Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zadr borci. |
Tak ak ju chceš štartovať bez problémov, tak v prvom rade daj dokopy |
základ pri štartovaní jednoválcových štvortaktov nie je v kopaní do blba , ale v nastavení piestu tesne za hornú úvrať za kompresiou a potom kopnúť. |
Naspet nekope,a 3x naskocila ,ale nikdy som si nevsimol v akej polohe bol piest bol piest. |
ako napisal dudo- ak nie je dobre nastavena tak ti da delovu ranu. mne moj hsb 501e pri prvom startovani v teniskach po kupe ked som ho este nenastavil dal taku ranu ze mi zlomil clenok |
Chlapi mam manualny dekompresor. Pokusam sa ho dat dokopy,ale neviem o co ma opierat ta vacka vo viku krytu ventilov. Ci o stelovaci srob,alebo o maticu. Skuste mi prsim poradit. |
nemaju hsq az 3 sposoby ovladania dekompresora? |
No-tak asi ho nedam dokopy,na vahadle nemam plosku vedla matice.Nasiel som to na nete . |
Taakze pomohla nova sviecka,novy klinok do zapalovania ,zalepenie magnetu na hriadeli a Karolova rada. Moto na 3ti kop chytila. Po zahriati som ju chcel znovu nastartovat,ale nechelo sa jej. |
kopes stale tak isto ako za studena a nikdy nepouzivaj plyn. dobre nastavena motka musi ist bez pridania plynu |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 130381 | Včera: 161436