Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Kupil som HONDU Dominator NX 650 s vadným motorom. Strašne dymela. Dal som spraviť výbrus + nový piest + čep + tesnenie pod hlavu a poskladal. Nalial som benzin do karbika (nemal som založenú nádrž) a naštartoval a nechal bežať kým nespalilo všetok benín. Opakoval som to iste 4x a nezadymela. Po 3 dňoch som ju naštartoval a kudol bieleho dymu z výfuku. Keď som ju rozobral tak na pieste bolo pol deci oleja. Nechápen skade sa tam nabral. Ventile my zabrusoval kamarat a vravel že semeringy sú tiež dobré. Skade sa tam mohol nabrať ten olej. Mohol sa tam dostať aj spopod piestu??? Prosím o radu. |
A nemohol prist s prevodovky ??? |
Tiez sa mi dymilo z vyfukov,nevedel som preco,ale predtym som ten problem nikdy nemal.Mam taky dojem, ze som tiez nechal |
Nádrž si vypláchol a dal nový čistý benzín? Ak nie, skús vyliať obsah do sklennenho pohára, aby si videl čo tam bude plávať. |
exploit ...prevodovy olej? Ved to je v Dominatore ten isty, co je v klukovke alebo v spojke, takze bude zapachat asi rovnako. |
ak budem predpokladať , že výbrus bol spravený správne , tak je tu ešte jedna možná zrada a to , že lisovaná vložka vo valci už nie je nalisovaná s tým presahom a po celom plášti tak ako má a potom môže valec za studena mať miery v poriadku , ale keď sa zohreje tak sa pokrúti ako húrka , lebo nie je dobre "opretá"vložka v hliníkovom rebrovaní . bežne sa to stáva u vzducháčov čo boli nie raz prehriate. |
spagetka Neregistrovaný |
zmerat kompresiu a postupovat podla toho ako to dopadne |
Ten olej je z hlavy, a tusim ze sa tam dostane cez dekompresor.ked motor bezi je to bezproblemov,ale ked ho odstavis tak tam vzdy urcite mnozstvo natecie, a potom to rano dymi ako avia.Ale pol deci to si hadam troxu prehnal |
Neprehnal. Vážne tam bolo pol deci. Mozno 0,04. Ale kamarat mi poradil ze moze byt este upchaty odparovač oleja a potom moze vznikat pod piestom pretlak a tym padom moze vytlacat olej hore. Zajtra sa no to pozrem ci je upchaty. |
myslel som 0,04 ml a pokial viem tak pol deci je 0,05. Samozrejme ze mililitrov. |
marko: poldeci= pol decilitra tych 0,04 ml je bullshit |
Marko76 pozri si ako ti tesnia gufera na tyckach ventilov a zmen si tu ikonku co mas pri nicku, lebo sa neviem sustredit na odpoved, kua. |
Marko, je mi jasne ze mas v tom pekny hokej |
marko 76 - o tom upchatom odparovači dosť pochybujem. napr. huska husaberg , vor do 01 používajú priestor pod piestom ako olejové čerpadlo(kľuková skrina je zatesnená a s jazýčkovym ventilom) a nemajú tento problém . pri zohrievaní motora by ti síce vznikol pretlak ale olej by spaľovalo a po vypnutí podtlak , takže by ho malo vycucnúť. |
karol 1 Neregistrovaný |
pre ostatných - dnes som s markom 76 volal a vyzera to tak , že celý problém spôsobuje nevhodný stierací krúžok -jednodielny bez expandra. |
marko: ja ti neviem poradiť, ale vzhľadom na tvoju ikonu mal by si sa viac zapájať do diskusii. Nech ju vidíme častejšie |
mala zmena - nebudem u seba , ale v Krupine na Of roade. dozvedel som sa to až večer. a zároveň pozývam bahnomilov a sympatizantov |
ja mám taký istý problém na Honde XL 200R. Tiež som robil výbrus, nový piest a krúžky. Keď som ju prvýkrát naštartoval tak dymila neskutočne na voľnobeh išiel sa previesť a už menej dymila a niekedy to už nieje ani vidieť. Keď som vypustil olej tak z 1,1L mám už len 0,6L. Myslíte že mám tiež zlý ten stierací krúžok? Prosím o pomoc. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 115888 | Včera: 188070