Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
zdravim potrebujem poradit menim semeringy ale nejako sa mi nedari rozobrat predny tlmc u po rozobrati .robi sa to akoze trhanim ale jak trham tak trham nejde mi to.nemate nejaku inu fintu na to ako to vybrat respektíve rozobrat spodnu cast od rury ?ide o xtz 750 Upravené 1 krát. Naposledy upravil salli (18.03.2014 18:19) |
to ti aky zubar poradil to trhanie ? ...neviem ako zrovna XTZ, ale na XT musis zhora po vybrati pruziny strcit dllllhy imbus (vyskladat z golovych predlzovakov a koncoveho orechu tusim 6) a vysrobovat srob z klzakov, ktory to drzi prave pokope aby si nestratil koleso aj s klzakmi napr pri skoku.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil patol (18.03.2014 19:11) |
vychadzam z tejto temy.www.offmoto.com/viewtopic.php?id=3153 Upravené 1 krát. Naposledy upravil salli (18.03.2014 19:16) |
partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Yamaha... Podľa tohoto obrázka, to drží pohromade skrutka zospodu. |
zetema:ta ja z toho obrazku to neviem posudit.akurat nechapem ako to tam drzi kedze z rurou mozem pohybovat.idem do garaze ci to povolim z vnutra alebo z vonku.ked nie mam flexu rozrezem zavarim:D |
Jasne, treba povoliť ten imbus šrób čo ide zo spodu vidle, celé to drží pokope. Horšie to bude potom dať naspäť, aby vidla fungovala správne /pri tom som sa natrápil/. Ale zdá sa mi, že keď cukaním vytiahneš gufero, tak by si ten spodný šrób nemusel vyberať, jedine, ak to cukaním rozoberieš kompletne. Tu je tiež o tom podrobne: www.suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadI... Upravené 3 krát. Naposledy upravil nevo (18.03.2014 19:38) |
nevo :prave ze gufero nejde vybrat,nejako som to z iných forum pochopil tak ze je to akoze vsunute v sebe a kus v kuse zapadnuty .na niektorých masinach treba povolit srub ale na svojej neviem.akurat ze som to pochopil tak ze na vybratie gufera netreba povolit ten srob pretoze na niektorých masinach sa to potom prekruca a nejde dotiahnut a treba potom predlzovaky porobit aby si sa tam dostal zvnutra |
Ešte je druhá možnosť, že ti to drží poistka, na obrázku pozícia 3,20. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Zetema (18.03.2014 19:49) |
poistka drzala len prachovku,a hned za nou je semering ale nevidel som zeby ho nieco drzalo |
salli: Na Bandite som to robil, ale išiel som podľa toho návodu na SV /ale predsa tie klasické vidlice sú všetky rovnaké, na jawe to isté, len tam to bolo o dosť lahšie ako na Suzuki. |
ta asi to budem musiet povolit tu srubu comu som sa chcel vyhnut koli skladaniu.dufam ze pojde povolit.nevo diky za pomoc ale asi tu srubu trebalo povolit ked bola masina poskladana este.:D |
...super, ze mame k dispozicii ten obrazok, takze musis vysrobovat ten srob 12,29 aj s podlozkou 11,28 (ta bude mat aj tesniacu funkciu, tak bacha aby si to neroztrhol) a ten vlastne budes vytacat z dielu 9,26 (vidiet na nom aj pruzinu dorazu pri spodnom doraze), ktory sa ti ale bude pravdepodobne pretacat, byva tam bud tisichran oproti klzaku 19 - to riesis pritlacenim niecim dlhym zhora o klzak, alebo bude mat ta 9,26 zvnutra osadenie na naskor sesthran (imbus), cize zhora pichnut niekolko golovych predlzovakov s imbusovym orechom na konci - budes to potrebovat aj pri skladani. |
patol tu srubu povolim ale som zvedavy ako to tam vo vnutri poskladane kedze ta sruba je kratka ale kazdopadne to nejako tam drzi.akurat preco mam ten semering roszrackovat :Dto nepojde stiahnut normalne?uz sa tesim na zajtra jak sa budem trapit s tou srubkou. |
Treba povolit vrchnu maticu a vybrat strunu .Potom povolit ten spodny srob , vylupnut prachovku a pod nou je taka segerka co drzi gufero a tu treba dat von . Potom len smikny obe trubky od seba a hlavna trubka vidlice ti vyrazi gufero zo spodnej casti . Potom vloz naspet trubku vidlice a na spodku ju znova zmontuj tym srobom . Zober nove gufero ,namaz a nasun ho na trubku vidlice .Zatlac ho az na spodnu cast vidlice . Najdi si daku trubku X (pripravok)co ti pojde nasunut na trubku vidlice s tou trubkou X zaraz to gufero na svoje miesto do spodnej casti vidlice . Ide o to aby si to gufero tam rovno naklepol co s tou trubkou X spravis bez problemov len aby mala rovne celo .Potom daj uz istiacu segerku a prachovku a vsetko ostatne zloz . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Majcocbr600f (18.03.2014 20:50) |
rozsrackovat preto, ze je tam nalisovany a inak asi von nepojde (teda ak nemas na to specialny stahovak)...ale mozno to pojde aj prudkym stiahnutim klzaku po odsrobovani spodneho srobu a vybrati prachovky a poistnej zavlacky ako pise Majco, zalezi na tom, kolko precnieva spodne puzdro na "sabli"8,25, ja si to uz nejak moc nepametam, moje XTcko som rozoberal tak pred 20 rokmi Upravené 1 krát. Naposledy upravil patol (18.03.2014 21:37) |
