Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

nastavenie karburatora Yamaha R1 - ochudobnenie zmesi - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiunastavenie karburatora Yamaha R1 - ochudobnenie zmesi - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
16.07.2014 12:29

nastavenie karburatora Yamaha R1 - ochudobnenie zmesi

frickar
 Jogurťák 

Ikona

Zdravym motorkári ... na mojej yamahe R rv 2000, je druhý karbík trosku zle naladen - ide viac benzinu ako by malo - nedokonale ho spaluje, zachlastá sviecku, ma zvysenu spotrebu benzinu. Vedeli by ste mi poradit, ako ochudobnit zmes (brat na palivovej triske)?
zo 4 karbíkov jeden (druhý z leva) nejde ako ma - pri zahriatí su 3 vyfukove zvody riadne horuce a jeden je len mierne teplý, striela do vyfuku, ked dlhsie stoji, zachlasta sviecku...
Dakujem


16.07.2014 14:03

Re: nastavenie karburatora Yamaha R1 - ochudobnenie zmesi

richard74
 Turista 

stiahni si manual a pozri sa ktora je to skrutka, podla mna ak si teda urcil ze to je karburator a ni ezapalovanie moze to byt aj ihlou.


16.07.2014 22:55

Re: nastavenie karburatora Yamaha R1 - ochudobnenie zmesi

dazdo
 Turista 

Ikona

plavakovy ventil je OK? aj to moze byt pricina, inak karbec sa sam od seba len tak nerozsteluje, ale plavakovy ventil moze zacat tiect z hodiny na hodinu, staci mala spinka, zrniecko v sedle


17.07.2014 14:16

Re: nastavenie karburatora Yamaha R1 - ochudobnenie zmesi

RS955i
 Skútrista 

Ikona

Myslím že tvoj problém bude príliš chudobná zmes( zapchata tryska ).
Ako si prišiel nato že je to bohaté ked pises že je studené koleno to znamena že to nepali a sviecka sa neprehreje a tak je čierna.


23.07.2014 15:34

Re: nastavenie karburatora Yamaha R1 - ochudobnenie zmesi

frickar
 Jogurťák 

Ikona

"dazdo" - vedel by si mi blizsie popisat?? ...plavakovy ventil - pozriem manual, ale ci len vybrat a vycistit?? ... dakujem za radu.
Bolo mi povedane, ze ked je chudobna zmes, ze az rozzhavy koleno, ked je bohata, ide vela benzinu a menej vzduchu a nepali benzin ... vtedy striela do vyfuku a ze je chladne koleno ... z toho som aj vychadzal, je aj dost velka spotreba benzinu ... ... tak myslim ze to tak aj je... ak nie napravte ma :-)

Stelovat karbec som nechcel, ale rozobrat ho a poriadne vycistit. Moto dlho stala a od vtedy mam toto kapanie ... a ked som videl palivovy filter, necudoval by som sa keby daka necistota presla do karburatora


23.07.2014 22:46

Re: nastavenie karburatora Yamaha R1 - ochudobnenie zmesi

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Ochudobňuje sa skrutkou bohatosti zmesi zo spodu karburátora. Stačí uberať o štvrť otáčky a sledovať zafarbenie -karbón sviečky.
Plavákový ventil keď nezatvára ,tak karburátor preplavuje a benzín ti ide do prepadu =mašina smrdí ,kaluž benzínu pod ňou.
Štartni ju bez airboxu a potom vypni, svieť si lampou /baterkou do karburátora na ihlu, keď cez ňu preteká benzín na akurát vypnutom motore , tak máš vysokú hladinu v plavákovej komore.


24.07.2014 9:30

Re: nastavenie karburatora Yamaha R1 - ochudobnenie zmesi

barlac
 Jogurťák 

ta tvoja motorka moze mat pribehov aj 1001noci. >:-)
nemusi a moze to byt rozladene. moze a nemusi byt aj vadna el. rovnako moze a nemusi byt vadna sviecka. moze a nemusi byt sajrajt v plavakovej komore.
a takto debilne mozes pokracovat do 1001.
co je velka spotreba 7-8-9-10-15? pri akej jazde?
ber to rad za radom a nemas problem. ;-)


24.07.2014 9:50

Re: nastavenie karburatora Yamaha R1 - ochudobnenie zmesi

no, radsej si to daj do servisu a nesprtaj do toho, ked si nie si isty.
karbce su tam styri, ked ich vyberies, je velka sanca, ze rozstelujes synchronizaciu, atd, atd.
nikto ti tu nespomenul, ze ti moze ostavat visiet sytic na tom inkriminovanom valci (teda ak to ma klasicky sytic, ja neviem)
to by som ja skontroloval ako prve.
ak stale chces rozoberat karbce a cistit, tak si daj KUA pozor na membrany a ihlovy ventil. vsetko rozober tak, aby si tam nemal ani kusok gumy nikde a az potom pouzi cistiaci prostriedok.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 164917 | Včera: 128728