Ahojte,
tlak mám 300 na 200 tak sa vopred ospravedlňujem keby som sa niekde počas toho ako toto píšem neudržal... Takže, nejaké dva týždne dozadu bola motorka v servise a to nie v hocijakom, ale priam až autorizovanom. Bol urobený kompletný servis, filtre, kvapaliny, nastavenie ventilov, výmena gúm... Do garáže som ju doviezol v pohode (35 km cca), akurát som si nevšimol, že celú cestu bol zapnutý sytič. Čo by snáď okrem väčšej spotreby nemal byť problém (si myslím). Odvtedy bola odstavená a padal na ňu prach. Dnes som mal vyraziť na dovolenku, ale môžem ísť akurát tak do riti (preto ten vysoký tlak). Problém je nasledovný: Naštartujem studený motor a vytiahnem sitič. Potiaľto ide všetko podľa plánu. Keď sa rozbehnem tak sa sitič neudrží na svojej pozícii a po pár metroch sa vtiahne naspäť (toto predtým nerobila). Stačí potom prísť k prvej križovatke a motorka zdochne lebo jej padnú otáčky. Okej, hovorím si asi je zle naštelovaný voľnobeh. Tak som začal pridávať otáčky až po 3000 otáčok na voľnobehu pri zapnutom sitiči. Vypnem sitič, otáčky okamžite spadnú pod 1000 a motorka zdochne. Tak si hovorím, možno je len studený motor, skúsime zahriať. Problém však pretrváva aj po cca 15 minútach jazdy (plynulej bez zastávok). Suma summárum: keď je motor v otáčkach, no problem, akonáhle pustím plyn, padnú nízko a motorka zdochne (bez ohľadu na to, ako sú nastavené voľnobežné otáčky). Nejaké nápady? Do servisu sa dostanem najskôr až v pondelok (aj to silne nepravdepodobne, že ma hneď zoberú) a dovolenka beží a ja sedím doma a rozdýchavam.
|