patol.po uvolneni sruby to povoluju rychlim tahom obidvoch kusov od seba.mna trapila ta sruba ci musi von alebo nie.ale vyzera ze to ze musi.struna ba dokonca aj olej je uz von:D |
takze srubu na spodku som pootocil ale iba tocil ale neuvolnoval.tak som poskladal svieckove kluce do kopy a vlozil do vnutra.ale problem je v tom ze nevidno do vnutra aky kluc treba aky ci gola alebo neviem co. ale takyto nadstavec nemam ani keby som sa poskladal.inak po uvolneni sruby ide tocele v pohoderozobrat jemnym tahnutim od seba a aj semering je v pohode a da sa jednoducho zosunut.ziadne nicenie:D.pozrite si foto Upravené 1 krát. Naposledy upravil salli (19.03.2014 17:42) |
Ak sa ti spodna skrutka len pretaca a nejde povolit tak potrebujes 6hran 30 mm navareny aspom na 400 mm dlhej tycke a na konci sprav T aby si to podrzal z vnutra . |
majco pozri foto.vsetko som rozobral ale pozri si ci je to 6 hrna ci 1000hran:D.takyto kluc nemam fungovalo to len na principe ze za tim 1000 hranom bola rurka duta a zuzovala sa a tym padom sa kluc v rurke nejako zakusol a tym padom sruba sa zacala vytacat smerom von |
Na xtz som to este nerobil . Riesil som to u inych vidiel a kazda to ma inak montovane . |
tu temu sommal prestudovanu akurát keby to niekto pofotil aby clovek vedel co ho caka vo vnutri.taky kluc nemam a myslim ze bezny ludia ani nemaju |
Ten kluc je jednoduchy . Kukni ak mas trubkove kluce 6 hran aby mal vonkajsok cca 30 mm a ten dako nadstav aby si dostal potrebnu dlzku . Ten kluc je na zakontorvanie . Je to vlastne v porovnani srobu a matky . Dakedy matka ide zatiahnut bez toho ze sa srob pretaca ale dakedy sa pretaca aj srob a treba ho zakontorvat klucom . |
hej teraz uz som aj ja mudrejsi ked to mam rozobrate.teraz uz to niecim pridrzim ale pri rozoberani som isiel na slepo.a to som robil sam takze tocit drzat masaker:D |
Nie vzdy je manual po ruke . Vsetko zalezi na tom co mame v hlave a aky sme zrucny .Druha vec je zas ake mame moznosti pre potrebne pripravky . Stava sa ze prideme na fintu ako to rozobrat len niet ako vyrobit potrebny nastroj na to . Nastastie ja takyto problem nemam . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Majcocbr600f (19.03.2014 21:14) |
no super. ked nevies rozobrat tak banalnu vec, tak by som pozrel ako to budes skladat. nedavno tu bol navod, ako daky pepa nabijal gufierka indusakom. mozes sa motivovat. bordel vsade ,robil to na spinavej podlahe. a ze navod na dobru robotu. |
este zopar veci ti poradim: |
majo -tie podlozky tam asi niesu ,ale dik. |
Medene, alebo hlinikove podlozky tam musia byt. Sluzia zaroven ako tesnenie, aby ti nevytiekol olej. |
tie podlozky pozriem sa na to .ci tam boli alebo uz niesu kedze masinu nema od nova tazko povedat .vymedzovacie podlozky som raz skusal na predoslej masine ale neviem povedat ci som citil nejaky velky rozdiel.mozno som ich dal malo .neviem uz .ale raz som pocul aj nazor ze to masine moc nepomoze bo sice pruzina je akoze tvrdsia ale nedokaze uz tak dokonale pracovat.neviem.ten olej dam hustejsi ale to predpetie nebudem menit kedze neviem presne ako na to a nejako to nechcem pokazit |
Samotna zmena predpatia (podlozkami, alebo hoc ako) nema velky vyznam. Tak isto ako samorna zmena viskozity. Ty sice pomalsie zasunies tlmic s hustejsim olejom, ale aj pomalsie vysunies... |
janoval-ako som pisal podlozky som skusal neviem ci to pomohlo.olej davam hustejsi kedze to niektory odporucaju a kedze uz pruzina je starsia a predok dost makky co sice v lese mi vyhovuje na moje jazdenie ale na ceste mam pocit ze by to mohlo byt lepsie.takze verim v male zlepsenie.na progresi nemam peniaze ale viem ze by to bolo dobre.masina je stara ale jara.nechcem do nej natlacit tisice eur kedze jazdim lahky teren a cesty.skor sa snazim o obnovu toho co sa rokmy uz rozladilo.zatial setrim na tu novu ktm ale 12000 eur nemam.zatial som pri prvej stvke .takze drz palce:D |
alli-nepis mi aby som neprispieval. pytas sa stupidne kraviny. zakladas tu diskusiu co ich je tu najmenej ohladne tvojho problemu "tisic." skusaj troska prelistovat a najdes dalsich tisic aj o nicom aj niecom napadov, ako riesit tvoj problem. |
barlac mal si mi napisat velkost tej srubky alebo hodit link presne na xtz 750.to som potreboval. |
salli, riesenie progres struna(napr u mna za dobru cenu), alebo lacnejsie verzia ak zozenies- vlozit kratku strunku z XRV 750 |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 120990 | Včera: 188070