Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Kawasaki kx250f - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki kx250f - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Motor.

20.03.2014 21:12

Kawasaki kx250f

Python1288
 Bahniak 

Caute motorkari :-)

Sezona je tu a ja som si este minuly rok zaobstaral masinku kawu kxf 250 rocnik 2005. Par krat som sa bol na nej povozit, super povoz, vykon velmi pekny, doteraz som jazdil len 2t 125, toto je trosku niekde inde :-). Ale k veci>

Problem je v tom, ze motorka zle startuje a nedrzi otacky. za studena sa mi ju podari kopnut tak na 2-4x na sytici. Zohrejem ju, ale ked vypnem sytic tak ma tendenciu zdochynat. Takisto ked uz je relativne dost zohriata a vypnem ju alebo mi proste zdochne ked stelujem volnobeh tak kurevsky problem ju nastartovat! Niekedy jedine len pustit sa dole kompcom.. problem je ked ziadny na okoli nie je >:-) .
Pozrel som sviecku a bola zblednuta - chudobna zmes. Kupil som novu a vymenil.
Dalej rozobral karburator, resp. vytiahol ihlu, ktora steluje bohatost zmesy. "Kruzok", ktory sa posuva na jednotlivych vybraniach bol na 3tom vybrani z hora. Dokopy ich je 8. Kruzok som posunul o jeden riadok nizsie, takze teraz je v strede. Priznam sa, velmi som sa na tom este nevozil, lebo mi treba spravit predne gufera trochu mi tecu. Kazdopadne vyjadrite sa kto mate skusenosti ci na to idem spravne alebo moze byt problem este niekde inde. Cital som, ze to moze byt aj chyba rozvodovej retaze? pripadne nastavenie ventilov.
Inak moto bola jazdena u minuleho majitela asi 3x za rok, cisty kávopič :-). Dokopy som 3 ti majitel. Info je 100% vsetkych poznam sme z jednej dediny takze si odpustite poznamky ak by ste chceli nejake pisat ohladom stavu moto :-). Dodavam, ze som cisto rekreacny jazdec, hobby turistika viacmenej. Za sezonu moto vyvencim asi 20x. Chcel by som pocut objektivnu diskusiu, nie ze mal by si to a to a to aby si to mal na 100%.. kazdopadne za kazdy produktivny koment budem rad. diky chalani



Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Python1288 (20.03.2014 21:16)


21.03.2014 6:11

Re: Kawasaki kx250f

karol1
 Bahniak 

Ikona

Skús niektorý z prípravkov na čistenia palivového systému . Už či taký čo sa pridáva do benzínu , alebo taký čo sa za chodu motora strieka do difuzéra. alebo karbík do ultrazvuku.


21.03.2014 9:22

Re: Kawasaki kx250f

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ked bol kavopic, tak pozri v akom stave je vzduchovy filter. Mozno ho vymenil, ale nenaolejoval. Suchy filter tiez moze sposobit chudobnu zmes. A samozrejme prekontroluj, ci niekde neprisava falosny vzduch.

Vole na ventiloch si skontroluj urcite, nezavisla na tomto probleme. r.v. 2005, kto vie kedy boli poslednykrat kontolovane. Rozvodova retaz podla mna len tak sama od seba neskoci, to nie je remen. Ak do nej nikto nebabral, tak by nemala byt posunuta. Ak by bolo natiahnuta, pravdepodobne by si to uz aj pocul.


21.03.2014 10:30

Re: Kawasaki kx250f

barlac
 Jogurťák 

tam toho bude najskor viac. zanedbana udrzba niekolko rokov. vzal by som to po poradi. prekontroluj od rozvodu az po palivovy a vzduchovy system.ventillova vola,proste vsetko co ma spojitost. moze to byt aj elektrika. :-~


21.03.2014 10:35

Re: Kawasaki kx250f

Python1288
 Bahniak 

Super chalani diky. To precistenie palivoveho systemu urcite skusim. najjednoduchsie to bude asi primiesat do benzinu.

