Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim temu ohladom tohto som uz raz zakladal no bohuzial mi nikto nevedel poradit, teraz kedze som pozbieral nejake nove informacie pisem zasa.. Takze mam problem s mojou cbr 125r 2007 (injection) Na volnobehu nedrzi otacky da sa povedat ze ich akokeby stahuje a vacsinou nasledne nato skape.Zaujmave je natom to ze ked vymenim novu sviecku vsetko sa vyriesi, volnobeh drzi lenze akonahle prejdem cca 100-150km problem zacne zasa dokonca po niekolko x km sa sviecka znici uplne a uz nejde ani natartovat. Vzduchovy filter je novy je tam robeny vybrus, novy piest no problem stale pretrvava a vôbec si stym neviem dat rady.Neviem v com môze byt problem motorka ma aj lambdasondu tak som premyslal ze by som to dal premerat ale nejde mi to nejak dokopy stou svieckou... |
Z videa vidno akurát, že ti ručička hapruje medzi 1500-1600 čo je normálne ... voľnobežné otáčky by mali byť +/- 1750 ... Mne zdochýnal motor, pri zastavovaní, vtedy spadli na 1100 a motor zhasol, problém v lambda sonde, kedže som mal zasratý výfuk od oleja a taktiež ak máš nejaký ladený lauf, potom motor nemá dostatočný odpor a tie voľnobežné otáčky su o nejakú desatinku menšie .... či to nebude typom sviečky? Originál tam ide NGK C39 ... tiež ma napadá žeby haprovala radiaca jednotka ? Taktiež je tam čidlo na teplotu motora, ked je voľajako 7-10 stupňov tak po naštartovani si zvykne sama vytáčať postupne 2 - 3 - 4 -5 tis. aby sa sama zahriala, ale to by ti len zdochynala a neodpaľovalo sviečky ... a ten výbrus, to máš tak ... ja som kupil radšej novy motor, žeby som nemal potom take problemy Upravené 1 krát. Naposledy upravil Marvis (26.08.2013 0:59) |
Ked si pretocis na 0:17 cca tak to je vidiet ako ich troska stiahne dole je to aj pocut akurat ze na tom videu to hned nato neskapalo inak skoro na kazdej krizovatke ked zastavim ale povedal by som ze sa to stupnuje podla toho ako dlho je tam ta sviecka.. Inak tu C39 co si pisal som na nete nenasiel je tam CR8E mysli ze ta je origo |
štandard: NGK CR8E alebo Denso U24ESR N |
Vyfuk tam mam pôvodny praveze skusim este vytiahnut tu lambda sondu a uvidim ale myslim si ze aj keby snou nieco bolo tak by kôli tomu nenicilo tu sviecku.. Uvidim no ale rad by som uz konecne prisiel nato kde je problem |
S touto moto nemám ziadne skusenosti , ale myslím si, ze aj lambda, a aj blbe cidlo teploty ovplyvnuju bohatost zmesi. Tym padom aj mozu ovplyvnovat volnobezne otacky a moze odpalovat sviecky. |
Sviečku niči, že tam maš chujovu zmes a jak dudo piše, to je vstrek, tam nemáš žiadne šupatko, všetko čidlá, senzory, elektrika, ty s tým nespravíš nič ... dokonca v nej máš aj senzor náklanu ... a neviem neviem lebo lambda je rovno v hlave, či s nou niečo spraviš ... fakt ti neviem, jak dalej poradiť, kebyže je to ešte karbec, tak šrubovák, šuch šuch šuch a jeto, no toto je všetko automatické, ty len točiš plyn .... skus dať ešte dole vyfuk, prečistiť zvody a previesť sa bez neho, čo to spraví |
Pozri sem: motoride.sk/?P=phorum&tema=poradna&tid=62709 |
No takze dal som tam akurat tu sviecku Denso a je to uplne to iste akurat ze mi to zacalo robit uz hned odzaciatku ako tam bola... Takze uz fakt neviem skusim este kedtak ten vyfuk.. Ak by niekto este nahodou vedel poradit tak budem rad ked napisete |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 63116 | Včera: 204040