Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Motozdar všetkym. Vie že to tu už bolo prezentovane, ale vie mi niekdo poradiť čo je lepšie: dať si do pneu natlačiť ULTRA SEAL alebo si kupiť sadu na opravu defektu s bombičkami. daka za vaše postrehy a nazory |
Ultrasealu neverim, takze pod sedlom nosim maly kompresor a sadu na opravu defektu tzv. knoty. |
Ultraseal verím, videl som naživo a otestoval. Napriek tomu ho nepoužívam stále. Sada na opravu bezdušoviek je dobré riešenie. Bombičky nenosím ale pumpu. A tiež defekt sprej. |
ultraseal je urcite dobry napad, ale najprv sa spytaj svojho pneuservisaka, ci ti este niekedy prezuje gumu, ked tam nalejes ten sopel. |
Pre mna je najvycsie negativum, ze pri tom vraj plava motorka vo vyssich rychlostiach. Ale nemam to oskusane len som pocul od ludi co to mali. |
Jazdím bez UltraSealu, v náradí nosím sadu na opravu defektov s bombičkami. |
Uz niekto skusal tie bombicky v reale? Lebo nech pocitam ako pocitam tak mi to moc nevychadza, ze by to nafukalo koleso |
tolan: zatial som robil defekt iba raz, dve bombicky nafukali koleso tak, ze som mohol spravit cca 20km normalnou rychlostou na moto po pumpu, kde som to dofukal na predpisany tlak... |
nazdar ja pouzivam sadu na opravu tzv knoty .Ak pouzijes na moto tak treba dat novu pneu cim skor .Je to predsa len nudzove riesenie ,ale na auto tieto knoty mozes pouzivat az kym nezoderes pneu.bombicky su len na dojazd pomalou rychlostou na pumpu ,vela z nich nenafukas. |
zrejme to je naozaj iba na nudzovy dojazd. Mne vychadza ze v jednej bombicke moze byt odhadujem tak max. 6 litrov plynu (ak by boli plnene na 200bar.) Upravené 1 krát. Naposledy upravil tolan (03.12.2013 16:14) |
Tiež som tu zbieral info o rôznych možnostiach opravy defektu a nakoniec som sa rozhodol pre Puncturesafe.Defekt som síce ešte nemal,ale keď budem meniť gumu,tak natlčiem do nej pár klincov a keď sa to osvedčí,ako sa uvádza,dám ho znova. |
A ked uzbsadu knoty a bombicky, tak ma niekto nieco overene ? Proste klvalitka co ta nenecha v sracke daleko od pneuservisu |
Mam skusenosti s Ultraseal aj obdobou Ride-on, tuto sezonu som nasiel 2 klince v pneumatike bez problemov vytiahnut a pokracovat. Co sa tyka prezutia ziaden problem zo znecistenim servisu nehrozi dokonca sa da emulzia zo starej pneu zotriet a dat do novej pneu . |
Sada na opravu defektov s knotmi z Louis-a + nahradne bombicky - to mam uz roky stale so sebou. Robil som s tymto uz 3 defekty (2x sebe a raz kamosovi na zraze). Na zadne koleso FJR stacili 3 bombicky. Na dojazd OK (ten kamos mal dieru cca. 20mm x 5 mm a dosiel cez 400 km domov) ale urcite by som na takej gume dalej nejazdil - treba gumu vymenit. Skusal som aj spray ale v pripade mojich defektov to vobec nefungovalo. Super vec je tiez minikompresor Slime - je skladny a dostatocne vykonny - ako nahrada za bombicky (dostanem ho na Jeziska ). |
Predosly majitel natlacil do dusovej pneu nejaku takuto sracku proti defektu a ked som menil dusu po defekte, tak komplet cele kolo a pneu zadrbane neskutocne. nechcem to ani vidiet. mozno na bezdusovku je to fajn,ale skor by som odporucal tie knoty, lebo ta sracka je fakt bordel a natrapil som sa , kym som to dokladne dostal prec. |
1) Keď to s tými bombičkami nafúkate "trochu", |
dlho som riešil čo v prípade defektu /nikoho nepoznám, kto by mal príves/, ani demontáž kolesa napriklad na dialnici mi nepripadá ako ideálne riešenie..tak som dal ultraseal, neviem či som mal defekt , gumy držia, je pravda že viac ako 140/h nejazdím, tak to "plávanie" neposúdim. Do 140 to nerobí ništ. |
s hmotou Slime (niečo ako ultraseal) mám najazdene desaťtisíce km, bez jediného problému, rýchlosťami aj viac ako 200 km/h, bez vlnenia...vrelo odporúčam....defekt neviem, či bol, nezaznamenal som nič nikdy... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 343540 | Včera: 151543