Vzduchovy filter som opral a aj nabodkoval olejom takze to by malo byt ok. Falosny vzduch mam rozumiet, ze chyta niekde vzduch za vdzuchovym filrom smerom ku karboratoru? nejaka diera?

No tie ventily by bolo asi naozaj prekontrolovat. Moze sa stat aj nieco s motorom keby boli zle nastavene? pripadne chcem sa spytat ked som povedzme nie uplne duty do tychto opravarenskych veci a viem si kadeco urobit podla navodu by som to zvladol? alebo to dat radsej niekomu kto sa vyzna..


21.03.2014 13:38

Re: Kawasaki kx250f

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

nabodkoval? co to znamena?

Filter treba vymacat v lepkavom filtrovom oleji. Ak nemas, tak mozes vymacat aj v motorovom oleji. Prebytocny olej vymackaj z filtra, jemne aby si ho nepotrhal. Mne sa poslednykrat potrhat podarilo... spotrebak.

Idealne mat aspon jeden vzduchac nahradny doma. Cisty, naolejovany, aby si ho v pripade potreby vedel hned nahodit na motorku. Nemusis cakat pol dna, kym ti vyschne ten, co prave operies.

Skontrolovat ventily zvladnes. Len daj pozor aby si mal motorku cistu a okolie toho co budes rozoberat este rucna poriadne vycisti.
Ked ich bude treba nastavit, tak to daj niekomu, kto to uz robil.


21.03.2014 14:10

Re: Kawasaki kx250f

Python1288
 Bahniak 

Nabodkovat- myslel som to tak, ze zoberiem plechovku, v ktorej mam filtrovy olej, prilozim k hrdlu vzduchac a obratim flasu, takto "nabodkujem" a nasledne rozotrem este prstom nech to je vsade.

Ok pozriem navod na tie ventily, keby som nieco nevedel tak sa spytam


29.03.2014 19:38

Re: Kawasaki kx250f

Python1288
 Bahniak 

Chalani dnes som menil olej s filtrom na tejto motorke, ale nebolo mi uplne jasne, kolko oleja tam ma ist. Podla navodu je pisane takto:

filter not removed : 1,3l
filter removed : 1,35l
completely dry: 1,5l

co znamena kompletne suche? zatial som tam dal cca 1,3-1,35l a cez priehladne sklo je olej mierne nad polkou..
inak neviem na kolko poznate tieto motorky, ale olej sa vypustal cez 2 otvory, jedna hlavna velka skrutka a potom taka mensia (podla navodu). Olej som vsak nalieval klasicky do jedneho otvoru co je hore nad plexisklom kde sa da pozriet hladina oleja.. dufam, ze tam nie je nejako podelene lebo ani v navode nebolo o tomto nic pisane.. diky za rady vopred


29.03.2014 20:42

Re: Kawasaki kx250f

karol1
 Bahniak 

Ikona

motor má jednu olejovú náplň , ale oddelenú prevodovku od kľukového priestoru. Jedno čerpadlo ťahá olej z prevodovky a cez filter ho tlačí do ojnice , na vačky a ostrekuje spodok piestu a druhé čerpadlo ťahá olej z kľukového priestoru a ostrekuje ním prevodovku.
kompletne suchý je motor po kompletnom rozobratí.


18.04.2014 17:17

Re: Kawasaki kx250f

Python1288
 Bahniak 

tak od nastavenia ihly som sa bol asi 2x previest po 1h jazde (riadne som ju poprehanal). Vtedy bola ihla nastavena na 3 vybrani od hora, posunul som ju na stvrte presne do stredu. Dnes pozriem po jazde sviecku a uplne biela. Ked predsa ihlu zdvihnem tym ze nastavim kruzok a riadok-dva nizsie ihla bude vyssie a ide viac vzduhu - bohatsia zmes nie? dobre vravim? teraz som ju dal na druhe vybranie od dola, dokopy je ich 8. Nechcem na tom velmi jazdit, radsej si necham poradit az potom ju pojdem prevetrat lebo cital som, ze piest sa moze velmi lahko prepalit ked je chudobna zmes - vela benzinu a malo vzducu. A este jedna vec, ked zhodin vrchne veko z karbecu, odskrutkujem skurtku co drzi ihlu a nie je tam ziadna pruzinka ani nic, v manuale bola nejaka popisana? mate s tym skusnost? dufam, ze mi nic nechyba v karburatore :P. Diky


