Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahoj.... uz som preliezol x stranok a precital mnoho clankov, ale aj tak sa opytam vas na vase skusenosti s GS 500, CB 500, GPZ 500........ |
kua sak furt tie 500vky..ides ju uz kupovat??ci by si chcel.len este nie je peniazz.hmm |
www.motoride.sk/page.php?view=inz_detail... |
ako tak citam, ze nemas este peniaze, tak ti doporucujem moju kawu gpx600r, v auguste bude na predaj |
Dik Agri, koli tej ERke som mu uz pisal, rozdrbkane budiky a svetlo, aj tu GPZtu, ta vyzera celkom v poho, ale tak najradsej by som tu novsiu....ale tych je asi na SK nejak malo..... |
Kalupko suzi nieje zlá motorka ale GS 500 je len taká lepšia Jawa za rok budeš zhaňať niečo silnejšie ak 500ku tak GPZ ja to dobrá mašina a rýchla ,ja mám Suzi 550 GSX a som spokojný výkon 68koní štvorvalec,spolahlivá klasika. |
K tej ER5ke Ti mozem povedat, ze je velmi spolahlivy stroj. mam ju sice len prvu sezonu ale zatial na nej len jazdim a jazdim a ziadne problemy. spotreba okolo 4.5 litra. ma 50 koni a taha zhruba od 3500 otacok. Nie je to ale ziadny supersport! najviac som na nej najazdil 300 kilometrov za den a vobec som nebol unaveny. Sedadlo je dostatocne pohodlne (aj ladvinka je dokonca spokojna). Nahradne diely tiez nie su az take problematicke. Maju ich v AU, CZ, HU a inac Ti hociktora (neznackova) motopredajna objedna. Jedinou nevyhodou su asi zadne tlmice. Nie je tam jeden centralny, daju sa ale vcelku dobre nastavit. |
Pripajam sa k johnymu99. Skoda, že si nenapísal na čo to chceš. Mám skusenosť z GS - dobrá motorka, padne hned do ruky a výkon ťa neohúry, no dobre sa vytáča a na kopcovytý terén dobrá. |
Ja som mal 1 sezonu GPZ500S'95. Bola to moja prva moto a bola to skrtena verzia. Tento model mal vpredu 2 kotuce a vzadu tiez kotucovku. Neviem to porovnat s CB ani GS, ale mne ta moto celkom sadla. Mala fajn, skor turisticky posed, zdala sa mi omnoho ovladatelnejsia ako jawa v autoskole. Za celu dobu co som ju mal, bola potrebna len bezna udrzba a vymena oleja. Jedine co som raz musel spravit, tak precistit karburatory a po zime sviecky. Inak sa mi na nej za asi 10.000km nic nepokazilo. |
Z celkovo šiestich motoriek bola GPZ moja prvá a do dneska tvrdím že to je nezmar. |
Inak... pozeral si toho Zephyra? Vypada to omnoho... dospelejsie. Ale len ak chces nahaca. Ak sportovca, tak GPZ po r.95. |
Agri: ta Zephyra je uplne bozska, chalan mi poslal fotecky, ta nema chyby, fakt krasna.... |
furby kelo je kolko??? ked hej, tak cca 60-70 podla ponuky a dopytu |
Mal som moznost vyskusat aj GS500 (mal ju brat), aj CB500, aj GPZ500("91") Ja mam GPZ500S r.v 1996. Porovnanie: GPZ ma najvacsi vykon, ucinnu kapotaz, vodou chladeny motor. GSka bola dobra motorka,ale mne sa nahace az tak nelubia,a ona vyzerala ako jawka CB500 - bol som prekvapeny vykonom, pacila sa mi,ale bola mensia (mam 185cm) GPZka je na slovensku dost casta motorka. Zatial som sice nic vazne nepotreboval (brzd. dosky, retaz. kit, olej, filter...) Ale za nicim som necakal viac ako 2 dni) Ako bolo spomenute, vela predajcov ti objedna to co si zazelas. |
