Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím chalani, mám taký menši-väčší problém, na mojej moto Yuki 125 rs, som chcel nastaviť ventily, robil som to prvý krát lebo už dosť klepali. Prečítal som si nijaký návod, kúpil listové mierky, a hor sa do toho. Dal som dole kryt magneta a cez magneto pretáčal motor a pomocou šrobováku som cez sviečkový otvor hľadal hornú úvrať, viem že by sa to malo nastavovať vtedy keď ide z oboma vahadlami pohybovať (majú vôľu), a keď sú ventily v strihu, lenže ja som to prvý krát nastavil v druhej hornej úvrati, nastavil som to zle, a urobil som tú blbosť, že som to potom išiel hneď pretočiť štartérom a ventil narazil do piestu (motor asi 1x pretočilo a narazilo to..motor zastal)...skúsil som ich potom ešte 2x nastavovať, aj v druhej hornej úvrati a nič proste motor točilo ale neštartoval..sviečka iskru dávala, od benzínu bola...hovorím si no nič, račej to nechám na odborníka, zavolal som teda jednému chalanovi čo opravuje motorky, on mi to nastavil podla správnosti ale vraví že ten motor nemá kompresiu...Mohlo sa stať že pri tom náraze sa ohol ventil? Alebo je podpálené sedlo ventilu? Upravené 2 krát. Naposledy upravil redfox (30.07.2014 16:15) |
Rozobrať inak nezistíš čo sa stalo presne , zohlo ich , ulomilo , možno je poškodená aj hlava aj piest atď .... Aspoň vidíš že nič nie je také jednoduché ako sa zdá Nabudúce si to poriadne naštuduj ak to chceš robiť sám a pre istotu sa niekoho aj spýtaj , a ak chceš niečo opravovať tak musíš tomu aj chápať trebarz taký pracovný cyklus 4T motora |
Ja tomu chapem ako pracuje motor a tak...no takze rozobral som hlavu, riadne som si to pooznacoval, vybral ventily, a zistil som ze driek sacieho ventilu je zohnuty..takze musim kupit novy a dat vyfrezovat sedlo ventilu. Musi sa stale menit aj tesnenie pod hlavov valca? Nijako som ho neposkodil. Upravené 1 krát. Naposledy upravil redfox (05.08.2014 20:47) |
Tesmenie daj urcite nove. Ak mas mas vzduchac a plechove tesnenie, tak ma na sebe taku "gumenu" vrstvu, ktora sa "zapecie". To tesnenie nestoji az tak vela v porovnani s ventilmi. |
Dobre tak kupim aj to tesnenie, inak ventil stoji 15 eur lenze s ceska tak 10 eur postovn..e a tesnenie asi 12 eur+ vyfrezovanie sedla ventilu asi 20-30... Upravené 1 krát. Naposledy upravil redfox (06.08.2014 0:35) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 320822 | Včera: 241480