Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím.Stala sa mi taká vec že mi praskol pri nakopávaní pravý blok motora čiže s tej strany jak je spojka a olej. filter.Poradili by ste mi s čím to zavarit ? poprípade z čoho je vyrobený ten blok ? Prasklina je dlhá možno 8cm.Už som skúšal tam natrepat silikon aj z vnútornej aj z vonkajšej strany a nič nepomáha.Vopred dakujem za odpovede. |
mas zhruba dve moznosti, komplet rozobrat a: |
za druhý blok nedám 60eur,radšej to dám zavarit.Ten blok neni podla mna iba z hliníku takže by ma zujimalo kde zohnat takú elektrodu alebo niečo s čim by to šlo zavarit. |
A z coho je ten blok? Hlinik . Elektrodu si zozen bukovu a pojde to |
Ak mas moznost zohnat druhy kryt za 60e, tak do toho by som siel na tvojom mieste. Je to fajn cena, oprava ta moze nakoniec stat tolko isto a aj tak sa ti to rozpadne.... |
Preboha, praskne ti blok motora a ty to silikónuješ? To nie je kúpelňa |
Dodo: 60e pisal sa druhy blok, nie za opravu ;) |
Ako píšu chlapi , tich 60 eur je primeraná cena , a na tvojom mieste by som do toho išiel. Ja som ráz potreboval tiež zvarat hlinikom na moto , a chlapík mi hneď povedal , že ak to neni čistý hlinik , ale s primesami tak to nebude robiť dobrotu ... A ked mi povedal cenu , až mi skoro sopel vybehol .... |
tak najprv , praskol blok , či víko??? |
lubos147 cca 10 rokov dozadu som mal podobný problém s vikom (nie blokom) ako píšeš ty zašiel som za chladničkárom-klimatizérom a na moje počudovanie to zalepil na dokonca ja farba lepidla bola ako farba bloku. Držalo to ako zavarené. Samozrejme blok by som nelepil,tam buď výmena alebo zváračská škola. |
akurat ti to zalepil tekutym kovom ale to je tobota napi... |
dando - ale jeho nezaujíma či je to "tobota napi..." |
slay: mal si niekedy motorku s nakopavackou? Vies aka tam je sila? Bezne sa stane, ze sa samotna nakopavacka zlomi a nie to lepidlom zalepene ulozenie kopacky... |
az na to ze on to ma pri nakopavacke co je prave miesto kde to najviac praska. a tvoj tekuty kov by mu pomohol asi tak na dve jazdy. |
mne to roztrhalo ten kryt z toho dôvodu že pred zimou ako som nakopaval tak sa mi na to štartovacom kolečku zlomil jeden zub a cele sa to skyžilo vnutri a popraskali mi všetky bloky!Kupil som 2 stredove ktore som vymenil a už mi zostáva vymenit tento čo je na obrazku.... Pre mna to neni vela 60eur ale už do tej motorky som vrazil nemaly peniaz. Takže asi tolko.Uloženie je v poriadku aj ložiska a ta prasklina je nad tym uloženim gufera.Skušal som tam už aj tekutý kov no ten nevydržal dlho tak som tam vyskušal dat tmel a ani to nepomohlo takže mi zostáva dat to zavarit. |
cca 20€ , ale musí to prísť očistené a zbavené silikónu. |
Ahoj ja som bol nahodou vcera u zamocnika chcel som po nom aby mi zvaril hlinikovy krit pod motor. boly to 3 kusi. Popital si 4000kc tak som sa na pete otocil a podakoval. Vravel ze elektrodou nezvara zvara argonom 1hod zvarania stoji 500kc. Byvam v prahe preto kc. Ked sa chces vozit normalne a ne ze vides na kopec za dom a moto musis dotlacit do garaze bo ti to zase praskne tak vezmi 60e a kup novy take veci sa neopravuju( vlastna skusenost) a to som uz urobyl hromadu takych chu.... . s pozdravom |
Špačinská cesta 1328/67, 91701 Trnava - Sever |
egres: pozrel si aj ceny? |
Ale on nechce za 60,-€ nový diel. |
čikario - a ktorý srandista by zváral hliník inak ako Tigom? |
našiel som z okresu jedného schopného človeka ktorý zvára,sustruží,frézuje no proste všetko a skúsim mu to dat zavarit.Už som mu volal a povedal čo je vo veci a on odpovedal že bloky na motorky už zváral. Ale ak by to nevedel alebo poprípade by si na to netrúfol tak by som to hned poslal Vám karol1.Dakujem všetkým kdo sa zapojil do diskusie a napísal alebo aspon sa snažil poradit. |
kedže som už založil tému tak by som sa ešte chcel spýtat že či je normálne že výfukový zvod(koleno) pri naštartovaní cca 4minuty na sytiči je rozžeravené ?(oranžová farba) a pri jazde cca 20minut motor je horúci.Sviečku mám hnedej farby.Ja len že či to má robit alebo nie.Doteraz som mal 2T a už som si kupil DR-ku takže neviem všetko o 4T. |
daj ťekuté železo z vnutornej strany ja som tak riešil jeden blok ,pretože to nemusí byť čistý hliník može to byť kompozit horčíka či magnézia a to sa tažko zvára alebo skus neaku zvaraciu školu aspoň čo ti povedia ale toto sú veci na vlastné riziko pretože ti tam možu spraviť celkom slušnú dieru ale na druhej strane za opýtanie nič nedáš |
