Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Tento clanok patri skor do moto poradne ale ani za svet som to tam nevedel dat... |
Jarro, skus nahodit ten druhy motor do ramu, mam pocit, ze sa bude jednat o netesnost klukovej skrine a ze ti nasava olej z prevodovky. |
NO Rapid, to si teda cital nepozorne. A maco ma pravdu. Ked ti to dymi bez oleju v benzine, oilmaster mas odpojeny a motor je bez chladiacej zmesi tak jedine olej z prevodovky. Skus to vypustit a ides. No a ten druhy motor ti mozno predal lebo mu dymil. |
páni a čo takto je zanesený výfuk a preto to dymí a nemá to ťah lebo sa brzdia výfukové plyny. Možno je to blbosť ale prišiel raz za mnou chlap že mu nejde babeta - mal úplne zanesený výfuk - vyčistili sme ho a babetka mala zrazu silu a už toľko nedymila. Možno tá chyba nie je až taká zložitá ako sa zdá - skús a uvidíš. Tom |
cauko je to urcite netesnost v klukovej skrini skus vimenit semeringy a ak ani to nepomoze tak musi ist napoli a dat nove stredove tesnenie . a ktim piestom vies skus si zistit kolko bi stali kovane piestne sadi z wiseca ceni su zhruba okolo 4300 sk a ak tam nemas nikasil tak je to dobre lebo novi nikasil stoji dost skus a uvidis |
Nedocital som sa, ci si skusal vymenit taku zakl. vec ako je sviecka. Mne nieco podobne robila 125ka (2T) Spustil som vodu, dal dole hlavu, valec... Mal som pocit ze je po kruzkoch. Potom som odpajal olejove cerpadlo, cistil karburator.... A predstav si, nakoneice BANALITA - sviecka. Myslel som, ze ma klepne. Mne to vsak neslo vytocit na viac ako 7tis, a tiez dymilo. Tot, moja skusenost. |
karol 1 Neregistrovaný |
jarro - do šrotu to nehádž. mašina keď ide tak stojí za to . |
jaro kajel pod rotorom zapalka je o.k. ?zožen stroboskop a zmeraj predstih (1-2mm pred Hú) neviem ako je na 2 valci robená kluka, no nie je možné ,aby sa pootočila vývod. časť kluky pod rotor ? vtedy by to tiež iskrilo na zlom mieste |
Podľa mňa je to semering na kľukovke. Treba ich ta dávať veľmi opatrne. Aj malé poškodenie spôsobí nasávanie oleja z prevodovky a z opačnej strany falošného vzduchu od zapalovania. |
Hosi sviecky som menil ako prve lebo je to najlahsia oprava ale nepomohlo, olej z prevodovky nesaje lebo som to skusal nastartovat aj bez neho a navyse ani piesty ani vyfuk nieje zaneseny nespalenym olejom. Gufera su dobre lebo ako prve odchadza to na zapalovani a keby netesnilo tak by to bolo cele ulepene od oleja. Je pravda ze kartre by sa nemali skladat nesparovane ale na tychto nebolo cislo paru tak som predpokladal ze su vyrobene s vysokou presnostou, navyse sadli ako rit na serbel, aj osadenia na loziska a kluku.S tou pootocenou klukou ma to tiez napadlo ale mal som ju vonku, je dobra a piesty sa striedaju pekne po 180 stupnov a ten kajel na magnetoch je tiez tam kde ma byt takze idem kupit zase dalsiu-pojazdnu a cele to prehodim, ale dik za ohlasy. |
ešte ma napadlo - skús pozrieť klapky v saní , či nie sú poškodené jazýčky , a či ti náhodou popod hlavu necucká vodu do valcov |
Takze pre vsetkych ktorym zacne takto cudne blbnut masina. Chyba bola v riadiacej jednotke-isla na nudzovy rezim. Mal som tu smolu ze funkcnu sa mi podarilo kupit az na treti pokus. Skor nez cloveka ktory to vie opravit som zohnal inu RD r.v.90, poprehadzoval som cele kablovanie a ide zasa jak delo. Predstavte si ze mate masinu r.v.84 ktora vas vysla uz na 60 tisic-no infarkt...nekupi niekto pokazenu riadiacu? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45146 | Včera: 179413