Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
kveri; cas mas normalny nato kolko krat si tam bol |
Kveri ja som robil okruhovku kawu ale 600 ku. Daj tam druhe platnicky sbs dual carbon a brzdovu kvapalinu tie platnicky sa sice musia trosku zahriat ale potom funguju skvele a nevadne ani brzda.myslim ze na litrovom supersporte bude pumpa na to urcena a nebude to ziadne blato ako tu bolo spomenute. Len jedna vec ak jazdis aj cestu aj okruh na tej istej moto tak musis robit kompromis ze nieco bude fungovat lepsie na ceste a horsie na okruhu a naopak. Cestu neriesim lebo na ceste ti stock bohate postaci. Takze sa musis rozhodnut sam ci pomenis veci za race komponenty a nebudes nadavat alebo nechas stock a uspokojis sa a prisposobis tomu aj brzdne body a tak |
Zatial som bol na okruhu 4x. Najlepsi cas mam 2:32, to bolo posledny krat co som tam bol. Par dni predtym som mal najlepsi 2:38 (cize -6 sekund za jednu navstevu a par dni bez motorky) a to som nic menenil, takze samozrejme je to vsetko v hlave zatial a nepotrebujem upgradovat cely brzdny system na takej motorke (ktora je daleko predomnou). Navyse vidim, ze to pojde este dole. Teraz mam sportsmart2, ale coskoro budu koncit a vymenim ich za nieco okruhoidnejsie, k comu budem mat viac dovery (d212 zvazujem). |
kua, to tí brembáci nemôžu byť o toľko lepší od najlepších brzd z ázie. tiež nechápem. na djúúkovi som nevedel čo je to vädnutie brzdy. aj ked som v DS na motokárovom behal pol hodinu v kuse, alebo pol hodku na babe.. |
Veduci: evidentne nenosí transponder, čo je na začiatok veľmi dobré, pretože sa môže sústrediť na jazdu. |
chester : skor sa snazime zistit ake casy jazdi aby sme usudili ze bud nevie jazdit alebo ma vela penazi a moze silno brzdit |
sa tu snažíte presvedčit chlapca, že nová litrová ninja vlastne neni moto na športovú jazdu? |
Ak použije platničky určené na okruh ovela skôr zhumpluje kotúče. To je ako pri autách, skrátka treba set určený na dané využitie |
a este pomoze vymenit brzdovku s vysokym suchym bodom varu, 5.1 nepomoze ak nema vysoky bod varu. |
kubo: ak mas platnicky este origo baworacke, tak ich vymen za brembace SC, ja som tak spravil a staci mi o cca 50m neskor zacat brzdit na cielovke a prejavuje sa to aj pri beznej turistike... to je iny svet |
Kubo .... nechcel som rovno napisat, ze celkovo brzdy na ryzi stoja za **** vsak vies ...... brazel, plny suhlas, hadice, platnicky a 5.1 kvapalina ..... a potom uvidi ...... a este otazocka to Kveri, aky cas jazdis na ringu?? |
takže mám meniť na tom dosky? má to 66 tkm, rozmýšlam, či to nebude aj tenkým kotúčom, ktorý sa skôr zahreje. budem ich musieť zmerať |
sk8kubo , neviem , aký bavor máš , ale mne sa vidí , že pumpa bude asi Magura . |
ChesterTT: Na Yamahe som mal kotúče čierne jak keby brzdili IC vlak....a to bola suchá váha pod 170kg. Bawo už aj váži ako IC ( a aj píska s tými tvrdými doskami z výroby) a pomaly už tiež chytá farbu, ale asi to tak má byť.....kotúč je origo Brembo aj dosky, len sú tvrdé....... Upravené 1 krát. Naposledy upravil sk8kubo (29.07.2014 13:12) |
DiStefano , to čo píšeš je na zosilnenie (zostrenie) bŕzd , chlap sa ale nesťažuje , že by mu brzdy nebrzdili , ale že vädnú -fading , to nevyriešia (ani nevyriešili) hadice a ani pumpa , brzdy vädnú od tepla , brzdová kvapalina sa neohrieva mačkaním brzdovej páčky , ale tam dole , premenou kinetickej (pohybovej) energie na teplo v brzdovom obložení a kotúči , treba zabrániť prenosu tepla vznikajúceho trením medzi kotúčom a platničkou na brzdové piestiky a potom ďalej (na kvapalinu) , to robia výrobcovia použitím vhodných materiálov a podložiek nosičov brzdovej hmoty (teda toho na čom je brzdový materiál nanesený) a treba to teplo odtiaľ v čo najväčšej miere odviesť (tvarom kotúčov , platničky s dobrým obrusom) !!! Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (29.07.2014 12:57) |
Pištík......šak píšem že problém je podobný, nie motorka. |
ja mám podobné problémy už na babe po tretej jazde hore. panciere sú, brzodvka vymenená, bzdy z R1. ale čo je problém, tak mne už až kotúče menia farbu. doštičky sintermetal Lucas TRW. a tiež neviem čo s tým robiť. neviem si predstaviť, čo by bolo, keby s tým lezem na slovakiu. do bremba sa ísť nedá, to by som musel meniť všetko vrátane vidlice |
sk8kubo ...... nemozes porovnavat neporovnatelne, a to je brzdy na Ducati (komplet Brembo) s brzdami na ryzi, kde je pomaly kazdy komponent ina znacka ..... vsak aj ta tvoja R6 nebrzdila poriadne a to si tam menil co sa dalo ....... zaklad pancierove hadice, potom skus lepsie platnicky, potom pumpa ...... ked nepomoze, tak aj kotuce a strmene |
Alebo potom už len Brembo so zmesou Z04 : www.google.sk/?gws_rd=ssl#q=Brembo+M518Z04 , |
No , bude to o čosi s tými Brembo SC lepšie am-moto.brembo.com/en/detail/07SU27/kawasaki... SC je asi ako u Lucas-u SRQ , to by na okruh od Brembo boli lepšie RC am-moto.brembo.com/en/detail/07SU27/kawasaki... , čo je cca ekvivalent toho CRQ , čo som dal link hore . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (29.07.2014 9:51) |
otazne je ake casy jazdis ... v prvom rade ty co jazdia rychlo tak tolko nebrzdia takze az tolko nepocituju vadnutie brzdy. |
aky cas jazdis na SKringu? |
Tebe nevädnú hadice , hadice s vädnutím nemajú nič ! |
Riešil som podobný problém na R6......vymenil som hadice aby som mohol brzdiť aj po treťom kole......vymenil som dosky za Bremba cesta-ring, dosť to pomohlo........vymenil som kvapalinu aby zvládala tie teploty na ringu........a asi som mal vymeniť aj kotúče ( pumpa bola Brenmbo origo už z fabriky, a strmene boli monobloky radiálky čo je štandard ). Brzdy mali silu ale nemali cit ( porovnávam s Brembami na DUCATI ). Trafiť brzdný bod nebolo ľahké lebo reagovali vždy rôzne. No keď som pol kolečka vypustil, tak fungovali opäť skvele. |
To je odpoved :D. Urcite ju teraz neplanujem prestavat na okruh a chcem vyriesit tento konkretny problem. Okrem tohoto by som povedal, ze ide celkom dobre a nejedna okruhovka mi nestihala. V com konkretne moze byt problem? (to, ze nemam okruhove plasty asi nema nic s brzdenim) |
Tá tvoja motorka je od pretekárskej na míle vzdialená,v tom by som hladal chybu |
Ahojte, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 203694 | Včera: 131612