Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím. Chcel by som vedieť či niekto vie poradiť s týmto problémom. včera som išiel na CBFke z MT do TN a ako som prišiel do do TN začal mi zhasínať motor. Nereagoval na pridávanie plynu. Zastal som, chvíľu počkal a otvoril nádrž. Niekde písali že to pomôže, keď je náhodou podtlak v nádrži. Mal som tam už len trocha benzínu. Naštartoval som, prešiel pár sto metrov a motor zase zhasol. Stalo sa mi to 3x kým som prišiel na byt. Neviem či to nieje aj týmito horúčavami, že je motor možno slabo chladený. Stalo sa to už niekomu??? Za prípadne rady budem vďačný. Motorka je nová kúpna v apríli. Už po prvej servisnej prehliadke. |
nazdar, moja je rocnik 2009 a ma vyse 25tkm a s takymto problemom som sa este nestretol. Raz v kosiciach sa mi stalo ze vo velkej horucave pri rozbiehani mi zhasol motor, ale v pohode som ho nastartoval a odisiel. Zbehni do servisu ved ju mas v zaruke, ale najpr si natankuj, zeby zasadny problem neboj v nedostatku paliva. Vela stastnych kilometrov |
skús pozrieť toto video, chlapík tam má podobný problém. Mohla by to byť palivová pumpa. |
Tak na servisnej prehliadke po 4000km mi povedali, že to bolo spôsobené vysokými teplotami vonku. Teploty cez 35°C tento vzduchom chladený motor nemusí. Vraveli že viacerý s týmito motorkami mali cez tieto horúčavy problémy ako ja. Pomôcť by mohla sviečka s vyššou teplotnou hodnotou, ale potom by zase motor nefungoval v chladnejšom počasí. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 13600 | Včera: 222568