Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim,mam GSX R 600 K9,a problem s tym že trha od cca 12000 otačok.menil som sviečky,palivovy filter,vzduchovy a nič nepomaha.vedel by niekto poradit aka može byt chyba.dakujem |
nebude chyba v tps cidle? ked behnes do dealer modu, pise to -C00, zohriata za volnobehu? ciarka musi byt v strede, ani hore, ani dole |
diki,ale to my asi velmi nepomohne.myslel som že sa to prepne niekde na displeji. |
ak nedokazes pochopit jednoduche prepojenie dvoch dierok v konektore, tak na fore len stracas cas a neostava ti nic ine, ako odniest to do servisu. |
neprepina sa to na display-i, prepina sa to tak ako je v tom videu co matus postol. ja som si tam napchal dvojlinku ktora sa na konci spaja spinacom a umiestnil tak aby som si to vedel zapnut hocikedy potrebujem, aj na kraji sveta Upravené 2 krát. Naposledy upravil tommy87 (14.05.2014 17:00) |
tak ako ti chlapci napísali... daj to do dealer módu a povedz čo ti vypísalo na displeji |
nicoho sa neboj nic tazke a navyse sa budes citit jak mechanik ja na mojej K8 som mal tu ciarku dole a prejavovalo sa mi to iba nizkymi otackami pri starte studeneho motora...... kazdopadne by mala byt v strede a ked ju budes mat napr dole ako aj ja tak kludne ked nastartujes motor budes vidiet ako sa pohybuje tak ako budes otvarat plyn........ |
mas zle nastavene TPS cidlo, mrkni sa do servisneho manualu ako na to, ja som to zatial nerobil, ale bolo to dost jednoduche podla toho co podaktori po nete pisali. vraj ho treba len povolit, pootocit a dotiahnut, ale je to robota na viac pokusov. keby si chcel googlit, tak na svetovych forach sa tomu nadava "herky jerky". vid napriklad tu: www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=229763 |
ok,budem skušat a dam potom vediet jak to dopadlo.dufam že to nastavim |
chce to pevne nervy a kopec trpezlivosti. Mna zas dokaze nasrat ked je vsetko na boha zatiahnute, akoby na sroboch niekto trenoval zapastie |
no co sa tyka k tomu nastaveniu TPS, chlapci ono to nieje len tak pootocit so snimacom...... ja som ju mal tiez dole tu ciarku, a co som cital, googlil, a rozpraval sa s mechanikmi tak mi neodporucali to len tak doma prestavovat, mozes to dodrbat este viac ako to je...... idealne je to robit na brzde tak ako to robili aj mne, tam vidis pekne krivku vykon atd....... ale ked si trufas tak odvaznym stastie praje ako sa hovori |
tak to si ma velmi nepotešil.rozmyšlam či to nenecham radšej asi na servis. |
Ja by som sa toho tak nebal ale jasne, to zalezi od toho ako sa na to citis ak si myslis ze by si to nezvladol, daj to radsej do servisu ale najdi si najlepsie niekoho kto sa v suzuki vyzna |
čo som pozeral nejake video,tak tam treba povolit to TPS a hybat s nim hore,alebo dole.aspon tak som pochopil. |
Takže tu čiarku som nastavil do stredu.otačky držia pekne na volnobeh,len som ju nemohol vyskušat na ceste pre nadherne počasie čo teraz mame .dufam ze zajtra už bude OK. |
Dneska som ju vyskušal a aj tak sem tam trhne.neviem či ta čiarka sa ma pohybovat od stredu hore ked pridavam plyn.neviem čo ine by mohla byt chyba. |
pri jazde ma byt v strede a hore, ale dole nikdy, pred chvilou som to skusal. chod si pojazdit v dealer mode a vsimaj si tu palicku ci ide niekedy dole, ak nie, problem by som hladal dalej inde |
na volnobehu je v strede a pri jazde hore.dole nepada nikdy.ale trhne s nou už vo vyššich otačtach jak predtym.už neviem čo by mohla byt za chyba.dost ma to znervoznuje |
a je to aspon lepsie? ked toto nepomohlo, dalej by som len tipoval, takze to radsej nie |
takže nakoniec je chybna vyfukova privera.zaujimalo by ma,či sa to da nejak odpojit aby tam nebola. |
Da sa, vola sa to excva, radsej si spravne nastav krajne hodnoty, nebude ti to tolko rucat do 6000 a "udajne" v nizsich otackach by si stratil par Nm. Divim sa ze ti nehadze chybu c46. Ja som mal tie hodnoty o daco ujdene a vyhadzovalo mi to a to som ani nebadal take priznaky ako mas ty. Ak vsak mas vadne servo, to by som odpojil uplne, len potom nezabudni vypinovat z konektora riadiacej jednotky pin, ktoreho cislo si uz nepamatam |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 5241 | Včera: 138126