wrabec - a kde mas druhy predny kotuc? Rocnik 96 s jednym prednym kotucom som este nevidel. ...moja mala dva. |
divine uz som v obraze |
som cakal tak 5 ale ked das 20 tak nie som proti (budem zit zatial z urokov ) |
Agressor - tiez som bol v tom, ze tam maju byt 2 kotuce. Ale je to USA verzia, tak preto. Inac ty si mal 2 kotuce a jednopiestikove strmene, a tu je jeden kotuc, a dvojpiestikovy strmen. |
Pozri sa lepsie na www.agressor.sk/kawa a zistis, ze su to rovnake 2-piestikove brzdy, ako su na Tvojej, kamarat. |
No, zaujimave. Bol som v tom, ze je to tak ako som pisal. A ty si mal EU model? |
Asi hej, ked som mal tachac v km a svetla som si mohol vypnut a zapnut podla lubovole... |
Ved to. Brzdy sa mi zdaju super. Kamarat, kt. ma GPZ "91" ma tie strmene ako som pisal (jednopiestikove), preto som bol asi v tom, ze je to aj na novsich modeloch. Inac vacsinou jazdim sam, tak mozno preto mi ten druhy kotuc nechyba. Pri vacsej zatazi by sa asi zisiel. |
to FURBI>iank ak ti mozem poradit..tag ta gpx by boal dobra volba pre teba///len ta cena..no neviem kolik bude pytat a jaky stav.... |
No ja by som najradsej tu GPZtku, hlavne koli tej kapotazi, lebo moje srdce je cestovatel.....Alebo potom moze byt aj XJ, ale tie ceny su uz vyzsie..... |
Ten motor v GPZte sa robi od 80-tych rokov a davaju ho do endur, do chopperov aj do jogurtov (ak je GPZta jogurt). Je to nezmar. |
kalupko - na GPZ s kockou tak do 140. Pri vyssej rychlosti je to pre kocku uz neprijemne. Inak posed je VELMI pohodlny pre oboch aj na dlhe trasy. |
Este som na nej nesedel, ale tak vseci vravia ze je to take prirodzene v jej sedle.... |
kalupko: |
Zubaty: asi pojdem do GPZ, asi to najlepsa volba..... |
Cely dizajn prerobeny od pristrojovky az po kolesa. Proste to vypada ako moderna motorka s celkom peknym dizajnom. ...keby som si ju vtedy nechal, zdvihnem jej zadok. Uz som to mal aj prekreslene ako by to bolo a je to omnoho dravsie. A je to pritom celkom jednoducha zalezitost - len kus ohnuteho zeleza s tromi dierami. Proste vymenis za vacsiu tu podkovu, ktora je pod centralnym tlmicom. Otazka znie, ako pohodlne sa bude potom cestovat ladvinke... |
Agri: ta posledna fotka je novy model? Z noveho tam vidim iba prednu kapotaz a ostatne sa mi vidi ako na starej....Ci to bol nejaky medzistupen vo vyvoji????? |
Heheheh, teraz si ma dostal. ...az teraz som si vsimol tie rozdiely. No neviem - nova je ta na mojej sajte www.agressor.sk/kawa |
Agri a viezol si sa aj na starej? Je tam rozdiel? Teda okrem toho ze to horsie brzdi koli tomu bubnu..... |
xj900000 Neregistrovaný |
Pozri ak mas malo penazi tu www.motoride.sk/page.php?view=inz_detail... mas krasnu a spolahlivu motorku (otazka je ci na teba nebude tazka) a ako som pozeral tie gumy aj s cenou by sa nieco spravit dalo. |
Zdravim vsetkych, ma tu niekto skusenosti s 2001 KAWASAKI EX500-D7 (GPZ 500) ? Citam archiv ale niekde nevidim tento rocnik. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Matt (25.05.2006 0:07) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 201717 | Včera: 158650