Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute, mam problem s trhanim-dusenim motora na Honde transalp 650 rv 2000, pri ustalenej jazde cca na 5ke pri 100km/h zacne trhat motor, pri pridani plneho plynu sa rozbehne takisto ziadny problem pri rozjazde,len pri ustalenej rychlosti. Moto je komplet vycistena t.j nadrz,karburatory,trysky a karburatory su nastelovane. Takisto aj K&N filter.Dve sviecky som menil ku ktorym je pristup. Na zadnom valci je aj druha?sorry za priblble otazky ale pozeral som aj fora, cital servisnu prirucku ale tam o tom nebola ziadna zmienka. Dik za vsetky rady |
cau kazdy valec ma dve sviecky akurat je tam zly pristup , no daj dole nadrz dostanes sa knim . Predny valec je spredu vlavo , zadny valec vpravo pri rame. Skontroluj svieckove kable a fajky pripadne inducky a skus aj tie dve menej pristupne sviecky. |
Dik. Zajtra to rozoberiem a vymenim ich. Uvidim pak |
No tak bolo mi povedane ze sa menili vsetky styri minuly mesiac |
No neviem ci sa tam obyc sviecakom vobec dostanes , ale ci boli menene by si mal vidiet aj bez vymontovania. Ono nemusia to byt tie sviecky. Ale ak to nieje benzin co pises ze asi nie treba hladat problem v elektrike. Od sviecok , kablov, induciek, konektorovych spojov az po riadiacku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil freebiker (08.04.2013 21:19) |
Uz som sa stretol s podobnym pripadom kedy to bola uplne trivialna vec - zle zalozena nadrz. Pod nadrzov je mrte hadiciek a ked sa troska navazis na nadrz tak ta niektoru z hadiciek priskrti a potom to cuka ako keby nemal benzin. Nadrz si mal podla vsetkeho dole. Takze skor ako zacnes maturovat s karbecmi a zapalovani skus pozriet ci je vsetko pod nadrzou volne ako ma byt. |
Toto na elektriku nevyzera. |
ja mam na trandiku KN a motorka ide ako pretym. |
Ano, zacalo to predtym tak sa vycistila komplet palivova sustava a su aj zosynchronizovane. skusim este to lanko od sytica premazat lebo sa mi zda ze sytic nejde tak ako ma. |
Skus pozriet to, co napisal superflanker. Mne sa to uz tiez stalo, mali v servise dolu nadrz a nebola dobre osadena naspat, robilo mi to presne to co popisujes... |
Neni ziadny... Objednal som sa nakoniec do bikers centra....objednali ma o tyzden a pol tak som cakal. Pridem tam v dohodnuty den a v servise mi povedia ze dnes tam nie je technik ktory by sa na tom odviezol, ze maju vela roboty. Mam to tam nechat a prist si pre to ked na to budu mat cas. Mam to tam 45km,vybavil som si kvoli tomu volno.Do telefonu mi povedal ze to spravia este v ten den len nevedia povedat presny cas kolko moze trvat zistenie zavady. Clovek tam pride a "ochota"jak hovado. Bikers centrum nikomu neodporucim. Stal som tam polhodinu kym si prijimaci technik vybavil veci a mna mal na salame. No a potom som to dal jednemu chalaniskovi len ten ju tam ma tiez uz cez tyzden a nevie zistit zavadu ani ten. Ak by si vedel o niekom kyo sa rozumie tymto transalpom s okolia piestan plus 50km bol by som rad. Dalej sa uz na tom bojim ist aby ma to niekde nenechalo |
Možno otázka odveci, ale v akom stave máš reťazovku?... Je vôbec dobre došponovaná? Možno je problém iba v tom, keďže pri akcelerácii je to OK, a robí to iba pri ustálenej jazde naviac v celkom kľudných otáčkach... Ešte ma napadá, že či sú dobre upevnené kontakty na baterke, resp. či niekde niečo neprebíja z hlavných káblov od baterky... tá je tuším v ľavej časti podsedlovky tesne pri ráme - tak skontroluj pre istotu aj to. |
Retazovy kit je ok...nie ona ako keby nedostava benzin. Normalne ju dusi, mozno by to mohla byt inducka ze pri urcitych otackach-odbere prudu by nedavala iskru tak ako by mala ale to sa neda zevraj zmerat len vymenit. |
inducka sa neda premerat? |
Skus este pozriet pod nadrzou nad termostatom dvojpinovy konektor. Zapoj (+) na žlto-biely a (-) na žltý...ak si dobre pamatam farby. Po pretoceni starterom by tam malo byt min. 0,7 V. |
Ahoj, |
Ahojte. |
Pri takých problémoch treba vždy skontrolovať karbón na sviečkach . |
Re: butym: Re: butym: Re: butym: |
Re: ero7: |
