidlo poctu prdov v sedle, ako vravi plazivec, ktovie co. |
karol1 a ako pokusnu opravu mam teda precistit vsetky palivove filtre cez ktore ide palivo do trysiek ? |
podla mna mas zle nastaveny snimac TPS.to by som skontroloval ako prve,ma to velky vplyv na to co popisujes.niekde treba zacat a mal by si prave týmto.nie je to nic zložite.motorka ma vlastnu diagnostiku,ktoru prepojis kuskom drotika a na pristrojovke sa ti zobrazia pripadne chyby alebo poloha TPS.navodov na nastavenie TPS je na nete milion.nebude to problem dohladat |
na TPS stačí obyčajný ohmmeter /voltmeter , v manuále sú určite kontrolné hodnoty. |
Uz v zakladnom USER mode by som videl na displeji ze je v jednotke nejaka chyba. |
karol1 ten druhy TPS ale vobec nesnima otocenie rukovate plynu ale natocenie druhej privodnej klapky vzduchu. Ide o tkzv. "SECONDARY THROTTLE CONTROL SYSTEM" zlepsujuci rovnomernost chodu motora po celej krivke RPM, aspon ja som to tak pochopil |
No vidzim, ze neni nad poradny jednoduchy karburatorovy dvojhrnec, vcul som kupil virago 535 dcerke a pomaly ho budem davat do pucu cez zimu. Sorry za OT, ale ked uz kilix vyvolal dzina/mna/ z lahve, tak tazko nereaguvat. |
Zmeriam ten TPS senzor a zaroven asi precistim komplet benzinovu pumpu. |
TPS snimac premerany. Vsetko funguje ako ma, ziadna skokova zmena. Plynuly narast vs plynule klesanie. Parametre meranych napati a rezistivity sedia s manualom. Idem cisitit benzinovu pumpu |
bksl -mam tiez k2. vyfuk a sportovy filtert mam uz takmer 60000 km bez zmeny map |
Benzinova pumpa vypada ok - malo bordelu okolo sitka. Bude to nejaka specialita tohoto typu vstrekovania lebo aj na nate ma viacero uzivatelov presne rovnaky problem ale nikto nedava konkretnu radu ako to odstranit |
mal som presne ten isty problem. na jednotke plny plyn, motorka sa dostala na nejakych 10-11k a potom zrychlovala citelne slabsie (akoby som trochu pribrzdil). ked som ubral plyn tak zacala zas tahat silnejsie. tento problem som mal odkedy som kupil motorku. po prvej jazde som mal pocit ze mi to otrhne ruky, ale casom som si zacal vsimat ze to hore az tak silno netaha. a ze stvorvalce maju silny vrch. ked sa mi podarilo problem odstranit (po pol roku co som ju kupil) tak som sa druhykrat zacal bat na tej motorke jazdit Upravené 1 krát. Naposledy upravil Michal27 (07.11.2014 21:26) |
otestujem tu benzinovu pumpu na tlak (300 kPa) a prietok (1200 ml/30 sekund) ci ma taketo parametre. |
TPS mení odpor lineárne , takže pri nevhodnom nastavení by mýlilo v celom rozsahu. |
Cerpadlo dava 625 ml namiesto 1200 ml za 30 sekund pri 12 Voltoch. |
k&n filter=vecsi prietok vzduchu. rozbity k&n filter/cez ktory vidiet svetlo/=obrovsky prietok vzduchu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (08.11.2014 12:58) |
Cerpadlo dava v pohode 300 kPa ako v manuale len ten prietok je polovicny co asi bude ten vystupny vysokotlaky filter zaspineny. Ale podla mnozstva benzinu kolko tecie z vystupu aj pri jeho umyselnom priskrteni a este skoro plnom tlaku tak si myslim ze problem v tomto nebude lebo to by ta moto musela zrat aj travu pri ceste pri takom prietoku benzinu cez trysky. |
preco tam potom dali take vykonne cerpadlo? mozno ti motorka nezozerie pol litra za 30s, ale pri zvysenom prudeni benzinu sa kvoli tomu filtru znizi tlak natolko, ze to mozno robi problem dalsim suciastkam ktore pocitaju s urcitym tlakom na vstupe. |
Tak som sa hral trochu s tym TPS na volnobehu a pekne to reagovalo az do krajnych poloch do zdochnutia motora. By som povedal ze to musi byt dost presne nastavene aby bol ten pomer vzduchu-benzinu pre spalovanie optimalny a pritom az taky velky uhol moznosti nastavenia ten snimac nema. |
Ja som mal podobny problem, postupom casu sa to zhorsilo natolko, ze moto sla len do pol plynu. Diagnostika neindikovala nic, pomohla az vymena cerpadla. Co sa tyka filtra, je tam snimac tlaku nasavaneho vzduchu takze elektronika si prisposobi zmes automaticky, netreba nic nastavovat. |
Dobre citanie :o)))) myslim ze to bude farbou motorky ze netaha tak ako ma :o)))) |
Zmenou nastavenia snimaca TPS menis aj krivku predzapalu v celom rozsahu, takze ta reakcia nemusela a ani nebola na bohatost zmesi. TPS nastav presne tak ako ma byt podla manualu a pokial ma plynuly priebeh hodnot po celej drahe tak hladaj chybu inde. |
JayKey, bacaono mate pravdu. TPS vratim naspat. Zanesienie-typ filtra kompenzuje riadenie cez ten snimac tlaku vzduchu ktory je umiestneny za filtrom vzduchu a pred samotnym nasavanim do motora. Ved to mi neslo do hlavy ze ved filter sa casom znacne zanesie ze ako o tom riadenie vie ze uz nema taky tlak vzduchu ako predtym a dokaze to kompenzovat |
Napadlo ma ze docasne osadim tlakomer medzi cerpadlo a trysky nech vidim ze co ten tlak robi pocas jazdy ci myslite ze je to zbytocne ? |
uz to pise aj chybu FI ale kontrolka co ma bezpodmienecne svietit nesvieti aj tak. ze by to pisalo aj predtym len som si to nevsimol |
Niekedy neverim co su ludia schopny porobit a popisat pri takto banalnej chybe. |
Tak napis prosim ta riesenie problemu a velmi mi tym pomozes. |
Vycistil som znovu benzinovu pumpu a tento raz aj vystupny filter a uz dava 1,2 litra za 30 sekund |
od dnes mam novu motorku. skutocnu 1000-ku |
este natrenovat triafanie na odpocivadlo ked uz ti nieje moto slaba... |
sak som ti hovoril... |
A este taka mala vecicka. Nesvieti mi spolocna cervena kontrolka pre teplotu - tlak oleja - FI pred startom po otoceni kluca, co by v skutocnosti mala. Neviete kde a ako je pripojena, ci problem bude skor v kabloch k ECU alebo to bude odstavene iba v samotnom paneli. |
a mas tam ziarovku? sak to sa musi dat lahko pozriet. pripadne ti to predavajuci vyhodil a predal ti vyhodne bezchybnu motorku |
Kontrolka LED uz svieti ako ma. |
ak by si tam mal chybu a ak by ti nesvietila kontrolka tak ti este blika FI |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 9700 | Včera: 157727