Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Čawte, potreboval by som od niekoho, kto sa vyzná do týchto motoriek radu. Chcel by som vedeť načo presne slúži trubka, ktorá ide z pod motora hore do olejovej nádrže (taká železná neohybná!). Pretože ide o to, že pri rozoberaní ľavého karteru mi tá trubka zavadzala tak ju chcem vymeniť za pancierovú, ako to spravilo pár ľudí, čo som sa dozvedel na fórach. |
Keď musíš tú trubku dať dole kôli deklu, tak si rovno porieš výmenu oleja. Ak ide trubka dole, olej musíš spustiť. No a logickou úvahou mi vychádza, že cena oleja je menšia ako za nejakú flexitrubku, čiže sa ti neoplatí špekulovať. |
Veď jasné, že mením olej ale ide o to, že aj pri skladaní a aj pri ďalšom rozoberaní mi to pomôže. Lebo 100% budem raz meniť spojku a aj vodnú pumpu a zase sa budem musieť hrať 2 hodiny s tou zasranou trubkou, za to tam chcem dať flex aby som nemusel kvôli jednej trubke rozobrať polovicu motorky |
Otázka znie: Ako často sa mení spojka a vodná pumpa, aby sa Ti oplatilo tam dávať pancierovú hadicu, za ktorú dáš zhruba okolo 30e? |
Nepoznám síce tento motor, ale môžu to byť iba dve veci: |
tryskac presne toho sa bojím, síce samotná hadica nebude mať menši priemer, ale tie oká ktoré na to lisujú majú ten vnút. priemer menší ... a zistil som v knihe (z nemciny som to prekladal), že sa cez ňu vlastne vracia olej hore do nádrže ... |
Ak tá trubka ide do spodku ol. nádržky je to A |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 74295 | Včera: 123908