Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
caute, vsetci vieme ako dvojtakt funguje a ze vykon motora zavisy od dlzky celeho poptrubia aj vyfuku, tak teraz neviem ked jawa vyrabala pri 638-kovom motore tie dlhe vyfuki tak by mali fungovat, ale ked som videl aj tie skratene verzie tych dlhych akoby urezane o niekolko cm tak tam to uz nemoze fungovat ako pri tych dlhych nie.Alebo to az taky vplyv nema?Ale co ja viem musi to byt presna dlzka!!! D |
Ono to nie je o dlzke celeho vyfucku, ale o objeme a tvare od valca az po prvu prepazku..... to zasadne ovplyvnuje vykon...... |
ale prva prepazka nieje az vo vyfuku? A kedze vnutornosti su rovnako dlhe pri dlhych aj kratkych vyfukoch tak ak mam kratsi vyfuk tak aj ta prepazka zacne skor. |
No dolezite je zachovat objem vyfuku po prvu prepazku aj jeho dlzku po prepazku, po prepazke je to uz len tlmic hluku. Pokial zmenis dlzku vyfuku menis vela veci priebeh motora jeho krutiaci moment, aj vykon, spotrebu, preplachovanie valca zmesou a tym aj mazanie. Taka neuvazena uprava na vyfuku ma aj za nasledok znizenie zivotnosti motora. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 169628 | Včera: 247725