Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Dobry deň.Prosim Vás ako mám dať dole rotor na jawe 50 21 ? Je na to daky stahovak ? |
vacku ti drzi jedna skrutka Mx (x je neznama teraz momentalne pre mna) a stiahnes ho tak, ze zaskrutkujes do rotora skrutku Mx+1 albo mozno az Mx+2 cize vacsiu o jeden alebo dva milimetre. tato skrutka sa zaskrutkuje do rotora, ale opre sa o kluku a dotahovanim ho vlastne stiahne. Rozpolit motor... musis mat dole vsetko co ide, povolene vsetko co sa da a ja som to robil skrutkovacmi a podobne, ale to som mal 11-12 roky... takze uz davno, ale ide to relativne lahko, najvacsi problem je ich oddelit trochu od seba, ak ich mas tesnene silikonom. a potom uz iba paaacit a paaaacit a buchat kladivkom a znova paaacit |
Skušal som to z tou skrutkou,lenže sa mi zlomila napoli.Nestiahlo mi nič skušal som to vivrtať -nejde ,proste vrtak ako keby iba prešmikobval,pritom pôvadna skrutka (mám dva motory v obidvoch zlomená sroba v rotore ) to šlo vivrtať lahko.Neviem už čo stim.Dajši problem je z ozubeným kolečkom ktore je tiež na kuželi,na kluke |
to retazove kolecko das dole klasickym dvoj alebo trojnohym stahovakom. s tym rotorom uz poradit neviem, ale to bol a sa mi zda M8 skurtka a to sa tak tazko trha v hlinikovom rotore... |
Skrutku ( si mal len jemno dotahovat a klopkat a do stran jemno tukat,aby sa rotor odlepil...Teraz je to uz problem,s ktorym som sa este nestretol.Ale ako si mohol zlomit zelezny srob v hliniku tak to ozaj nechapem ani ja.Retazove kolecko das dole ako pise miso251SK - univerzalnym stahovakom. |
Do prdele, máš asi problém s tým rotorom. Po nete ti asi nikto neporadí, skús nájsť niekoho šikovného na okolí. |
Skušal som tam nastriekať WD-čko možno,že sa tu odlepí Inak je ten rotor na kuželi ? Je tam daky poistný kolik ? |
neviem aku si tam pchal srubku ale ak bola tvrdost nieaka 5.8 tak kludne a neni to ziaden problem ju zalomit... par krat sa my to stalo aj z dvrdsimi |
no popripade nahriat , hlinik by mal mat vacsiu roztaznost ako ocel takze by sa mala zvacsit aj ta kuzelova diera rotora. inac ten rotor je na kuzeli a je poisteny kolikom. |
kua no ten kolik je klinok som uz zabudol ze tam bol takze to radsej neskusaj s tym buchanim.... |
alebo pero alebo klinok alebo kolik alebo maličky zelezny valček.... ale aspon vieme o čom točime |
Rotor nezohrievaj veľa, lebo sa demagnetuje a to by bol jeho koniec. |
Dakujem,problem sa vyriešil.Bohužial som chybu robil ja ked som namiesto šroby M8 zakrucal M5 .Potom som zistil,že to ma dva zaviti,takže už je to dole.Dakujem |
Ty vole, to je teda skúsenosť! Blahoželám! Každý sa nejako učí. Hlavne, že si to už zapamätáš. |
ja si tez moc pamatam, ze treba parovane bloky motora mat... ale ked mas rozobrate take tri motory, netrafis sa a vyosi sa ti vodiaca tycka zasuvacej vidlicky a nevies cim to je vdaka bohu za pioniera... najlepsi zaciatok... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 144430 | Včera: 173688