silikon ,tekute zelezo, zvaranie, grcanie(-: |
60 € ved to je super cena a mas istotu ze to nieje zvarane ani nijako deformovane ja viem ze si mozno student a ze € nemas na zvis ale kazda sranda nieco stoji ....ked na to nemas kup si bycikel ,,, |
nejde oto že by som nato nenašporil ale o to že viac penazi do nej nechcem vrážat...Tolko kolko som do nej vrazil tak ju ani za tolko nepredám.A to je bez papierov. |
To mi chces nahovorit,ze ten dekel zalepis dajakym hovnom a nasledne ju chces predavat?! Upravené 1 krát. Naposledy upravil dudo25 (15.03.2014 17:48) |
dudo25 dobre som sa zasmial 1.neviem kde si prečital že ju idem predavat |
"nejde oto že by som nato nenašporil ale o to že viac penazi do nej nechcem vrážat...Tolko kolko som do nej vrazil tak ju ani za tolko nepredám.A to je bez papierov." |
dudo25 - budem rád ak sa do témy už nebudeš zapajat lebo trepeš tu debiliny.A je to od veci. |
Samozrejme nebudem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dudo25 (16.03.2014 17:41) |
Udrzba motorky nieco stoji, ak ju chces mat v dobrom stave. Rovnako u novej ako u jazdenej. U jazdenej mas akurat nizsie pociatocne naklady ale vyssie riziko, ze sa nieco pokazi. Cena za kilometer, ci motohodinu, ta dlhodobo nakoniev stoju takmer tolko isto. |
dobre za sa tu nepovrazdite |
dudo25 podla mna si ty cely o...eb ako si pisal.... ako možeš vediet či si ju chcem nechat alebo predat ? motorku si chcem spravit sam pre seba aby som sa mohol vozit. |
kedže som už založil tému tak by som sa ešte chcel spýtat že či je normálne že výfukový zvod(koleno) pri naštartovaní cca 4minuty na sytiči je rozžeravené ?(oranžová farba) a pri jazde cca 20minut motor je horúci.Sviečku mám hnedej farby.Ja len že či to má robit alebo nie.Doteraz som mal 2T a už som si kupil DR-ku takže neviem všetko o 4T. |
4min nie je to trošku veľa? Hreje sa aj pri jazde takto do červena? |
Karol1 existuju na to elektrody predaly mi ich v hornabachu A zamocnik na to kokal jak pero z gauca tak neviem ja tomu nerozujem ale naco by potom predavaly hlinikove elektrody ??? Ale kazdopadne zvaranie hliniku neni lacna zalezitost. |
no to som prehnal možno take 2minuty ked prdká na sytiči.Do červena to neni skôr do oranžova.Pri jazde je koleno iba trošku žeravé. |
tak na sytiči je obohacovaná zmes a nie je nápor chladenia z jazdy ale asi by som to neriešil ale skúsim si to odsledovať na dr-zťe už len z nudy a s kartrom si ako postúpil |
jj skus pozriet a potom daj vediet buduci tyžden to začnem riešit lebo sa mi s tým nechce babrat a zvárač ktorému to chcem skusit dat zavarit ma aj tak dost roboty.... |
no skús mu to zaniesť ale na 90% to je zlučenina magnézia a to z elektródou nedá jedine z TIGom ale však potom sem hoď ešte foto keď to budeš mať,to zohrievanie ti odsledujem ak si najdem chvíločku |
čikario - že existujú elektródy na hliník viem už od 1991-vého , keď som robil šéfa zváračskej školy v Handlovej . Ale reálne sa s nimi kvalitný zvar spraviť nedá , nakoľko ich obal je silne hydroskopický a akonáhle sa rozbalia z "kondómu" tak použiteľnosť je do 48 hodín a ak už raz nasiaknu vzdušnou vlhkosťou , tak sa nikdy už nedajú vysušiť na požadovanú mieru. |
CaloPC: |
Napr: |
Lubo, ved to daj zavariť Azinovi. Za skúšku nič nedáš |
Calo pc - "na 90% to je zlučenina magnézia" |
Azinovi som volal ako prvému no povedal že zváračku momentálne nemá a tak... To už nejko poriešim komu to dám zavarit.Zavarit by sa to malo dat ako tu už niektorý aj písali takže neni problém. |
karol1 s tebou sa hádať o zvárani nebudem máš trošku viac odzvárané ako ja a navyše ten diel som ani nevideľ. moj záver hlinik to je a s mma a elektrodou by som do toho nešiel |
Zdar páni. Otázka bude asi smerovaná najskor na karola1 ale budem rad kazdej reakcii....ked uz je tu ta debata o zvarani..mam FZ6ku z ktorej niekade okolo alternatora presakuje olej v principe si myslim minimalne no i tak ma to stve...pod pojmom minimalne myslim ze keby stala motorka rok na mieste tak by z nej podla mna viac ako deci olej iste nevytieklo...moto bola padnuta, kryt alternatora bol vymeneny. vyzera ze presakuje niekde z casti bloku motora...otazka by bola ci je mozne zvaranie bez toho aby bolo treba rozrabat motor...respektive ci by bolo mozne rozoberat iba nejak ciastocne povedzme bez potreby zhadzovania motora z ramu .... |
"niekde z časti bloku motora" - veľmi nejasné určenie , takže jednoznačnú odpoveď nečakaj. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 242705 | Včera: 205449