Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
karol1 dik , vyskusam to cervene ked som ho uz kupil.Uvidim kolko vydrzi. Dik vsetkym za rady. |
kurva, karol, z jakej mudrej knizky to opisujes? ...vzdy vies prekvapit. |
čierne gufero -plnivo grafit maximálna teplota bežne do 110 stupňov , maximálna sklzová rýchlosť myslím do 15m/s, maximálny pracovný pretlak cca 2 atmosféry |
červené je s prímesou silikónu takže by malo zniesť vyššie teploty |
Ked si to overis v praxi, daj vediet! Nech sme mudrejsi... |
peter RS955i lozisko je v pohode ja mam dojem ze to cierne sa asi prehrialo to cervene bude asi fakt lepsie sak uvidim stahovak na zapalovanie som si vyrobil takze vymena je v pohode. Len som chcel vediet ktore su na co urcene aj pre buducnost. Dik |
peter RS955i Neregistrovaný |
To cervene je na vyssie namahanie/aj tepelne/, osobne by som ho preferoval.Ale ak ma uz lozisko vacsiu volu ziadne gufero to dlho nezvladne... |
Tomxx myslim ze podla farby gumy zalezi z akej je gumy a podla toho aj jeho pouzitie.Alebo sa mylim? |
Tiecie mi olej na kluke pri zapalovani na Husqvarna 610. Mal som tam gufero cierne NBR teraz som kupil cervene KTT. Ako je to z guferami da sa to rozlisovat podla farieb ktory je na co urceny?Poradte? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 267667 | Včera: 222248