Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim, |
na hornete mam plexi od Givi, vyhodou je do takych 150kmh, ja mam na nom problem pri vyssich rychlostiach, nakolko mi fuka rovno na krk, ale riesim to posunutim sa na sedanke dozadu a trochu zalahnut. Uvazoval som aj ci by som ho trochu nenahrial pistolou a ohol koniec, nech to fuka trocha vyssie. Momentalne zvazujem, ze by som ho dal dole, koncom minulej sezony som jazdil asi 2 mesiace bez neho a nemal som problem s vysokymi rychlostami a hlavne chcem ist skusit okruh, neviem ci ho nechat alebo dat dole |
Ake vysoke mas to plexi? Ako som spominal, neriesim ako to vyzera, ide mi cisto o praktickost. Idealne take, aby mi fukalo ponad hlavu. Nemas skusenosti s pridavnymi deflektormi? |
Ja som dal na svoju Hondu CBF600N Puig, už si nepamätám presne názov ale podľa obrázku to bolo niečo ako Highwayshield "HI". Spravil som s ním niekoľko desiatok tisíc km a bolo to určite pohodlnejšie. Ale komfort cestovných korábov to určite nie je. To treba asi inú motorku aby si bol plne chránený a nemusel meniť jazdnú pozíciu vo vyšších rýchlostiach. |
Tu to máš na komplet : www.ebay.de/itm/Puig-Windschutz-Scheibe-SPC-Kawasaki-ER... |
je ten co si poslal teraz lepsi ako ten Puig co som postol ja (aj ked je o 10cm vyssi?) aka je efektivita tych spoilerov, resp. co to vlastne robi? |
pozdravujem...ja som poriesil na moju ER-6tku tento: |
a? ako funguje, si spokojny, aky si vysoky - kam ti fuka? rozpis to prosim. |
A čo ja viem , aké sú , ty chceš štít , tak som ti posunul možnosť kompletky , väčšinou je to lacnejšie , ako kupovať dva kusy oddelene a keď deflektor nebudeš práve potrebovať , určite sa dá odmontovať . |
mno na moju vysku 183cm, je to vcelku slusnee...ked zaklopim nad 130km/h, fuka mi nad prilbu, ma to celkom slusny uhol na odklon naporu vzduchu... |
ako stit si na nete najst viem, skusenosti ludi nejak pomenej ... hlavne kvoli tomu sa pytam. Ale dik aj tak. |
ono aj zalezi ako si vysoky, podla toho kupovat, ja som bral stit od givi aj z dovodu, ze som nechcel vrtat do plastu, vyzera to takto |
mam 180cm, a kde sa tam vrta? Niektore co som pozeral, maju len take drziaky ktore uchytis o riadidla. |
V profile mám foto mojej ER-ky je na nej len dizajnovka štít, ale je dobrý ... vietor mi nekmáše s príveskom čo mám na kľúči od moto :D toť asi celý jeho efekt |
ja som stit uchytil pomocou pribalenych predlzenych skrutiek namiesto skrutiek, ktore drzia predny reflektor...a drzi to ako slak...montaz cca 20min...a to som nabehal so stitom cca 7-8tis km a som spokojny.jazdievam 50:50 solo alebo s ladvinou..moja cestovna rychlost solo max cca 170-180km/h...s ladvinou do 130km/h. |
a subjektivne fuka menej? Neboli krk? |
oproti stavu, ked som stit nema a teraz, ked som ho nahodil, je to 100% rozdiel...samozrejme ze bocny vietor stit nezachrani, ale naporovy je urcite poznat..ovela mensi, a ked zaklopim az pod stit, tak ho necitim vobec...pokial som v normalnom posede, je citelne odpor vzduchu mensi ako bez stitu...teda ak hovorim o tom, ktory mam ja |
to je asi ten co som postoval na zaciatku (vyzera rovnako). O co si to uchytil ? |
MRA Racing Naked alebo F.Fabbri ? |
Tiež už dlhšie zvažujem štít, ale čo počúvam, tak tie menšie moc nepomôžu a keď si dáš väčší, dosť to naruší dizajn motorky... tak neviem, ikeď tebe na dizajne nezáleží... |
nakoniec som objednal ten F.Fabbri, som zvedavy ako to ukaze v reale. |
matný, či lesklý si objednal? |
nie je matny ale je nepriehladny. Zobral som ale ten leskly - tmavy tonovany |
tak predpokladám, že máš lesklú motorku a na to sa určite viac hodí lesklý... a navyše všetko, čo je matné sa ťažšie udržiava |
nj s tou matnou to je pravda. Ale konkretne matna cierno-cervena ER-6 vyzera mega-dobre Uvidim ci sa budem v zime nudit |
Tak ja som nakoniec to MRA objednal Uvidíme, čo to spraví, ale zatiaľ som čítal len samú chválu, tak snáď nesklame |
objednal som F.Fabbri, prva jazda za nami a je to neporovnatelne. Uz tak nefuci do tela a vyzera to tiez celkom dobre. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mcsdodo (31.05.2013 12:40) |
štit nie je o rychlosti ale o "komforte". Logicke ze zo stitom necitis napor vetra tak ako bez neho. Na Zephyrovi som mal GIVI a v manuale bola uvedena max rychlost 130 km/h. Určite to znesie aj viac- nie však v mojom prípade, nezvyknem jazdit viac ako 10km nad povoleny limit: ) Upravené 1 krát. Naposledy upravil loobo (31.05.2013 23:49) |
Mne už prišlo to MRA domov, čaká už len na namontovanie... ale vyzerá to byt fakt kvalitné, dokonca aj tá montážna sada, ktorej som z obrázkov moc nedoveroval... som zvedavý, keď to namontujem... |
Ja som tiež odporcom štítov na "naháčoch" lebo to proste kazí dizajn ale po minulo víkendovom absolvovaní akcie "Jarných 500km" som trochu zmenil názor lebo po celom dni na moto mi to už dosť chýbalo nakoľko na predchádzajúcej motorke som si zvykol na ochranu pred vetrom čo mi poskytovala kapotáž. |
To Vario Touring sa na tvoju moto moc hodit nebude, kup radsej "MRA Racing Naked", ktore na nahacoch vyzera o dost lepsie a fungovat by malo tiez dost dobre. Je relativne velke a sklon sa da nastavit az do 90 stupnov |
Tak štít namontovaný a odskúšaný Je to veľký rozdiel, teraz sa mi ide oveľa ľahšie, hlavne v diaľničných rýchlostiach... na telo mi nefúka už vôbec, vietor cítim jedine od ramien vyššie, ale aj to sa mi zdá miernejšie ako predtým... a čo je ešte pozitívne - vôbec to nevyzerá zle čoho som sa najskôr bál, ale skutočne hanbiť sa s tým chodiť určite nebudem takže vrele odporúčam |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 104736 | Včera: 154015