Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
tak potom super, keď po trochu držaní pod krkom prestala tiecť a ani si nemusel čistiť. |
Trochu som ju držal pod krkom a už to netečie, iba prvý raz.Tak to tu neriešte. |
no, veď práve preto mu asi nič nepomôže, lebo načo si kupuje takú moto, keď ani 125 nezvládne? |
...vsak nebud na neho taky kruty, kazdy nejako zacina... a drzat 250tku dvojtakt furt pod krkom, na to uz treba...ani neviem co vsetko na to treba... |
já myslím, že tuto chalanovi nepomože ňic a poteče to furt, dokát teda nezačne jezdzit na čistí benálek |
mikulec: poznam, poznama pochipil som, dokonca sme sa tusim aj stretli (davno) na jednej darovacke trnave. Len ci ta aj chalan pozna. Sorry ak to vyznelo nevhodne. Chcel som mu len poradit...s tym silikonom samozrejme Najlepsi je cerveny, dobre "ukaze" hrany na akvarku |
janoval: u Teba som predpokladal, že ma poznáš a pochopíš to s tým silikónom |
silikon si daj na akvarko, na spoje vyfuku radsej: |
Alebo je príliš krehká a ulomí sa na háčiku. Skrutky, vlastne aj plasty dá dajú za jazdy stratiť... |
Si moc mlady asi na to aby si mal take skusenosti . Neboj par rokov v motocrosse a uvidis co vsetko sa da postracat |
majcocbr:tak to sa prvý raz počujem o problematike že sa strácajú pružiny z výfuku... |
tak tak, treba dať všade na spoje "výfuku" sanitárny silikón |
Xfighter: Kukni si celu vyfukovu sustavu a najdes tam par pruzin a tie sa rado tratia . |
ok beriem,ale jedna vec je dokiaľ je ten nespálený olej ako tak tekutý a mastný a druhá keď sa na tej prívere a podobne spečie... |
Ako píšu , je to normálna vec u 2T.Mám Exc 250 , a tiež som to riešil lebo všetko bolo zasraté od oleja ... treba mať dokonale utesnený celý výfuk systém a pravidelne meniť vatu.Ale olej bude vždy... hoci na niektorých 2T motorkách som ho nevidel vôbec |
tie strunky to je aj kolegova smrt. stale ich postraca. |
tu je aj škoda niečo písať... |
tak ako už bolo povedané bežne sa to vyskytuje u 2T,ale na druhú stranu nechať si výfuk zasrať kopou oleja tiež nie je moc prospešné(zalepená prívera a pod.) |
ked ti kvapka cez spoj vyfuku a tlmica, tak to rozober a utesni. Je to dvojtakt, on si na to potrpi... |
Je to normalna vec u 2 T . A pri tvojom jazdeni ho nikdy nevypalis ,pokazde to bude kvapkat . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Majcocbr600f (22.08.2013 20:50) |
lepsie sa spali. v nizkych otackach ho dobre nespali Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (22.08.2013 11:27) |
jj benzin riedim 1:50.A ano je pravda ze ho malo vytacam tu moto mam tyzden, a jazdim max kusok dal pol plyna.A ked jej budem poriadne uz jebat na trati atd, tak by to malo zmiznut, to kvapkanie? Upravené 1 krát. Naposledy upravil hondacr250 (22.08.2013 10:05) |
priliz velke mnozstvo oleja v benzine/malo by byt po zabehu 1:50/ alebo malo vytacas motor, co by mi skor sedelo lebo 250tku 2T moc nevyuzijes |
Dobrý deň momentálne som od pondelka nejazdil na mojej suzuki rm 250,a dnes som sa išiel naňu pozrieť premazať retaz, a hlavne vyprať vzduchový filter.Prídem k moto a trochu bola okvapkaná zadná vidla od takej čiernej tekutiny ako nejaký nespálený olej alebo čo.Bolo okvapkaná presne pri zadnom tlmiči.Pravdepodobne to kvapkalo odtial ako ide výfuk z motora, až po zadný tlmič, potom tam je taký spoj a ide koncový výfuk.Tak to pravdepodobne kvapkalo pri tom spoji.Už to nekvapká vobec bolo to len trochu ako kebyže sa nevypálil nejaký olej alebo čo a ostal vo výfuku.Niekto mi píše že to tak má byť, iný zasa že nie.Tak prosím vás o váš názor či to tak má byť alebo nie, popr. ako to vyriešiť.Či zmenšiť pomeru olej:benzín, alebo nejako inak.Ďakujem. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 207451 | Včera: 146657