18.04.2014 18:26

Re: Kawasaki kx250f

Python1288
 Bahniak 

oprava: pruzinka je v poriadku. Ked som to rozoberal nevsimol som si, ze je vlastne uchytena na skrutke


18.04.2014 20:03

Re: Kawasaki kx250f

karol1
 Bahniak 

Ikona

máš prehodené pojmy bohatá a chudobná zmes.


19.04.2014 15:02

Re: Kawasaki kx250f

Python1288
 Bahniak 

karol mozno si ma len zle pochopil, asi som to zle napisal..

ale chudobna zmes --> malo vzduchu vela benzinu
bohatsia zmes -> viac vzduchu a menej benzinu

nakoniec som ihlu zdvihol este vyssie. Kruzok som osadil na druhe vybrania od spodu. Bol som sa previest na 15min, nechcel som to silit prislis pre istotu. Sviecka uz ma lepsiu farbu, aj ked taka typycka to predsalen nie je. Co som si ale vsimol za tu kratku jazdu mi stihlo akokeby zahadzat ten okraj sviecky vid foto:

i62.tinypic.com/70j9ld.jpg

asi tu ihlu necham takto nech mi neprepali piest do tej doby nez si skontrolujem ventily. Co ty na to karol?


20.04.2014 12:52

Re: Kawasaki kx250f

dudo25
 Turista 

Opacne, veru opacne :-D
Chudobna zmes: vela vzduchu,malo benzinu
Bohata zmes: Malo vzduchu,vela benzinu. [dobre]


20.04.2014 14:24

Re: Kawasaki kx250f

Python1288
 Bahniak 

asi som to mal zle zafixovane :P. Tym padom, ale ked chcem aby mi slo menej vzduchu ihlu v karburatore by som mal dat nizsie.. tym padom kruzok dat k vrchnym poziciam. Pocul som uz aj nazor, ze pri 4t motoroch sa nemoze velmi hladiet na to ci je biela alebo tehlova sviecka, ze sa treba hladiet na charakteristyku a tah motora


20.04.2014 20:48

Re: Kawasaki kx250f

dudo25
 Turista 

Ked chces aby ti slo menej vzduchu do motora,musis povolit telovaci srob co dviha supatko.
Ked chces docielit vecsiu bohatost zmesi( viac benzinu vo vzduchu) posuvas zaistovaciu podlozku na ihle smerom dole.
Ked chces chudobnejsiu (viac vzduchu ,menej benzinu) posuvas podlozku smerom hore.
Praveze pri 4t motoroch je najlepsie poznat spravny pomer zmesi.
Pri 2T moze farbu sviecky ovplyvnovat vela oleja v benzine.


20.04.2014 21:53

Re: Kawasaki kx250f

pozri si aj ventilove vole. nedrzanie volnobehu, skapinanie, problem so startom, to mozu byt aj ventily.
alebo este lepsie - daj si to do servisu, z badinu to ku karolovi zas az tak daleko nemas ;-)

Dôvod úpravy: farba sviecky je na mojej moto presne taka ista ako na tvojej fotke. biele elektrody a cierna obruc. a to by som karburator veru marne hladal. tak hadam to mas ok.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kilix (20.04.2014 21:55)


21.04.2014 11:38

Re: Kawasaki kx250f

karol1
 Bahniak 

Ikona

keď je všetko , ako má byť:


Video: youtu.be/3QyoHD0NmW8



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 112373 | Včera: 172878