ak mas na konci sviecok uhol, moze to byt bud zle spalovanie (t.j. ist po elektrike), ale aj fest bohata zmes. ak su karburatory nejako rozumne nastavene, tak mas bud problem s hladinou, ihlou, alebo netesnymi O-kruzkami v karbe. derava membrana by asi sposobila problemy skor pri plnom plyne, pretoze by sa motor skrz skaru pod supatkom nemohol poriadne nadychnut, ale pre velky rozdiel tlakov by z hlavneho, predochodoveho a volnobezneho systemu mal tendenciu vytahovat prilis vela paliva. sice by tam bol prisavany "falosny" vzduch, ale ten ma rovnaku uroven podtlaku ako nasavanie do karbu, takze nejake extremne ochudobnenie to sposobit nemoze (nemalo by), nie je to diera "do vzduchu". |
Ahoj ventYl. |
jaj no ak su popraskane a je problem pri dosahovani max. vykonu, tak nie je o com. z povodneho popisu som pochopil, ze pri plnom plyne je to ok a je problem pri cruisingu. |
Tu máš membrány po 30€/kus , takže 73€ aj s poštovným za obidve www.woembi.de/Membranen/Membrane-HONDA-XL650V-Transalp.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (04.08.2015 9:05) |
dovtedy moze stare membrany na debila polepit :D |
Ďakujem brazel, veľmi si pomohol. |
ono pokial mas v karbe zjavne popraskane membrany, nie je moc co riesit. aj keby to membranami nebolo a karburatory maju nejaky dalsi problem, tak membrany treba fixnut, lebo s popraskanymi membranami to nikdy poriadne nepojde a hodne tazko sa bude odhadovat, co to bude kedy robit. |
je to jasné. Radoval som sa ale predčasne. Na tej stránke čo mi poslal brazel sú asi len tie vršky a tie sa meniť údajne nedajú podľa mechanika. Budem to riešiť asi novými membránami. |
Nemyslím. Iste sa to dá vymeniť, ale treba na to prípravky a lis. Dnes som bol po mašinu a šľape ako nová. Vymenené sviečky, ultrazvukom vyčistený karboš, nastavené trisky, dokonca by mala aj menej papať a to som mal 5,2 l. Skrátka mechanika nemením. |
3.8.2015 11:41 |
bacaono , myslím , že ventYl to trafil týmto - dovtedy moze stare membrany na debila polepit |
Ano súhlasím. |
|
tiez viem, ze su tam len tak zalozene. |
Na niektorých typoch sú zavulkanizované na šupátku a naozaj nejdú vymeniť, alebo iba spolu so šupátkom. Na to ti ale nepomôžu už žiadne prípravky ani lis ........, ale prípad TA to asi nebude, keďže ponúkajú samotné membrány ako náhradný diel. |
ventYl , všetky nie sú založené len tak , niektoré sa lepia (asi pre istotu) , to sa dá prečítať aj v linku , ktorý som predtým vložil ... die neue Membrane montiert und mit dem beiliegenden Kleber fixiert. , lepidlo je súčasťou dodávky . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (06.08.2015 16:35) |
ja som to cital a dokonca aj ciastocne porozumel aj ked nemcinu mam uz zaprasenu ale ono existuje prosta sedliacka logika, ze ak na nieco nahradny diel existuje, tak sa to vymenit nejako da. a vyrobca by bol celkom dost znacny retard, keby si vec skomplikoval tym, ze by namiesto jednodielneho supatka ho spravil dvojdielne, navyse lisovacie. myslim si, ze spoj dvoch plastovych dielov vytvoreny listovanim vystaveny teplu a vibraciam by mal pofidernu zivotnost, ale mozno ma nejaky strojar opravi. co viem, tak zrovna tlakovo lisovane plastove diely nie su lacna zalezitost, takze je v zaujme vyrobcu drzat ich pocet na minime. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ventYl (06.08.2015 20:40) |
Veď vysvetlenie nebolo adresované len tebe (aj keď som použil tvoj nick) , jasnačka je čo by každého mohlo trknúť (a ako si aj ty napísal) , že ak existuje ten diel sólo , tak sa vymeniť dá sólo a tam smerovali aj moje vložené videá , nie , že ako , ale že hej . |
Zdravim chlapi, nasiel som tuto temu a preto Vas prosim o pomoc. Na mojom TA som minulu sezonu urobil ledva 300 km kvoli zmene bydliska, babondo toho atd. No a minuly rok som daval na nom robit velky servis vratane vymeny sviecok, oleja filtrov' menil som aj zadny tlmic. To s tym ale nesuvisi. Vcera som isiel Trandika len tak trochu prestartnut, musel som ale ozivit baterku. Chytil ale az na nejaky treti, stvrty krat, ale iba na jeden valec. Sem tam druhy odpalil, ale skusal som nastartovat viac krat, ale stale len jeden valec. Doteraz som s nim nemal nijaky problem hoci ma uz 52 tis. km. Chapem, ze prroblem moze byt asi hocikde, ale kde zacat? Dakujem krasne. |
Asi najlacnejšie je začať výmenou sviečok a možno aj vymeniť tie NGK za iné . |
