Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
hadajte_kto Neregistrovaný |
Ako nahrada za YZ125 to urcite nebude... |
pepo 2 - čo ja viem tak klr 250-tok veľa nebehá a KMX-iek len o trochu viac , takže asi veľký ohlas nebude , ale viem ti povedať , že KMX ako enduro vychádza koncepčne z KX o 2-3 roky staršej .proste si najprv veci opáčili na krose a keď sa to osvedčilo tak to dali na enduro . |
karol1:co stoja husle co mas pod ritou???asi trocha ina kategoria???? |
pepo 2 tie husle vysli na 50 fíkov (CR 250/94), ale už sú preč a presedlal som na "stradivárky" |
to pepo2:ja mam Kawasaki KLR 250 4-takt uz 3 roky a bohate skusenosti(si myslim) Co potrebujes? |
vsetko???oplati sa kupit?je to spolahlive?kazi sa to?co to kostuje dukatov?nechces predat? DIK |
pepo2:jednoznacne vrelo odporucam.Za 3 roky som na nej menil len sviecku a olej+ filter.Ja som za nu dal 36000 v roku 2002,rocnik je 1989.Nikdy ma nenechala a nesklamala.Je to najsilnejsia 4-taktna 250-tka spomedzi japoncov tych rokov(27 koni).Motor je tichy,4-ventil,6-kvalt,vysokootackovy(cervene pole zacina pri 9500ot./min.).Ani na ceste sa nestrati-ja som na nej isiel |
A este nieco:daj si pozor na skrtene verzie!Aj ja som si myslel,ze mam skrtenu,ale po rozobrati karburatora som zistil,ze je to plna otvorena verzia Ale ako pise karol1,vela ich na Slovensku nie je-neviem preco.Mozno preto,ze tu nemame zastupenie Kawasaki,ale vsetko sa da zohnat.A KLR 600 Ti neodporucam-vysoka vaha,nevhodna do terenu (o 30kg viac ako 250-tka) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 35386 | Včera: 226293