Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
caute,neviem ci je to len pocit ale pred rokom som mal 1200/2001 velku bandasku s KN filtrom a ladakom+ze vraj tam bol aj dynojet trysky(to som si nemal ako overit,bohuzial) a z nej som presiel na 1250/2009.ale stale bojujem s pocitom ze starsia bola silnejsia.mal som navi na jednej aj druhej a stara odrbavala pri 200 cca o 10 a nova mozno aj o 15-20 a maximalka tiez nieje boh vie co,stara dala aj 250 a z tejto no ja neviem zatial 210 s tazkou biedou.vyfuk a filter seriove,najazdene 21 tis. ma s tym niekto skusenosti? |
To ako na tom mozes jazdit, ked to da len 210? By som to hodil do srotu vergel nepodareny |
a co cakas ked na starej bol dynojet? |
tak skrtena asi tazko...ako zatah ma pekny len by som povedal ze ma o mozno 10-15 koni menej ako stara,neviem fakt |
no ja som skusal iba 1250ku a mne to slabe neprislo a viem ze kamos co ma 650ku dal na dialnici podla gps 225km/h ale iba raz no a jasne spotreba tam je urcite lepsia |
mnoho krat som cital vraj stary bandit 12 bol "skrteny" slabo priepustnym vyfukovym tlmicom, nejdem o tom spekulovat, pravda ale je, ze moj ma iba vymeneny tlmic (a zrenovovany motor, ale vsetko origo) a na brzde ma 128k pri 8500 a cca 120 Nm od 4000 do 7500 a to je cierne na bielom. Mozno kebyze das iny tlmic na novy model, bude z toho isteho dovodu zivsi. Len laicka uvaha. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (14.07.2013 13:55) |
ked das iny tlmic, tak ziskas chudobnu zmes a nevyvazeny vykonovu krivku. ked chces uz nieco robit tak musis dat aj ine sanie a zmenit palivovu mapu |
preco by si zmenou tlmica ziskal chudobnu zmes a co myslis pod tym "nevyvazena" krivka? Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (14.07.2013 14:37) |
výmenou tlmiča chudobná zmes |
podla mna aj ovela lepsi podvozok pocitovo ubera z vykonu. ak si mozes viac dovolit a menej s nou bojujes, nadobudas falosny pocit nizsej rychlosti. samozrejme nespochybnujem realne hodnoty. to len tak na okraj. ako dalsia dolezita malickost. |
Takže: |
tref> ked zmenis prudenie resp. zvysis prudenie zmesi. tak RJ ma len urcite medze cca 5% na zvysenie vstrekov, ale pri otvorenom vyfuku to nestaci a mas hned chudobnu zmes. nevyvvazena vykonova krivka je prave koli tomu. co myslis preco existuju firmy ako fastbikes.sk ktore sa specializuju na ladenie zmesi. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Moderator (15.07.2013 12:58) |
pokiaľ k otvorenému výfuku nedáš aj otvorený filter, tak väčšinou nenastanú citeľné zmeny. Alebo inak: ako zmeníš prúdenie zmesi, keď to neotvoríš na saní, ale len na výfuku? Firmy ako fastbikes fungujú na to, aby Ti vyladili zmes a vyhladili výkonovú krivku po výmene filtra a výfuku. Jeden zásah bez druhého sa len v ojedinelých prípadoch prejaví na citeľnej zmene výkonu v jeho maximálnych hodnotách. Napríklad taká R1150R ide po výmene výfuku lepšie odspodu aj na vrchu bez iných zásahov, meraním na brzde, a od spodu aj pocitovo. Má chudobnú zmes? |
dando: to možno tak na turbodiesli, alebo pri extrémnej zmene tlakov vo výfukovom potrubí ako napr. úplne zhodenie výfukov. Robil som výfuky na S500 (tlmiče išli preč, ostala len trubka s koncovkou) a spotreba bez zmeny, výkon tiež (pocitovo určite nie je slabší). Tak? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 92924 | Včera: 237954