Re: brazel: Re: brazel: Ved ale sviecky su uplne nove, nespravil som na nich ani 300 km. Ale asi skusim najprv to |
Re: bublifuk21: Vidíš, to máš zato, ze si sa nechcel deliť s krytom motora |
Feror, vidis, ani som ti neodpisal. Myslim, ze funguje kryt zatial paradne, tiez to mam len tak, ze mam povodny olaminovany, chytil uz par sup a nic, pohoda. Tak skusim teda tie sviecky i ked nechapem. Predtym som tam mal tiez NGK a spravil som na nich 20 tis. a tieto nove by po 300 km odisli? To uz by bolo dake divne, ale moze byt. A Feror, uz ked budem mat dokoncenu garaz, mozeme sa pobavit o vyrobe toho krytu |
NGK sú pre karburátorové motory na prd. Odchádzajú pri prechlastaní. |
Re: imoto: Tak ake tam dat? NGK som tamndal, lebo tam boli povodne aj v navode su. Dik za rady. |
Pokojne tam daj český Brisk , konkrétne pre Transalp 650 2003 BR12YC-9 , napr. www.aci.sk/m231-004-zapalovaci-svicka-br12yc-9-rada-sup... , alebo tzv. tuningové BOR12LGS . |
Re: brazel: Ok Brazel, skúsim teda tie Brisky. Včera som ich len tak zo srandy vymontoval, tie ku ktorým je prístup a su čierne ako Čad. Ten valec čo ide, sú čierne a ten čo nejde, čierne a mokré, to znamená, že benzín tam ide. Keď na TA je taký debilný prístup, že musís dať ešte aj nádrž dole. Nejde ale predný, tam musím dať dole kapotáž. Tak ma napadlo, že skúsiť, či hádžu iskru, ale to by som mal mat asi všetky von a tak pretočiť motor štartérom. Či blbosť? Na Jawke 350 sa to tak robilo na Transalpe som sa zatiaľ len vozil. Písal som Superflankerovi SS ale zatiaľ mi neodpovedal. |
A nejazdis nahodou so zapnutym syticom? Mohol sa aj zaseknut. |
Re: janoval: Re: janoval: Janoval pravdu mas, tie aktualne cierne boli mozno kvoli siticu, lebo ako mi isla na jeden valec, mal som sitic, cize po chvili normalnej jazdy by sa mozno vycistili. Filter som pozeral nedavno, ten by mal byt ok. Ako som pisal vyssie, za minulu sezonu som na nom ledva jednu nadrz spalil inak stale stal. Vobec sa nevyznam do elektriky na TA, ci tam nieco nieje tiez, zeby sa rozsteloval predstih alebo co. Ale statim? Neuskodilo by mu, keby zajdem za servisakom cca 12 km na tom jednom valci? |
Nič sa ti nerozštelovalo. Starý benzín+zaliate sviečky, možno po dlhom státí zasvinené karburátory biozložkami. |
Re: bacaono: Sak ved to nie ze sa mi nechce. Ja by som to tiez skor videl na ten benzin. Ved nie je mozne, aby pri poslednej jazde vsetko fungovalo a zrazu to nejde. Nepoviem, ze to prestane ist postupne, ale takto? Tak jasne, urcite skusim vypustit ten benzin, ha keby som vedel, ze su tam dake vypustne skrutky, tak to urobim ako prve . Dik za radu. |
Re: bublifuk21: "Sak ved to"...... |
Re: bacaono: Máš pravdu, posledné tri štyri razy som ho iba štartoval doma v garáži na stojane + slabá baterka, točil som ho na niekoľko krát zakaždým. Dajú sa nejak na TA odvetrať valce? Myslím také, že na 350 tke som vybral sviečky par krát prekopol a už moto nebola prechľastaná. Toto sa asi na TA nedá spraviť, či? Bo ten jeden valec asi bude riadne zaliaty. |
podobrme príznaky som mal aj ja na AT pri ustálenej rýchlosti vynechávala a ako keby sa dusila tak nakoniec bol zle nasadený airbox |
Re: bublifuk21: Re: bublifuk21: Re: bublifuk21: Re: bublifuk21: |
Re: flexo: Uz je to ok. Bolo to asi hlavne aj slabou baterkou. Lebo som ho nechal asi zasa zo dva tyzdne tak a ked som nastartoval znova, isiel akoby nic. Ale startoval som hoci so starou baterkou, ale cez kable som pripojil dve LiPol baterky 3S z modelov. Moto nebudem teraz asi casto pouzivat, neoplati sa mi teda kupovat novu baterku, ktora by iba nepouzivanim chatrala. Vyriesil som to tak, ze som si vyviedol von konektor, na ktory pri startovani pripojim Lipolky, po nastartovani odpojim a mozem veselo jazdit. Je to sice trosku znizenie konfortu, ale pri mojom momentalnom jazdeni mi to vobec nevadi. A take dve Lipol-ky 3S 2300 mAh, krasne a uplne v pohode nastartuju aj Fabiu |
Ahojte obnovujem tému lebo tiez som spozoroval trhanie počas ustálenej jazdy pri cca 60km/h. Podarilo sa niekomu odstrániť túto závadu? Ak ano ako. Vymenil som sviečky a filter neprestalo to. Motorku mam dva roky začalo to teraz po zime. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 11404 | Včera: 181016