Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky: .
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky: .
|
Zdravím, Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (27.05.2014 13:32) |
|
neviem si v praxi predstavit, ako takyto zasah predlži razvor, mozes mi toto tvoje presvedcenie prosim vysvetlit? |
|
Prečo si myslím že naopak, skráti rázvor? |
|
tu by sa možno dalo polemizovať o tom, že ak za tebou sedi spolujazdec, nebude to uplne take iste, kedze v tom pripade je struna do istej miery "vypružená" a tým pádom má isto iné vlastnosti, ako kratšia struna, ktorá ale nie je stlačená...ale myslím si, že v globále to nebude žiadny horibilný rozdiel... |
|
demmoo: |
|
ak je kratší predný tlmič, je absolútne nepopierateľné, že sa zmení uhol kyvného ramena a s ním aj uhol predných vidlíc, čím nepatrne zväčšíš aj rázvor |
|
Pretože ich mám a manželka by mala zase o niečo väčšiu šancu dočiahnúť na zem |
|
brazel |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
|
Za chvilu budes mat deti, zena ti motorku zakaze. To uz sa ti neoplati ani rozoberat. |
|
Varan. |
|
tak tak, ako píše egreš... |
|
egres2 a nie je našponovanie reťaze pri prepružení náhodou preto , že os zadnej kyvky nie je totožná s osou hnacieho kolieska ??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (27.05.2014 15:04) |
|
egres2: |
|
brazel: |
|
Ale ako následok pri prepružení je predsa chvíľkové zväčšenie rázvoru ... |
|
Varan: |
|
brazel: |
|
egres: aby si mal pravdu, že sa rázvor nemení, os zadnej kyvnej vidlice by musela byť v osi predného kolesa, čo nie je. |
|
Iné ako kruh ani opisovať nemôže ... |
|
egres a demo: |
|
GS má vpredu telelever a vzadu paralever... Tak to berte do úvahy. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Awia (27.05.2014 16:53) |
|
Telelever: výkyvná vidlica, pri pružení sa koleso (os kolesa) posúva vpred a predlžuje rázvor. Nie je to naopak? Upravené 1 krát. Naposledy upravil rouli (27.05.2014 17:46) |
|
rouli: Video ktoré si sem dal nieje telelever. Nieje to tak Upravené 3 krát. Naposledy upravil Awia (27.05.2014 17:50) |
|
Veď preto aj je (ako odhlásený klasik napísal) telelever vhodný len na rovné cesty . |
|
Áno v ťažkom teréne - rozumej veľké nerovnosti je pohyb predného kolesa pri prepružení presne proti prekážke. Veľkou nerovnosťou muslím čosi 10cm vysoké, balvan, kmeň a podobne kedy je to už problém a telelever to nepoberie a nakopuje rovno do riaditok. 21-palcové kolo trochu pomôže ale principiálny problém zostáva... |
|
Awia , keďže si ma nesfúkol Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (27.05.2014 18:44) |
|
zeónek to aj prevdiedol tuto: Video: Telelever a poľná cesta
|
|
Varan |
|
Awia: |
|
Varan : Chystas moto na dake spickove zavody kde musi byt zladena kazda hovadina . Riesit tu to ze sa zmeni razvor a ci to ma za nasledok ine chovanie motky tak to je max hlupost. Ak sa meni razvor tak ta miera nepresiahne si myslim 2 mm cize na to aby zmenilo jazdne vlastnosti tak je to vylucene . To ze motku posadis o 3 cm nadol tak sa moze stat ze sa bude troska lebsie ovladat ale myslim ze to vobec nepocitis. Jedine co pocitis je ak mas hlavny stojan a budes ho nan davat . To bude asi najvacsi pocit co pocitis |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 13652 | Včera: 188052