Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
aké klzné ložiská objednať na klukovku a ojnice podla manuálu sa to nejak vypočítava podla čísel vyrazených na bloku a klukovke tak my poradťe robím to prvý krát a nechcem to pojebať |
skvelá stránka len ako zistím ako objednať správne klzné ložiska biele, čierne, zelené .... |
napis clenovi karol1. vyzna sa a ak viem tak robi take veci a mozna ma aj skladom . |
ano, len objednat a poskladat |
druhý motor nepotrebujem tento čo mám je ešte v slušnom stave na valcoch ešte vidno stopy po výbruse takže OK len sa pridrelo klzné ložisko na druhej ojnici a problém je v tom ze na ojnici a klukovke sú vyrazené čisla podla ktorich to nejak odčítaš a podla toho objednáš správne ložiská a nechcem to posrať prídu my nesprávne a kto to bude posielať naspäť a čakať zase 2 týždne |
Zvacsa ak pridre sialky na kluke tak daky dovod to ma a odnesie to aj kluka a je potreba dat potom kluku na vybrus a tam po vybruse pridelia aj potrebne sialky .Tak ze dobre si kukni ci nemas chytenu aj kluku na tom druhom valci .Staci len mala ryha ,skrabanec a je zle . |
"sa pridrelo klzné ložisko na druhej ojnici" |
na valcom vidiet este stopy po vybruse to by sa chalan cudoval ako dlho sa tam tie stopy dokazu udrzat.l |
tak vymenil som tie šálky na klukovke , rozvody ,filter, olej , tesnenia ,nastavil ventile ..... Upravené 3 krát. Naposledy upravil Morpheus625 (12.09.2013 18:44) |
www.facebook.com/matus.mojs.1/posts/215066998658164 Upravené 2 krát. Naposledy upravil Morpheus625 (12.09.2013 18:59) |
"zatiaľ šľape tak uvidí sa do kedy" |
z vlastnej skusenosti,par krat tomu nalozis po obmedzovac,a bude kopa smutku |
Tak jazdil som celi mynuli tyzden a nakladal som jej statocne aj po obmedzovat tak zatial drzi |
"NAKLADAL SOM JEJ STATOCNE AJ PO OBMEDZOVAC" |
Boa ved som pisal ze som ju zabehol na stojane vrcala skoro 2 hodiny a potom pol plynu prvych 100km a neviem co sa tu furt domna navazas som vyuceny automechanik a mam toho mozno viac za sebou ako ty pricina pridretia kluky bola ze predosli majitel mal prasknuty blok po pade a jazdil skoro bes oleja ja som to zalepil tekutym kovom vymenil olej filter dal jej maximalku po dialnici a na druhy den som jej opet pripiekol a zrazu rachot a nasledne vana dole a hlava a nakoniec smutok v ociach |
Morpheus625 |
Nie nic som nemeral lebo keby to zacnem merat vsetko tak sa asi nedoplatim zachranil som co sa dalo nech si daco ten motor este odbeha keby to mam vsetko robit papierovo tak si rovnu kupim druhu r6 |
kluka nebola poskodena stalo sa to ze sa salka teda klzne lozisko zacalo pretacat v ojnicnom oku povolily zamky ale nastastie kluku neposkodilo |
za chvilu tu bude inzerat |
navazam? je to tvoja motorka a tvoj problem. len ti chcem troska pripomenut, aj chalanom,ze motorka motor, nieje to iste, ako auto a motor. |
ako povieš ja som chcel len poradiť ako správne obiednať tie šálky lebo som to ešte neobiednával nechcem sa hádať a robiť si napriek a naco mám dotoho vrážať tolkje prachy aby bolo všetko na 100% mne to stačí aj takto pokjal to pojde |
pokiaľ to pôjde.... |
áno presne tak som to robil na yamahe to je tak že su na ojniciach a bloku motora vyrazené čísla ktoré ked podla tabulky v manuáli odčítaš vynde ti farba čiže hrúbka toho ložiska mne konkrétne išli na ojnice čierne šálky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 119826 | Včera: 123683