Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Chcel by som sa opýtať čo môže byť problém keď idem za jazdy , keď vytlačím spojku alebo tesne po zastavení mám otáčky cca 2000 ot/min a keď stojím dlhšie tak mi spadnú na cca 800-1000 ot/min , začalo mi to robiť keď som uberal bohatosť zmesi lebo som mal čierne sviečky, môže byť problém v chudobnej zmesi ? |
čo znamená -- zle, popripade otvorene sanie -- je to netesnosť na prírubách medzi motorom a karburátorom ? |
Dnes som kontroloval membrány na karbecoch a našiel som na 1 membráne trhlinku cca 3 mm , mohlo to spôsobovať tento problém s otáčkami ? |
A ešte 1 vec keď som dal dole karburátory tak 3 príruby medzi karbecom a motorom boli také mokré - vidí sa mi benzín že to bol a 1 bola suchá čo by to mohlo byť ? |
Dufi: najprv napis o aku motorku sa jedna, potom cim si uberal bohatost zmesi? Ak skrutkou, tak to zanes do servisu, kym to uplne nedojekazis. Ale upozornujem ta, ze ked ta motorka je este z minuleho tisicrocia, tak vymenou membran a prirub sa moze jej hondnota zniekolkonasobit. |
Jedná sa o Suzuki gsx 1100 F r.v. 93 - a čo by mohlo byť s tým že 1 príruba - medzi motoroma karburátormi - je suchá a 3 sú mokré ? |
Vonku je hnusne pocasie,tak si stiahni servisny manual,daj dole karburatory, opatrne rpzober- nepomiesaj!!! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 209152 | Včera: 144926